Gå til innhold

Tror jeg lekker litt urin?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri opplevd dette før.

Jeg drikker normalt, drikker iallefall ikke mer enn før!

Men i det siste har jeg merket at jeg tror jeg lekker litt urin? Er veldig usikker, merker ikke noe i trusen. Men føler jeg kan kjenne litt urinlukt. Jeg merker også at det faktisk kan føles som det drypper litt, enten under sex (under forspillet) eller til vanlig selv om jeg nettopp har vert på toalettet. Men jeg merker ingenting i trusen, men kan av og til kjenne jeg er våt ved urinrøret. (Mer våt når jeg føler det gjennom forspillet).

Har noen andre opplevd dette før?

Hva kan være årsaken?

Jeg er 24 år.

Jeg skal bestille time til gynekolog snart, og da skal jeg spørre. Må bare tørre å ringe og bestille timen..

Anonymous poster hash: 5704b...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres egentlig ikke ut som du lekker, siden du ikke har noe i trusen. Og under sex, når du er opphisset, er det nok andre ting som lekker :)

Men er du usikker, gå til legen.

Det er uansett, lekking eller ei, lurt å begynne å knipe sammen bekkenmuskulaturen i midten av 20årene :)

Det kan være vanskelig i begynnelsen og ikke knipe med bare rumpa. Jeg fikk et godt tips av gynekologen min etter at jeg fikk barn. Hun sa jeg skulle forestille meg at jeg hadde lagt en klinkekule rett innenfor vagina, så skulle jeg tenke at den skulle trekkes så langt oppover jeg klarte. Gjenta denne øvelsen flere ganger om dagen (blir fort en vane) så skal du se det blir bra :)

Anonymous poster hash: 6d5c5...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) da gjør jeg det! :)

Anonymous poster hash: 5704b...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en app på telefonen min som heter PFEI, den minner meg på å gjøre det, og så teller den ned sekundene og hvor lange/korte knip man skal ta. Smart sak. Mest for gøy da :)

Anonymous poster hash: 43941...3d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...