Gå til innhold

Sterk underlivslukt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det kommer fra vagina eller urin.

Det lukter i alle fall veldig sterkt. Nesten litt salmiakk-aktig. Eller kanskje medisinsk. Jeg har akkurat begynt på nye, ganske sterke medisiner, så det kan vel kanskje ha noe med saken å gjøre?

Jeg er helt frisk, så det føles så unødvendig å gå til lege. Sopp eller BV er det ikke.

Anonymous poster hash: e613e...ff5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det kommer fra vagina eller urin.

Det lukter i alle fall veldig sterkt. Nesten litt salmiakk-aktig. Eller kanskje medisinsk. Jeg har akkurat begynt på nye, ganske sterke medisiner, så det kan vel kanskje ha noe med saken å gjøre?

Jeg er helt frisk, så det føles så unødvendig å gå til lege. Sopp eller BV er det ikke.

Les pakningsvedlegget, evt sjekk felleskatalogen. En del medisiner kan gi utslag på urinen med blandt annet lukt. De gangene jeg har gått på appocillin har urinen luktet.

Anonymous poster hash: bc7e5...1a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les pakningsvedlegget, evt sjekk felleskatalogen. En del medisiner kan gi utslag på urinen med blandt annet lukt. De gangene jeg har gått på appocillin har urinen luktet.

Anonymous poster hash: bc7e5...1a1

Eneste bivirkningen som ligner er "endret utflod". Jeg vet ikke om det bare betyr farge eller om man kan endre lukten på utfloden når man tar disse pillene.

Jeg kan jo ringe legen og høre om det er noe jeg skal gjøre, eller om jeg bare skal ta kuren ut (5,5 mnd igjen) og så vil det evt gå over da.

Det er veldig hemmende seksuelt synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...