AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #21 Del Skrevet 3. desember 2014 si i fra om at du er pisseredd og at du har så mye arr i åra at det er veldig vond så om de kan finne en annen åre å bruke så vil du helst det og at de bruker butterflynål og når de er klare til å stikke så må de si i fra slik at du kan telle de opp med en to tre stikk for å se om det hjelper på skrekken at du får bestemme når stikket skal komme - det er det som hjelper meg håper du får nåleskreken under kontroll på en eller annen måte Anonymous poster hash: abde7...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #22 Del Skrevet 3. desember 2014 si i fra om at du er pisseredd og at du har så mye arr i åra at det er veldig vond så om de kan finne en annen åre å bruke så vil du helst det og at de bruker butterflynål og når de er klare til å stikke så må de si i fra slik at du kan telle de opp med en to tre stikk for å se om det hjelper på skrekken at du får bestemme når stikket skal komme - det er det som hjelper meg håper du får nåleskreken under kontroll på en eller annen måte Anonymous poster hash: abde7...b40 Jeg har veldig tynne blodårer på den andre armen, men kan prøve å spørre om de kan bruke den andre! Så lenge de kan sverge på å ikke bomme. Det var ikke dumt at man bestemmer selv, men på den andre siden så hadde jeg sikkert aldri sagt at det var ok. For meg føles det å ta blodprøve/sprøyte som å stå på en 10 meter høy bygning, og at noen ber deg hoppe ned på madrassen som ligger der nede. Det føles bare grunnleggende feil og farlig :/ Ja, får håpe skrekken forsvinner. Det hjelper også at sprøyten ikke ser ut som en sprøyte, f.eks hos tannlegen så bruker de en penn. Den var jeg ikke like redd for. Det er traumene som gir meg angsten, som sagt var jeg ikke redd for sprøyter i det heletatt for et par år siden.Anonymous poster hash: df806...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå