Gå til innhold

Nyrebekkenbetennelse, hjelp

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke termometer, men ganske sikker på jeg har feber. Får heteslag og blir sånn overopphetet, så kan jeg fryse og skjelve like etterpå. Har vondt/er støl ved nyrene. Og er helt ekstremt tørst.

Men allikevel føler jeg meg ikke i helt forjævlig form. Hadde nyrebekkenbetennelse for ca en måned siden, og da hadde jeg Veldig vondt, men ingen feber.. Kan det være nyrebekkenbetennelsen som har blusset opp igjen?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg trodde mann måtte ha helt hinsides med smerter. Og ikke bare være støl i sidene, slik jeg er nå.. Føler meg dum om jeg reiser på legevakta og det ikke er noe.. Gikk foresten på antibiotika i 10 dager. Ble bedre etter 3 dagen.

Og nå tisser jeg jo mye, men det er vel ikke rart da jeg drikker så mye vann. Har også høy puls. Sånn kanskje 95 i hvilepuls..

Men, nyrebekkenbetennelse får man vel ikke med så lave smerter?

Anonymous poster hash: 45669...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyrebekkenbetennelse kan henge igjen i flere uker/mnd. Jeg ville nok tatt en tur til legevakta og sjekket meg hadde jeg värt deg. 95 i hvilepuls er ikke regnet som höyt, men langt fra bra.

Anonymous poster hash: 4497b...21d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt både ekstremt jævlige nyrebekkenbetennelser og sånne "what har jeg det?" nyrebekkenbetennelser. Flest av førstnevnte, men dog.

Jeg ville nok ikke dratt på legevakten da du ikke dør av å vente til legekontoret ditt åpner.

Anonymous poster hash: 6af99...af4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...