Gå til innhold

Perioder der jeg virkelig gir faen i utseendet. Flere?

Gjest Nanna87

Anbefalte innlegg

Gjest Nanna87

Kvinner 24 år her. Er det flere enn meg som går på jobb uten sminke, samt kan se ut som ett dass for å så sminke seg samt se ut som ei prinsesse? Jeg har funnet ut at når det kommer til meg så er det enten eller.

Jeg kan fint gå på butikken i verdens styggeste klær så lenge de er rene samt behagelige å ha på. I tillegg til dette så er jeg ikke redd for å vise meg uten sminke, men jeg har flere ganger fått fortalt at jeg bør sminke meg slik at jeg ser bedre ut i offentligheten av både venner og familie, noe jeg er delvis enig i. Men jeg har rett og slett ikke energi til å sminke meg, samt fikse det krøllete håret mitt hver morgen. Jeg skjønner ikke hvordan flere venner av meg kan se så "bra" ut hver dag, da jeg heller prioriterer søvn.

Flere som meg der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sluttet å sminke meg for noen år siden og har det helt fint. Jeg får mange komplimenter for hår og kropp uansett, så jeg tror ikke det har så mye å si. Det er vel mest en selv som kjenner på dette med å ikke sminke seg.

Anonymous poster hash: ebe13...728
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gir faen ganske ofte i hverdagen egentlig :) Gidder ikke bruke mer enn maks 5 minutter på badet dersom jeg skal tidlig på skolen. Det er sjeldent jeg gidder noe mer, da jeg også pleier å prioritere søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanna87

Ja, jeg gir faen ganske ofte i hverdagen egentlig :) Gidder ikke bruke mer enn maks 5 minutter på badet dersom jeg skal tidlig på skolen. Det er sjeldent jeg gidder noe mer, da jeg også pleier å prioritere søvn.

Så herlig å høre at det er flere som faktisk kan gi faen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I noen perioder står jeg opp kl 10 hver dag og sminker meg, ordner håret og tar på fine klær.

I andre perioder står jeg opp kl 12 hver dag, hiver på meg joggedress og går ut døren.

Nå er jeg kronisk syk da, så det har mye med formen å gjøre. I tilegg sliter jeg med angst i perioder og da prioriterer jeg ikke sminke først når målet bare er å komme seg ut for å ikke råtne.

Anonymous poster hash: 9bf6f...19a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner 24 år her. Er det flere enn meg som går på jobb uten sminke, samt kan se ut som ett dass for å så sminke seg samt se ut som ei prinsesse? Jeg har funnet ut at når det kommer til meg så er det enten eller.

Jeg kan fint gå på butikken i verdens styggeste klær så lenge de er rene samt behagelige å ha på. I tillegg til dette så er jeg ikke redd for å vise meg uten sminke, men jeg har flere ganger fått fortalt at jeg bør sminke meg slik at jeg ser bedre ut i offentligheten av både venner og familie, noe jeg er delvis enig i. Men jeg har rett og slett ikke energi til å sminke meg, samt fikse det krøllete håret mitt hver morgen. Jeg skjønner ikke hvordan flere venner av meg kan se så "bra" ut hver dag, da jeg heller prioriterer søvn.

Flere som meg der ute?

AKKURAT det det du forklarer meg nå, er min hverdag.

Og VIST jeg orket å ordne meg en sjelden gang på morgenen før jobb, så haglet det med komplimenter og beundring.

Tror du jeg gidder å gjøre det hver dag selvom? Nei... daffe klær<3 Uten sminke<3 Krusete hår med knuter... Går på butikken sånn.

OM jeg skal på fest å sminker meg, får jeg som regel ALLTID komplimenter spesielt på øynene mine.

Anonymous poster hash: 59ecd...2f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...