AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei Jeg har hatt hull i ørene lenge, men ikke hatt øredobber i dem. Idag fikk jeg lyst til det, å prøvde å sette inne noen. På det ene øret gikk det enkelt og greit, mens på det andre virket det som hullet hadde grodd igjen Jeg får dobben kanskje 2mm inn i hullet, men så gjør det litt vondt. Jeg må nok stikke opp igjen det hullet selv, men hvordan gjør jeg det? Noen som har en "oppskrift" eller råd? Vurderer å bare presse øredobben inn, men hva om jeg trykker den skjevt inn slik at den ikke "treffer" det opprinnelige hullet? Tips mottas med takk! Anonymous poster hash: 26798...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg har alltid bare presset øredobben igjennom. Hullet har aldri blitt skjevt. Anonymous poster hash: 0a811...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 1. desember 2014 #3 Del Skrevet 1. desember 2014 Bare å press gjennom. Jeg har gjort det med hull i ører, navel, tunge... Går som regel greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesp Skrevet 2. desember 2014 #4 Del Skrevet 2. desember 2014 Går sikkert bra, bare husk å rens det du evt stiller igjennom hullet og vær nøye med å rense i ettertid så du slipper betennelse o.l:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg måtte stikke hull i det venstre øret mitt, måtte gjøre det for å komme inn på klubben...Anonymous poster hash: 0210d...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg har løst det problemet ved å kjøpe en steril sprøytespiss på apoteket, str rosa eller grønn. Sø desinfiserer man øreflippen med klorhexidin eller pyrisept, før man stkker spissen gjennom hullet. Om du bruker en øredobb til dette, må den i det minste renses først, men jo mindre skarp den er, jo vondere gjør det. Anonymous poster hash: ee0f3...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå