AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Del Skrevet 1. desember 2014 Har grått masse i dag, og øvre øyelokk er veldig hovne, ser ut som de er fylt med vann..er det normalt? Noen tips å få de mindre?Anonymous poster hash: 02195...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Del Skrevet 1. desember 2014 Ta noe kaldt på! Anonymous poster hash: 555c7...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg pleier å skylle en vaskeklut i kaldt vann og legge det over øyelokkene i 3 min. Etter det så skyller jeg vaskekluten i varmt vann og legger over øyene i 3 min. Så bruker du kaldt vaskeklut igjen. Repeterer dette ca. 3-4 ganger. Anonymous poster hash: 7e2a6...995 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 2. desember 2014 #4 Del Skrevet 2. desember 2014 Pleier å legge en kjølig skje på øyelokkene og smøre inn med en drøy øyekrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Del Skrevet 2. desember 2014 Det er helt normalt når man har grått. Kjøl dem ned med noe kaldt. Anonymous poster hash: 557a7...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå