Gå til innhold

slutt mellom andrea badendyck og typen?

rosakatten

Anbefalte innlegg

Hva gjør du inne på denne tråden?

Det har jeg jo sagt. Foreslår å lese før man stiller dumme spørsmål :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg jo sagt. Foreslår å lese før man stiller dumme spørsmål :)

Da foreslår jeg at du leser tittelen på tråden, og forholder deg til dét spørsmålet. Og hvis ikke, la vær.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst til å gå i detalj men jeg har sett det med egne øyne. Utrolig ekkel type, veldig høy på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en personlighetsforstyrrelse å være så sykelig opphengt i en blogg. Jeg leser også blogger og finner deres hverdag/liv interessant, men å skulle drive å fundere og att på til gå på et forum for å diskutere evt. brudd er beyond me.

Handler om å respektere privatliv. Men dere får bare fortsette å diskutere :fnise:

Å bruke et par minutter på å lure på om en halv-kjendis er i forhold eller ikke går vel ikke akkurat under personlighetsforstyrrelse og sykelig opphengt. Du overdriver ganske kraftig her, kanskje jeg skal snu det rundt og si at det tyder på en personlighetsforstyrrelse å bli så opprørt over et uskyldig spørsmål på et forum?

Ingen har vel heller spekulert i noens følelser, men spurte et nøytralt ja/nei-spørsmål om en persons sivilstatus.

Jeg leser ikke bloggen og vet ikke noe om jenta så jeg kan ikke svare på HI. Sorry for OT, blir bare litt irritert når folk skal dra inn at andre er "syke" med en gang noen har et fnugg av interesse for noe de ikke selv bryr seg om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På facebooken til typen hennes står det at han nå bor i Santa Monica i California.. Mulig det ble for store avstander? I dont knoooow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bruke et par minutter på å lure på om en halv-kjendis er i forhold eller ikke går vel ikke akkurat under personlighetsforstyrrelse og sykelig opphengt. Du overdriver ganske kraftig her, kanskje jeg skal snu det rundt og si at det tyder på en personlighetsforstyrrelse å bli så opprørt over et uskyldig spørsmål på et forum?

Ingen har vel heller spekulert i noens følelser, men spurte et nøytralt ja/nei-spørsmål om en persons sivilstatus.

Jeg leser ikke bloggen og vet ikke noe om jenta så jeg kan ikke svare på HI. Sorry for OT, blir bare litt irritert når folk skal dra inn at andre er "syke" med en gang noen har et fnugg av interesse for noe de ikke selv bryr seg om.

Poenget er vel at hvis hun ikke vil dele det er det faktisk ingen som har noe med det å gjøre, andre enn paret selv og dem de evt. forteller det til. Klarer man ikke å forstå og respektere det trenger man å gå inn i seg selv. Ærlig talt.

Når man ikke skjønner det, og går og graver på et forum for å tilfredsstille sin egen nysgjerrighet synes jeg det er veldig merkelig. Overdrev kanskje litt med ordvalget, men det høres virkelig ikke ut som vanlig oppførsel.

Men kjenner jeg KG rett er det nok ingen som er enige, siden alle her inne virker til å være veldig nysgjerrig og opphengte i bloggere sitt liv. Jaja, glad det ikke er meg i alle fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du tid inne på denne tråden da? Lange innlegg om at du ikke forstår interessen? Vedkommende har jo ikke spurt bloggeren personlig, eller mast i kommentarfeltet. Hvis man skal ha en blogg og leve av kun den, og være en offentlig person, så må man bare innfinne seg med de ubehagelige sidene det medfører også. Og når kjæresten da tydeligvis er omtalt i bloggen, så er det klart folk som følger henne er interessert i han også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du tid inne på denne tråden da? Lange innlegg om at du ikke forstår interessen? Vedkommende har jo ikke spurt bloggeren personlig, eller mast i kommentarfeltet. Hvis man skal ha en blogg og leve av kun den, og være en offentlig person, så må man bare innfinne seg med de ubehagelige sidene det medfører også. Og når kjæresten da tydeligvis er omtalt i bloggen, så er det klart folk som følger henne er interessert i han også?

What he said.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Navy

Sto på bloggen hennes nylig at hun skulle bruke kvelden sin på kjærestetid, så de er nok sammen fremdeles. Hvis du ser innlegget som heter "Dagens". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg synes det er ufattelig respektløst å grave i andre sitt privatliv. Folk skal bare være så nysgjerrige de bare vil, det forandrer jo ikke på at jeg synes det er merkelig oppførsel. Og det må da være lov å dele sitt synspunkt i en tråd selv om man ikke svarer direkte på spørsmålet som blir stilt i HI.

Leser du innleggene mine skjønner du hvorfor jeg bruker tid inne på denne tråden. Men som sagt skal dere bare fortsette å lure for min del, synes bare det er merkelig. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...