Kartoffel Skrevet 1. desember 2014 #1 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg skal i morgen slutte helt med snus! Jeg har prøvd en gang tidligere, ved å trappe gradvis ned, men den metoden funket ikke for meg. Jeg håper flere vil joine, og bruke denne tråden til å få ut all frustrasjon, motivere hverandre, og skrive om hvordan det går. Så i morgen skal jeg slutte tvert. Jeg er lei av å stresse med å alltid ha med meg snus, kjøpe snus, ha misfarga tenner osv. Samboeren slutta helt for en god stund siden, og jeg blir motivert av å se andre klare det! Flere som vil være med? Eller som allerede har slutta, og vil dele noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 1. desember 2014 #2 Del Skrevet 1. desember 2014 Er jo tusen tråder om akkurat dette på samme forum som du postet, så ja det er mange flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg så det etterpå jeg også.. jaja :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå