Gjest Even Skrevet 27. juni 2002 #1 Del Skrevet 27. juni 2002 På diverse nettsider om sex og samliv, så er det noen som beskylder folk som ikke liker analsex, som kjedelige folk som kun har sex i misjonæren, og med lyset slukket. Hva er dette for slags holdning? Er dere så dumme at dere ikke tror at et sexliv kan inneholde masse lek, spenning og variasjon, selv om man ikke innvolverer endetarmen i sitt sexliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 27. juni 2002 #2 Del Skrevet 27. juni 2002 Og takk for det! Synes analsex er pyton!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 27. juni 2002 #3 Del Skrevet 27. juni 2002 Enig med deg Even..... selvsagt kan man ha et rikt og variert sexliv uten å ha analsex. Det som irriterer meg er ikke at folk har analsex, men at de som tenner på dette ikke ser ut til å ville akseptere at langt fra alle føler for å involvere endetarmen i sexakten. Ja til analsex for de som liker det, vi andre lar bare være å ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 27. juni 2002 #4 Del Skrevet 27. juni 2002 Vell, vell!! Enig at man kan ha et rikt og variert sexliv uten analsex. MEN det er ingen tvil om at analsex gjør sexlivet ENDA mere variert. Tre hull er da mere variasjon enn standard to. Det finnes en mengde damer som synes at analsex gir dem stor nytelse, og ikke minst synes jeg personlig at det klemmer ekstra godt rundt staken når jeg er inne i det bakerste hullet. Ikke det at vi har analsex på daglig basis, men sånn litt imellom når vi er ekstra kåte og ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. juni 2002 #5 Del Skrevet 27. juni 2002 Poenget er vel da, Goggen, at det er så kjempefint for deg. Og vi er glade på dine vegne. Og så kan vi andre få gjøre noe annet. Og helt ærlig - hvorfor skal man i det hele tatt bry seg om andres seksualliv for? Og ta til seg om andre synes man har det kjedelig? Hvis jeg har det godt og morsomt og spennende, så er det helt uvesentlig om andre synes jeg burde hatt det bedre, morsommere og mer spennende Det undrer meg. Jeg kunne ikke brydd meg mindre - sånn egentlig - om hvem akkurat du liker å ha sex med og hvordan - hvorfor skal jeg sjenke en eneste tanke om hva du synes om hvem jeg liker å ha sex med og hvordan? Det som imidlertid bekymrer meg er at usikre ungdommer kan få en skeiv følelse av hva som er normalt. Jeg mener siden man som regel ikke skryter av det elementære, men det mer ekstreme og det som er annerledes. Og siden man bare snakker om det - i den grad man snakker om sitt sexliv i hytt og gevær, så kan dette fremstå som normalt. Vi vet alle hvordan det er å ville være som de andre i en sårbar alder, og det er lett å la seg påvirke til noe man egentlig ikke vil. Vi som har noen år over rompa, vi hadde nok med å si ja eller nei, ta stilling til sex eller ikke - nå skal de stakkars 16-åringene eller hva de er (de er vel 13 nå) måtte tåle å bli tatt i rompa også, for å ikke skille seg ut. Det var alt fra Tante Moral med et smil, og et ønske om at ikke bare alle kan få være seg selv, og stå frem som det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. juni 2002 #6 Del Skrevet 27. juni 2002 Er mye variasjon synonymt med god sex, eller er god sex subjektivt og rett og slett god sex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nelle ikke innlogget Skrevet 27. juni 2002 #7 Del Skrevet 27. juni 2002 Tusenfryd: Kjempebra innlegg!! Støtter deg fullt ut. Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. juni 2002 #8 Del Skrevet 28. juni 2002 Man må da få gjøre som man vil med sitt sexliv, enten om man velger med eller uten anal eller annet. Om noen velger "kjedelig" også, så er det ikke noe galt i det! Det er ikke alle som ønsker å ha det spennende på det planet. MEN, nå kan jeg bare snakke utifra diskusjoner som har vært på temaet her inne på KG før, endel av diskusjonene som har utartet seg til for/imot, har like gjerne blitt startet av noen som ikke har analt, og som slenger rundt seg med bemerkninger som "hva er så godt med å røre i dritten" etc etc. Dersom vi anallikerne skal respektere dere som ikke liker analt, så må vi vel kunne forvente det samme tilbake? folk som ikke respekterer meg, respekterer jeg ikke rett uten videre heller! Og forøvrig er jeg meget enig med Tusenfryd, hva har vi med det å gjøre? om jeg liker anal eller du ikke liker det... det er vel egentlig ganske uvesentlig for den andre er det ikke? La folk gjøre eller la være det man ønsker, uten å dømme hverken det ene eller det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Even Skrevet 28. juni 2002 #9 Del Skrevet 28. juni 2002 Aline, du snur jo saker og ting fullstendig på hodet. Jeg ønsket å ta et oppgjør med analelskernes manglende forståelse for at et sexliv kan være veldig spennende, UTEN analt, mens du fyrer løs på analelskernes vegne. ...og du faller svært dypt, når du karakteriserer folk som tar avstand fra analsex, for å ha et kjedelig sexliv! Har du enda ikke skjønt at sex kan være utrolig spennende, lekent og variert, uten tarmsex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje Skrevet 28. juni 2002 #10 Del Skrevet 28. juni 2002 Smak og behag. Jeg synes det er unødvendig å blande det inn i et sex-liv. Det skl være en nytelse, og jeg vil ikke akkurat si å blande inn endetarmen er en nytelse,det blr mer kvalmt! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. juni 2002 #11 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg har da for guds skyld aldri påstått at ett sexliv uten analsex er det samme som kjedelig! Ærlig talt, da leser du ord inn i innlegget mitt som JEG aldri har verken sagt eller skrevet! :evil: Det jeg skriver er at dersom noen velger "kjedelig" så må det være lov også! og om noen velger å ikke ha analt, så må det være lov, og om noen velger å ha analt eller hva som helst, så må det være lov! Fortell meg vennligst HVOR i mitt innlegg jeg snur alt på hodet!? Og dersom du, som du selv sier, ønsker å ta ett oppgjør med analelskernes manglende forståelse for at ett sexliv uten analt kan være spennende, så må du da tåle at vi analelskerne kommer og forteller deg at vi faktisk ikke mener at et liv uten analt er kjedelig! Men at noen diskusjoner som provoseres opp av bastane anti-anale, fordømmende mennesker, ender med endel utsagn som "du vet ikke hva du går glipp av". Les innlegget mitt igjen du, og les det som det står, uten at du putter dine egne ord inn der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking Skrevet 28. juni 2002 #12 Del Skrevet 28. juni 2002 Så klarte Tonje å komme med et glimrende eksempel på hva innlegg, jeg regner med Aline mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. juni 2002 #13 Del Skrevet 28. juni 2002 Svar som Tonjes viser jo noe av det som kan hisse opp analelskerne! Dersom Tonje ikke har prøvd analsex, hvorfor MÅ hun absolutt fordømme og kalle det andre liker for kvalmt? Om JEG liker det, men respekterer at hun ikke liker det, så kan vel hun la være å kalle det jeg liker kvalmt? Og joda Tonje, for endel av oss så er det faktisk nytelse delux å blande inn endetamen! DER er vi inne på noe, før man sier at noe er kvalmt eller ekkkelt eller discusting, FØR man dømmer det, bør man prøve det! for å vite hva man snakker om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje Skrevet 28. juni 2002 #14 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg respekterer da godt at andre liker det. Jeg skrev jo smak og behag!, Gjorde jeg ikke? Men for meg er det ikke noe jeg trives så godt med... Og hva vet du om jeg har gjort det eller ikke.. Jeg hadde kanskje ikke hatt erfaring med det, hvis j ikke hadde prøvd det.. Og grunnen til at jeg ikke liker det, er veldig god! Så hadde kanskje du også skjønt hvorfor jeg ikke liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 28. juni 2002 #15 Del Skrevet 28. juni 2002 Synes det er litt småampert her nå. Tusenfryd startet med å skjenne på meg og blande "fjortiser" inn i bildet, og nå er det nesten som det er analelskerne mot analhaterne. Hovedpoenget må vel uansett være at folk privat kan kose seg og gjøre akkurat det de vil (såfremst de ikke er til sjenanse for andre). Noe liker det ene, og andre noe helt annet. Ungdommer som føler seg presset til analsex, fordi det skal være så inn for tiden er et seriøst, men annet tema Tusenfryd. Var selv godt voksen før jeg prøvde dette første gang. Goggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. juni 2002 #16 Del Skrevet 28. juni 2002 Uffda Goggen :oops: mente slett ikke å skjenne på deg. Leste innlegget mitt en gang til - og avsnittet etter var ikke rettet direkte til deg. *blunker og ber om tilgivelse* Og, ja, jeg er i og for seg enig i at ungdommen og deres holdning til sex er et annet tema - men jeg ville likevel nevne det fordi analsex som var start-temaet er - synes jeg - veldig "normalisert". Og jeg har en bestemt mening om at det er mange som tror at mange har ovs, mens det slett ikke egenltig er det... skjønte jeg hva jeg mente nå? Og diskusjoner som dette, mener jeg bidrar til at lettpåvirkelige mennesker, ikke bare fjortiser, kan oppfatte som noe annet enn det det er. Man kan utmerket godt ha et spennende og variert sex liv uten analsex. Det har vi i hvert fall, og om andre synes det er kjedelig så interesserer det meg ikke nevneverdig. Om aline synes analsex er deilig, er det heller ikke særlig interessant - annet enn at jeg selvsagt blir fascinert over at noe for meg utenkelig er så bra for andre at de selger det inn alt de kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aslak H Skrevet 7. juli 2002 #17 Del Skrevet 7. juli 2002 Halde dykkan unda anal- sex. det e DJEVELEN som står bak!. Djevelen som er i mannen som heve lyst på analen. Dykkan må da forstå at anal åpningan ska haldas undan når dykkan heve sex. Det e farleg, og dykkan flotte jentar som likar det, dykkan heve ein sjukdom, det må vera noke gale med dykk. Eg kan ikkje forstå kva som er så godt med det. Eg har prata med mange jento som heve prøvd, men dei prata om smerte, eg kan ikkje forstå kva som er så godt med smerte. Eg trur ikkje at det finnast ei jento der ute som gjer det for sin eigan del. Ingan gjer noko vondt med seg sjølv for sin eigan del!. Og noko så smertefullt står djevelen bak, han heve besatt hovudet til mannen som vil inn der bak. Dykk jentar som påstår dykkan likar det, kvifor gjer dykkan noko så vondt med dykkan sjølve????? Aslak H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 7. juli 2002 #18 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg synes det er unødvendig å blande det inn i et sex-liv. Det skl være en nytelse, og jeg vil ikke akkurat si å blande inn endetarmen er en nytelse,det blr mer kvalmt! :blunke: Aline: Hvis du leser innlegget til Tonje en gang til ser du kanskje at setningen begynner med "Jeg synes...". Tonje synes analsex er kvalmt og det er du, Aline, som ikke respekterer dette. Det er jo du som er fordømmende her. Du sier at man bør prøve analsex før man fordømmer det. Hvorfor i all verden skal man prøve noe man i utgangspunktet synes er frastøtende og overhode ikke blir tent av?! Jeg synes også analsex er KVALMT, men du, Aline, og alle andre som liker det, kan ha analsex så ofte dere vil for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. juli 2002 #19 Del Skrevet 7. juli 2002 ...men jeg håper alle forstår at analsex gjør ihvertfall sexen mer variert og det var jo temaet for denne tråden her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå