Gjest UngMann1986 Skrevet 4. desember 2014 #21 Skrevet 4. desember 2014 Hmm, vanskelig.. Vi jenter knytter oss veldig når vi har sex, så du bør være heelt ærlig fra starten av. Det rådet du fikk fra UngMann25, er slik en player gjør Om du spør ei jente etter dere har hatt sex, kan det tolkes veldig feil om hun er på et annet sted enn deg. Hun vil kanskje gå, sint, lage et rykte om deg. Jeg hadde hvertfall tatt det som et ONS, og aldri tatt på deg igjen. Mulig jeg tar feil, men jeg ser for meg et ok senario; Du treffer ei jente du syns er attraktiv på fest/byen f.eks. Dere får en grei kjemi. Du sier du er ny i byen og har lyst til å treffe ei du kan ha det litt gøy med. Du er ikke interessert i forhold. Da er du ærlig og ryddig og hun vet hvor du er i livet. Hun kan gå, eller om hun er interessert svarer hun sikkert; Det er meg det! ....men hver forsiktig! Som sagt - vi knyttes fort til personen vi har sex med. Dere fungerer annerledes. Lykke til Ser at miss independent har et poeng her. Kan godt hende at rådet hennes kan fungere også
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #22 Skrevet 4. desember 2014 Gi meg noen måneder.. Gleder meg allerede Anonymous poster hash: 06f1a...ea4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå