AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Skrevet 1. desember 2014 Hei, jeg har nettopp flyttet til trheim, og ønsker meg en friend with benefit(gjerne noen uten benfits også altså, men i dette tilfellet uten). Jeg ønsker en som jeg kan ha absolutt no strings attached med.. Men jeg vet ikke hvordan man går frem for å få noe sånt. Noen med erfaring som kan hjelpe en kar i nøden ut her? Anonymous poster hash: 06f1a...ea4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Skrevet 1. desember 2014 Alternativer: 1. Er du student? Gå på student-fester, sjekk opp en jente, ha sex om det går. Vær god i senga. Hvis hun spør om å møtes igjen, kan du si at det kan dere godt, så lenge det bare er sex. I beste fall sier hun ja, i verste fall sier hun nei. Du må være klar på intensjonene dine, og hvis du lurer henne så er du en player og ikke en friend with benefits. 2. Dra på byen istedet. Gjør det samme over. 3. Nettdating og apps... Anonymous poster hash: c9f91...896
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Skrevet 1. desember 2014 TS her.. Takk for tipsene.. Er på tinder, og har pratet med noen der, men er så dårlig på å ordlegge meg i riktig retning om du skjønner. Har du/dere noen tips der? Anonymous poster hash: 06f1a...ea4
Gjest UngMann1986 Skrevet 1. desember 2014 #4 Skrevet 1. desember 2014 Hvis de spør hva du er ute etter, si f.eks. en flørt som kan utvikle seg, eller noe sånt... Det viktigste er å få henne til å møte deg, og så vil kjemien og lystene lede an veien videre. Om det blir sex, får du bare spørre om hun vil gjenta det.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #5 Skrevet 1. desember 2014 TS her.. Takk for tipsene.. Er på tinder, og har pratet med noen der, men er så dårlig på å ordlegge meg i riktig retning om du skjønner. Har du/dere noen tips der? Anonymous poster hash: 06f1a...ea4 Alder, og hva driver du med i Trondheim? Anonymous poster hash: bd9c8...ff1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #6 Skrevet 1. desember 2014 Alder, og hva driver du med i Trondheim? Anonymous poster hash: bd9c8...ff1 TS her.. jeg er ute etter en/ei(vet ikke lenger hva som blir rett^^) Jeg er 23 år, og jeg jobber i trondheim frem til august, da starter jeg på utdanning her.. Anonymous poster hash: 06f1a...ea4
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #7 Skrevet 1. desember 2014 TS her på nytt.. Ser at det ble litt skrivefeil underveis på meg også. Jeg ønsker i dette tilfellet friends WITH benefit (feil i første innlegg der jeg skrev uten, men jeg ønsker i dette tilfellet med Anonymous poster hash: 06f1a...ea4
Ginny Skrevet 1. desember 2014 #8 Skrevet 1. desember 2014 Du er i litt feil sesong, men bodegaen på Samfundet er en grei start
Diskreten Skrevet 2. desember 2014 #9 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Du er i litt feil sesong, men bodegaen på Samfundet er en grei start Jaha? Hva mener du med feil sesong? Endret 2. desember 2014 av Diskreten
sjonkelrolf Skrevet 2. desember 2014 #10 Skrevet 2. desember 2014 Eksamenstid, Samfundet er stengt for semesteret. Du kan evt. prøve Frakken, Downtown e.l.
Ginny Skrevet 2. desember 2014 #11 Skrevet 2. desember 2014 Jaha? Hva mener du med feil sesong? Sjonkelrolf har alt oppklart det, men det er da altså eksamenstid. Forsøk igjen i Januar Eller dra på byen, julebordsesongen gjør mye rart med folk..
lalaB Skrevet 2. desember 2014 #12 Skrevet 2. desember 2014 Hvis de spør hva du er ute etter, si f.eks. en flørt som kan utvikle seg, eller noe sånt... Det viktigste er å få henne til å møte deg, og så vil kjemien og lystene lede an veien videre. Om det blir sex, får du bare spørre om hun vil gjenta det. IKKE si dette dersom det ikke er sant. Ønsker du kun en FF så si det, at du er ute etter flørt og ei venninne. 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #13 Skrevet 2. desember 2014 Hvis de spør hva du er ute etter, si f.eks. en flørt som kan utvikle seg, eller noe sånt... Det viktigste er å få henne til å møte deg, og så vil kjemien og lystene lede an veien videre. Om det blir sex, får du bare spørre om hun vil gjenta det. Det ville jeg tolket som om han var ute etter kjæreste.. Anonymous poster hash: 08631...7a6 2
Avalon Skrevet 3. desember 2014 #14 Skrevet 3. desember 2014 Tråden er ryddet for avsporinger og svar på dette. - Avalon, mod
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #15 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er litt skeptisk til tilnærmelsen. Hvordan jeg skal gå frem. Om jeg drar hjem med henne, ligger med henne, er det bare å spørre om vi skal være FF? For jeg vet ikke om jeg vil være tett emosjonel venn med henne, for jeg får ganske lett følelser for jenter som jeg omgås mye og ofte med. Så det burde være sex only forhold. Har hørt om folk som har slikt, men aner ikke hvordan jeg skal gå fram for å få det. Spør vel muligens hele spørsmålet på nytt, men kanskje med litt mer info TS her forresten Anonymous poster hash: 06f1a...ea4
Miss Independent Skrevet 3. desember 2014 #16 Skrevet 3. desember 2014 Hmm, vanskelig.. Vi jenter knytter oss veldig når vi har sex, så du bør være heelt ærlig fra starten av. Det rådet du fikk fra UngMann25, er slik en player gjør Om du spør ei jente etter dere har hatt sex, kan det tolkes veldig feil om hun er på et annet sted enn deg. Hun vil kanskje gå, sint, lage et rykte om deg. Jeg hadde hvertfall tatt det som et ONS, og aldri tatt på deg igjen. Mulig jeg tar feil, men jeg ser for meg et ok senario; Du treffer ei jente du syns er attraktiv på fest/byen f.eks. Dere får en grei kjemi. Du sier du er ny i byen og har lyst til å treffe ei du kan ha det litt gøy med. Du er ikke interessert i forhold. Da er du ærlig og ryddig og hun vet hvor du er i livet. Hun kan gå, eller om hun er interessert svarer hun sikkert; Det er meg det! ....men hver forsiktig! Som sagt - vi knyttes fort til personen vi har sex med. Dere fungerer annerledes. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #17 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er litt skeptisk til tilnærmelsen. Hvordan jeg skal gå frem. Om jeg drar hjem med henne, ligger med henne, er det bare å spørre om vi skal være FF? For jeg vet ikke om jeg vil være tett emosjonel venn med henne, for jeg får ganske lett følelser for jenter som jeg omgås mye og ofte med. Så det burde være sex only forhold. Har hørt om folk som har slikt, men aner ikke hvordan jeg skal gå fram for å få det. Spør vel muligens hele spørsmålet på nytt, men kanskje med litt mer info TS her forresten Anonymous poster hash: 06f1a...ea4 Du er åpent om at du vil ha en knullevenninne. Har du ikke alt en venninne som du tenker kan passe til formålet så må du finne en. Da tenker jeg nettet kanskje er ok. Viktig er å huske dette: det er hauger og bøtter av kvinner/jenter som ønsker kun sex. Så ikke pakk det inn. Da får du fort napp hos henne som håper du vil bli typen hennes og masse drama med på kjøpet, mens hun som vil ha det moro med deg går til en fyr som er tydelig på det - for å unngå drama med irriterende gutter som vil ha kjæreste. Ikke tro på dette "vi jenter knytter oss" tullet. Fullstendig uvitenskapelig svada fra jenter som vil bortforklare egen fantasispinning rundt sex. "Vi jenter" er som dere gutter. Bare med innovertiss og pupper. Helt lik tankegang rundt sex. Anonymous poster hash: 517a8...d67 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #18 Skrevet 3. desember 2014 Hehe, takk for rådene. Jeg leser og vurderer.. Ang det med nettet, har nettopp begynt med tinder, syntes den er grei. Noen som vet av noe lignende som man slipper å cashe ut 100kr i mnd for?(helst gratis) Anonymous poster hash: 06f1a...ea4
Miss Independent Skrevet 3. desember 2014 #19 Skrevet 3. desember 2014 Du er åpent om at du vil ha en knullevenninne. Har du ikke alt en venninne som du tenker kan passe til formålet så må du finne en. Da tenker jeg nettet kanskje er ok. Viktig er å huske dette: det er hauger og bøtter av kvinner/jenter som ønsker kun sex. Så ikke pakk det inn. Da får du fort napp hos henne som håper du vil bli typen hennes og masse drama med på kjøpet, mens hun som vil ha det moro med deg går til en fyr som er tydelig på det - for å unngå drama med irriterende gutter som vil ha kjæreste. Ikke tro på dette "vi jenter knytter oss" tullet. Fullstendig uvitenskapelig svada fra jenter som vil bortforklare egen fantasispinning rundt sex. "Vi jenter" er som dere gutter. Bare med innovertiss og pupper. Helt lik tankegang rundt sex. Anonymous poster hash: 517a8...d67 Jo, takk for den!! Jeg juger da ikke! Det finnes bevis på dette, og her en en lettfattet artikkel om det: http://www.kk.no/livsstil/f%C3%A5r-du-f%C3%B8lelser-med-%C3%A9n-gang-26304
Gjest Nosoul Skrevet 3. desember 2014 #20 Skrevet 3. desember 2014 Hei, jeg har nettopp flyttet til trheim, og ønsker meg en friend with benefit(gjerne noen uten benfits også altså, men i dette tilfellet uten).Jeg ønsker en som jeg kan ha absolutt no strings attached med..Men jeg vet ikke hvordan man går frem for å få noe sånt.Noen med erfaring som kan hjelpe en kar i nøden ut her? Anonymous poster hash: 06f1a...ea4 Gi meg noen måneder..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå