AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #1 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg har bestilt time hos fastlegen. Men jeg har en del på hjerte som kan re vanskelig å snakke om, i tillegg til at jeg er redd for å glemme å si ting. Trenger jeg beskrive ALT i detalj for fastlegen, eller bare en oversikt å resten til en evt terapeut/psykolog? Jeg vil gjerne få utrykt meg riktig og AKKURAT slik jeg har det inni meg, slik at det er enklere å hvite hvor man skal begynne. Anonymous poster hash: f6e14...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #2 Del Skrevet 1. desember 2014 Jeg har alltid huskelapp med meg til legen, fordi hun alltid har dårlig tid og jeg ikke glemmer noe.Anonymous poster hash: aff94...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #3 Del Skrevet 1. desember 2014 Det har tidligere hjulpet meg godt å skrive brev til fastlegen i forkant. Virket som legen syntes det var helt i orden, så var hn mer forberedt til timen. Jeg sliter også med å uttrykke vanskelige ting muntlig, og ofte glemmer jeg viktige ting, fordi jeg er så nervøs.Anonymous poster hash: 94659...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #4 Del Skrevet 1. desember 2014 Du beskriver bare det du selv ønsker for fastlegen, bare ta de store linjene, om det er det du er komfortabel med. Så kan du jo skrive at det ligger mer bak, men at du helst tar det med en terapeut.Anonymous poster hash: 94659...84d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå