Gå til innhold

For stor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måtte avbryte sex med en ny fyr for noen dager siden fordi det ble rett og slett for vondt. Prøvde alle slags stillinger og jeg prøvde å holde ut, men det gikk bare ikke. Noen som har vært borti det samme? Jeg kunne liksom ikke forstå det. Nå niglodde jeg ikke på penisen hans akkurat, men den var ikke gigantisk slik jeg husker. Over gjennomsnittet, så klart, men den så ikke så skummelt stor ut som den føltes.

Noen som har vært borti det samme? Er det håp liksom? Kan det være noe syklusgreier som gjør at man tåler mye mindre, eller er det bare å gi opp og innse at det ikke kommer til å funke? Jeg er nesten litt redd for å prøve igjen. Har vært sår i flere dager nå.. :(



Anonymous poster hash: 6f83e...d9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er viktig å være avslappet og våt når en skal penetreres av en kuk som er større enn de en er vant til. Hvis det er lenge siden du hadde sex med en så stor kuk trenger du mer tid til å tilpasse deg. Bruk mer tid på forspillet neste gang, og bruk glidemiddel.



Anonymous poster hash: d60a5...ad0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger gjør det vondt å ha sex med kjæresten, selvom jeg er vant til han. Første gangen vi hadde sex funket ikke doggy, det var bare for vondt. Kjente det oppi magen liksom.

Prøv å slapp av og vær kåt nok. Be han ikke bunne deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg er en mann som er godt utstyrt. Det er ikke bare damene som får problemer med det. Jeg har vært singel et par år nå og har hatt sex med flere på denne tiden. Det skaper store problemer for meg fordi damene må stoppe meg. Det er få stillinger som ikke er ubehagelige osv.

Gode råd er å ha langt forspill og ta det rolig. Ikke gøy å være mann og må stoppe når det virkelig begynner å nærme seg pga smerte hos damen..

Anonymous poster hash: 43032...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som vet han er stor, men ikke drittsekk, har alltid god tid.

Anonymous poster hash: c3eb1...364

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann som er godt utstyrt. Det er ikke bare damene som får problemer med det. Jeg har vært singel et par år nå og har hatt sex med flere på denne tiden. Det skaper store problemer for meg fordi damene må stoppe meg. Det er få stillinger som ikke er ubehagelige osv.

Gode råd er å ha langt forspill og ta det rolig. Ikke gøy å være mann og må stoppe når det virkelig begynner å nærme seg pga smerte hos damen..

Anonymous poster hash: 43032...c3e

Bra skrevet. En stor pikk er faktigst ikke noe å trakte etter, med mindre man er unormalt dyp/vid. Det er mere til hinder enn nytelse.:)

Anonymous poster hash: 91a16...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner problemet med for stor penis veldig godt.
Selv har jeg trekt meg fra enkelte men når jeg har "prøvekjent" utstyret dems og det kjennes lite ut,
men for stor pikk gjør veldig vondt og blir forferdelig knotete for oss begge. Det blir på en måte ikke ordentlig sex fordi man må ta så mye hensyn og være forsiktig, stoppe opp hele tiden, presser han vekk i smerte i stedet for å ta i mot å nyte.
Ei nær venninde av meg var superforelsket i en mann, men det gikk ikke - i det hele tatt, å ha sex.
Fra stormforelsket, til å prøve mange ganger med noe som ikke gikk, til kjempe skuffet over å ikke klare å få inn han hun var forelsket i, og han fortalte henne at han hadde dette problemet ofte og var tydelig påvirket av det... Ikke noe gøy.



Anonymous poster hash: ea61a...a87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner problemet med for stor penis veldig godt.

Selv har jeg trekt meg fra enkelte men når jeg har "prøvekjent" utstyret dems og det kjennes lite ut,

men for stor pikk gjør veldig vondt og blir forferdelig knotete for oss begge. Det blir på en måte ikke ordentlig sex fordi man må ta så mye hensyn og være forsiktig, stoppe opp hele tiden, presser han vekk i smerte i stedet for å ta i mot å nyte.

Ei nær venninde av meg var superforelsket i en mann, men det gikk ikke - i det hele tatt, å ha sex.

Fra stormforelsket, til å prøve mange ganger med noe som ikke gikk, til kjempe skuffet over å ikke klare å få inn han hun var forelsket i, og han fortalte henne at han hadde dette problemet ofte og var tydelig påvirket av det... Ikke noe gøy.

Anonymous poster hash: ea61a...a87

Ja har opplevd dette med flere jenter. Ikke noe gøy hvis man har blitt forelsket i ei jente, og sexen ikke fungerer..

Anonymous poster hash: 91a16...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...