AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #1 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg har funnet en kul i testikkelen og det er litt ømt og vondt, og vondt oppover ryggen. Tror ikke det har noe med det å gjøre men jeg er redd. Jeg har hatt det en stund men vil ikke gå til legen. Jeg liker ikke å gå til legen og er også redd for å få svar på hva det kan være. Jeg er livredd for å få noe sykdom. Vet ikke hva jeg vil med innlegget, måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: 6d2d5...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 30. november 2014 #2 Del Skrevet 30. november 2014 Gå til legen med en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #3 Del Skrevet 30. november 2014 Vet at det er det beste men jeg er så redd og har ingen som kan gå med meg nå. Anonymous poster hash: 6d2d5...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 30. november 2014 #4 Del Skrevet 30. november 2014 Du kan sikkert spasere rett inn på legevakta, så slipper du å tenke på å ringe legen da. Noe mer har ikke jeg å komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 30. november 2014 #5 Del Skrevet 30. november 2014 Du må bestille deg en time hos fastlegen din. Dette kan være helt ufarlig, men sjansen er der for at det kan være noe som krever behandling - og det asap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandet Skrevet 30. november 2014 #6 Del Skrevet 30. november 2014 Kan legge til at jeg gikk til legen med samme problem da jeg var eh 19 eller så. Var visst ingenting i veien med dem da. Men til legen skal du gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 30. november 2014 #7 Del Skrevet 30. november 2014 I absolutt værste fall er det kreft, da kutter de av deg den ene balla, og gir deg cellegift. Etter noen uker eller måneder er du frisk igjen. I bestefall er det en fetkul eller annet helt ufarlig, så kom deg til legen. Men ikke vær redd, selv om det er kreft vil du ikke dø, kur raten er sånn 99.9% om den ikke har spredd seg, og fremdeles 95% om den har spredd seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #8 Del Skrevet 30. november 2014 Kjenner en som hadde det samme. Husker ikke hva det het, men det var noe som var blitt tett nedi der. En ukes pillekur og han var god som ny! Slutt å være pysete. Dra til legen! Du blir ikke friskere av å ikke dra dit, du blir potensielt sykesre. Anonymous poster hash: 7426c...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå