Gjest Bellastella Skrevet 30. november 2014 #1 Del Skrevet 30. november 2014 Hei! Jeg har akkurat startet å bruke pearly, og blir litt forvirret i og med at den lyser grønt. Den lyste opprinnelig gult alle de første fire dagene, men etter at jeg registrerte at jeg hadde menstrasjon fra dag 2 med pearly, skiftet alle dagene til grønt. Kan det være noe galt med min maskin, eller har jeg tastet inn noe feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gemini7 Skrevet 30. november 2014 #2 Del Skrevet 30. november 2014 Det er normalt at den gir deg grønt ved mensen og rett etter,men det er bare noen får dager. Høres dog litt rart ut at du har fått grønt fom første uken du måler. Da kjenner den jo ikke syklusen din i det hele tatt enda. Jeg synes å huske at min LadyComp ga meg gult nesten de første 2 mnd før den hadde skjønt syklusen min... Jeg har brukt min i årevis og selv om den nå er kjent m syklusen min gir den meg ikke mye grønt rundt/etter mensen så rart om du får mer enn bare noen få dager i første målesyklus, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellastella Skrevet 1. desember 2014 #3 Del Skrevet 1. desember 2014 Tusen takk for svar! Ja, syns det var litt merkelig. Kjenner det kan ta litt tid før jeg stoler helt på den, men skal gi det to mnd i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå