Gå til innhold

Hva leser du akkurat nå?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Chrizzy

Victoria vil dø. Av Paulo Chocelco (altså han som skrev alkymisten, er ikke helt sikker på stavingen av navnet hans :) )

Har kommet over halvveis. Er tredje boken av han jeg leser (Ved elven Piedra satt jeg og gråt, og Alkymisten), hittill synes jeg denne er best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå leser jeg Sigmarapporten av Robert Ludlum - Veldig bra! Masse underholdning og action hele tiden :P

Er fornøyd med den :-)

Før denne leste jeg Mannen som elsket Yngve, som var fin og interessant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria vil dø. Av Paulo Chocelco (altså han som skrev alkymisten, er ikke helt sikker på stavingen av navnet hans :) )

Har kommet over halvveis. Er tredje boken av han jeg leser (Ved elven Piedra satt jeg og gråt, og Alkymisten), hittill synes jeg denne er best :)

"Veronika vil dø" var en kjempefin bok, som jeg også likte veldig godt! :Nikke: Anbefales!

Nå leser jeg "Med ryggen mot verden", Åsne Seierstads bok fra Serbia. Den dårligste av hennes tre bøker syns jeg, men likevel interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før denne leste jeg Mannen som elsket Yngve, som var fin og interessant :-)

Ååååh, den boken var kjempefin! :) Mener å ha lest at den skal filmatiseres..??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flaggermusmannen av Jo Nesbø :)

Kjøpt alle bøkene om Harry Hole, så gleder meg til å få lest de ferdig og få gjort meg opp en mening, men er bra hittils ;) Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Philip Pullman - Northern Lights

Den serien er bra!

Nå holder jeg på med 'Rebecca's Tale', oppfølgeren til de Mauriers 'Rebecca', og den er overraskende bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...