Gå til innhold

Vondt i underlivet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

For en liten stund tilbake hadde jeg nyrebekkenbetennelse, fikk antibiokika, og leverte en urinprøve etter kuren var ferdig, og jeg var helt fin!

Jeg tror jeg hadde sopp etter antibiotikakuren, det klødde, svidde og hadde hvit utflod. Tok en canesten kur, og kløen og utfloden forsvant.

Men jeg har fortsatt vondt i underlivet. Ikke konstant, men spesielt under og etter sex. Det føles ut som jeg er "mørbanka" innvendig under samleie, og etterpå så stikker det og er vondt. Føles egentlig ut som jeg er skikkelig sår, men har jo nesten ikke hatt sex på 2 uker pga. sykdom og soppinfeksjon.. Har måttet avbryte veldig raskt, da det føles ut som jeg er helt blå innvendig..

Er det noen som har peiling på hva dette kan være? Kan det være sammenheng med nyrebekkenbetennelsen? Bør jeg vente å se om det går over eller ringe til lege i morgen tidlig?

Anonymous poster hash: 9a3e3...e58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sikker på at det ikke har noe med at du ikke er nok avslappet og ikke har nok "kontroll over deg selv" under sex? Jeg har hatt slike tilfeller der det har tatt litt tid før jeg føler det er komfortabelt etter forrige "sex omgang" igjen. Dette fordi det gikk litt FOR hardt og FOR lenge under forrige akt. Det kan gjøre vondt og være ubehagelig fordi det stikker og er "tørt".

Dette kan selvfølgelig være ubehagelig selvom det er flere dager etter akten man hadde men en annen person av motsatt kjønn.

Litt usikker hva du mener med at det stikker under sex. Isåfall må du beskrive litt mer detaljert hvordan det stikker eller er vondt!

Endret av Camilla^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn i perioder. Sliter mye med urinveis/nyrebekkenbetennelser. Regner med det kanskje er ømhet.

Ellers så høres det mest ut for meg som du har sopp enda? Kan det være det?
Behandlet partneren deg seg også når du hadde sopp?

Anonymous poster hash: 6b131...47e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bør du begynne å tenke utvikling av endometriose om dette ikke gir seg eller blir verre, særlig rundt mens.

Anonymous poster hash: 23dda...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...