Gå til innhold

Fucked up titties! I helvete..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte at dette burde alle som vurderer silikon tenke også, etter å ha sett de bildene. Noe jeg ikke skjønner, er hvorfor disse kvinnene ser ut som de poserer på en seksuell måte, hvis hensikten er å vise abnormale bryster?

Kanskje det ikke er meningen å vise abnorme bryster, men at de viser frem det de har med stolthet til noen som setter pris på dem som de er, men så misbrukes bildene ved at de tas ut av kontekst?

Sant å si var de fleste der temmelig hverdagslig normale. Sløyfeknytingen imponerte meg også. :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen, nå ble jo de små puppene mine så utrolig søte plutselig :lillesky: *takknemlig*

Små pupper er faktisk utrolig søte. Unntatt etter sex eller trening, da er de mer salte... :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ikke er meningen å vise abnorme bryster, men at de viser frem det de har med stolthet til noen som setter pris på dem som de er, men så misbrukes bildene ved at de tas ut av kontekst?

Sant å si var de fleste der temmelig hverdagslig normale. Sløyfeknytingen imponerte meg også. :jepp:

De fleste der var hverdagslig normale?! Du tuller nå. Jeg har da sett ganske mange kvinnebryster i min levetid, i gymgarderoben, svømmehallen eller på treningssenteret, og jeg har aldri sett noe i nærheten av det der.

Ellers enig i at bildene nok er blitt misbrukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det ikke er meningen å vise abnorme bryster, men at de viser frem det de har med stolthet til noen som setter pris på dem som de er, men så misbrukes bildene ved at de tas ut av kontekst?

Sant å si var de fleste der temmelig hverdagslig normale. Sløyfeknytingen imponerte meg også. :jepp:

Veldig mange tuberøse bryst. Dette er noe som dekkes korrigering av. Så innenfor normalen faller de nok ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange tuberøse bryst. Dette er noe som dekkes korrigering av. Så innenfor normalen faller de nok ikke.

Det ligger jo i kortene at de mest ekstreme ikke ligger innenfor normalen, men de er ikke unaturlige av den grunn.

Når det foreligger en reell snublefare eller risiko for forovertipping, har jeg intet i mot å sponse korrigerende kirurgi. Alle skattemidlene behøver jo ikke gå til sykkelsti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger jo i kortene at de mest ekstreme ikke ligger innenfor normalen, men de er ikke unaturlige av den grunn.

Når det foreligger en reell snublefare eller risiko for forovertipping, har jeg intet i mot å sponse korrigerende kirurgi. Alle skattemidlene behøver jo ikke gå til sykkelsti...

Nå var det du som kalte de hverdagslig normale.

Men unaturlig er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Nå elsker jeg min bryster enda mer. Hun ene der hadde hatt godt av en brystreduksjon stakkars. Sikkert tungt å bære på så store bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i.imgur.com/7dwWhl6.jpg

Ehh?!?

Anonymous poster hash: 92977...a79

Det går faen ikke an vel... HÅPER det er manipulert :fnise::fnise::fnise:

Innlegget er redigert.

- Avalon, mod

Endret av Avalon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først så tenkte stakkars damer! Men dette er helt klart bilde manipulert, iallefall noen av dem. Ellers må jeg si meg superfornøyd med mine etter dette :)



Anonymous poster hash: f792d...a74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjokkert: Nesten så man lurer på om det er noen sykdommer inni bildet på noen av de..

Menmen, jeg ble hvertfall plutselig langt mer tilfreds med mine egne:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de så jo faktisk ikke så innmari ille ut. :)



Anonymous poster hash: 0cf47...c82
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at dette burde alle som vurderer silikon tenke også, etter å ha sett de bildene. Noe jeg ikke skjønner, er hvorfor disse kvinnene ser ut som de poserer på en seksuell måte, hvis hensikten er å vise abnormale bryster?

Finnes mange typer fetisjer der ute. Noen syns slikt er sexy også...

Anonymous poster hash: 4cf71...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...