Avokado Skrevet 29. november 2014 #1 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Hey! Er en jente på 19 år. Hadde vært veldig hyggelig med en venninne i Tønsberg som jeg kunne delt noen vinkvelder feks osv med jentesnakk :D Alder er ikke så veldig viktig, så lenge kjemien er der og vi har det kult. Noen? Endret 29. november 2014 av Avokado Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meglerfrøken Skrevet 29. november 2014 #2 Del Skrevet 29. november 2014 Ikke bare bare å finne venninner i TBG, dessverre. Vi er i samme båt! Send gjerne en melding:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eximius Skrevet 29. november 2014 #3 Del Skrevet 29. november 2014 Har Baileys og vin, men er verken jente eller singel. Jeg trives godt i selskap da Bor i TBG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
didi89 Skrevet 18. desember 2014 #4 Del Skrevet 18. desember 2014 Heisann er nylig flyttet til horten, så eg er i samme båt eg og.. send en pm om du vil ha selskap.. er ei jente på 26 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 19. desember 2014 #5 Del Skrevet 19. desember 2014 (endret) jeg kunne gjerne tenke meg å bli kjent med noen her de fleste av mine venninner har flyttet utebys, så hadde vært kjekt med noen venninner i nærområdet! Endret 19. desember 2014 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honnning Skrevet 20. desember 2014 #6 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg er helt med på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meglerfrøken Skrevet 27. desember 2014 #7 Del Skrevet 27. desember 2014 Da synes jeg at det er like greit å arrangere noe! Jeg vil nemlig og møte nye mennesker:) Håper dere har en flott jul:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
didi89 Skrevet 27. desember 2014 #8 Del Skrevet 27. desember 2014 kjempe ide å arrangere noe.. Jeg reise offshore den 06. 01 så håper vi kan ta det før eg reiser ut eller når eg er tilbake igjen.. for eg vil ikke gå glipp av den muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamilla1996 Skrevet 11. juni 2015 #9 Del Skrevet 11. juni 2015 Lenge siden noen har skrevet her, men prøver... Jente 18 år fra nøtterøy. Søker venninner jeg kan være med på fritiden. Har et lite nettverk som består av kjæreste og familie. Kjekt å kunne ha litt venninne prat. Med på alt som er morro/hyggelig. På fritiden liker jeg å for eksempel dra på turer, være utpå, dra på stranden, gå turer, trene, kino, restaurant, eller bare være hjemme å slappe av med film, god mat og drikke. Jobber som lærling i helse og oppvekstfag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMarie Skrevet 13. august 2015 #10 Del Skrevet 13. august 2015 Frisker opp denne tråden litt, er på utkikk etter nye venner i Tønsberg område. Er hjemme i mammaperm, men du selv må ikke ha barn. Drikker ikke ofte, men nyter gjerne et glass vin med ei ny venninne til en film, eller musikk og skravling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malene1995 Skrevet 25. november 2015 #11 Del Skrevet 25. november 2015 Hei. 20 år herBor egentlig i Kristiansand, men er i Sandefjord hver helg. Kjæresten bor der, og jobber i Tønsberg Da jeg ikke er så mye hjemme i Kr.sand, og ikke ellers har så mange venniner igjen hadde det vært kjempe koselig å bli kjent med nye Har bil, så bare ta kontakt om noen vil finne på noe (kjæresten jobber av og til, å da er det ingenting å finne på) Liker veldig godt kafeturer, turer med hunden og vin-venninekvelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattblomst Skrevet 25. desember 2015 #12 Del Skrevet 25. desember 2015 Jeg skal flytte til Åsgårdstrand, kommer mest sannsynlig til å jobbe i Tønsberg. Vil gjerne skape et nettverk før jeg flytter Er jente på 23, med et barn og hund. Kanskje noen vil gå en tur på kafé en dag? Er i området ca annenhver helg når jeg besøker kjæresten min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå