AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #21 Del Skrevet 30. november 2014 Hehe, jeg blir sykere av vaksinen enn av influensa Anonymous poster hash: 0601b...da6 Det ble mamma også, så jeg får ikke lov til å ta den. Grrr. Ts Anonymous poster hash: df220...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #22 Del Skrevet 30. november 2014 Det ble mamma også, så jeg får ikke lov til å ta den. Grrr. Ts Anonymous poster hash: df220...ccb Altså alvorlig syk, hun fikk narkolepsi. TS Anonymous poster hash: df220...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #23 Del Skrevet 30. november 2014 Har du sjekket deg for allergier? Jeg følte at jeg hadde konstant influensa, men det er jo selvsagt ikke mulig. Så ble jeg sjekket for allergier og det viste seg at jeg hadde middallergi. Hvorfor må du vente til det er en annen lege ledig? Bor du på en liten plass? I såfall ville jeg tatt turen inn til en større plass og betalt for å bli sjekket hos en privat lege. Anonymous poster hash: 7277f...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #24 Del Skrevet 30. november 2014 Har du sjekket deg for allergier? Jeg følte at jeg hadde konstant influensa, men det er jo selvsagt ikke mulig. Så ble jeg sjekket for allergier og det viste seg at jeg hadde middallergi. Hvorfor må du vente til det er en annen lege ledig? Bor du på en liten plass? I såfall ville jeg tatt turen inn til en større plass og betalt for å bli sjekket hos en privat lege. Anonymous poster hash: 7277f...cc7 Aldri tatt en allergi prøve før, aldri hatt noe behov for det.. Bor en liten plass ja. TS Anonymous poster hash: df220...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #25 Del Skrevet 30. november 2014 Aldri tatt en allergi prøve før, aldri hatt noe behov for det.. Bor en liten plass ja. TS Anonymous poster hash: df220...ccb Da ville jeg ringt nærmeste private lege og bedt om en konsultasjon der. Anonymous poster hash: 7277f...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #26 Del Skrevet 30. november 2014 Du skal ikke bare nevne, men kreve! Ingen kan hindre deg i å fjerne mandlene om du ønsker det! Anonymous poster hash: 49da0...e21 Ingen får kirurgiske inngrep uten medisinsk indikasjon. Dette er ikke en pasientavgjørelse.Anonymous poster hash: be783...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #27 Del Skrevet 30. november 2014 Ingen får kirurgiske inngrep uten medisinsk indikasjon. Dette er ikke en pasientavgjørelse.Anonymous poster hash: be783...cc4 Jeg sa ikke at hun skulle kreve kirurgisk inngrep. jeg sa hun skulle kreve henvisning til ØNH. Hun sa hun ikke trodde hun kunne få henvisning fordi hun ikke hadde store mandler. Jeg mener at med de symptomene hun har og med dertil hørende pusspropper som kan ødelegge livskvaliteten til en hver (om de er kroniske), så er det god grunn til å kreve henvisning.. Selv hadde jeg kronisk tonsillitt men detvar det faktum at pussproppene ødela livskvaliteten min som gjorde at jeg fikk dem fjernet. Ikke noe problematisk å få til det. Anonymous poster hash: 49da0...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #28 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg sa ikke at hun skulle kreve kirurgisk inngrep. jeg sa hun skulle kreve henvisning til ØNH. (...)Anonymous poster hash: 49da0...e21 Ja, var det nå egentlig det du skrev? Du skal ikke bare nevne, men kreve! Ingen kan hindre deg i å fjerne mandlene om du ønsker det! Anonymous poster hash: 49da0...e21 Anonymous poster hash: be783...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 30. november 2014 #29 Del Skrevet 30. november 2014 Kjære trådstarter, Vi ønsker ikke å vurdere og tolke ordbruk når det kommer til vanskelige livssituasjoner hvor vi opplever at man befinner seg i en sårbar tilstand, og det er umulig for oss å vite hva den enkelte legger i ordene som brukes. Vi kan ikke vite om det er en generell følelse av å ville dø - i den forstand at man er nedbrutt og sliten, og ønsker å slippe - eller om det involverer en tanke om selvmord hvor man ønsker å utføre en handling som fører til døden for den som utfører det, jamfør hovedinnlegget ditt. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge de følelsene du har, men vi må stenge denne tråden med bakgrunn i det ovennevnte, samt at vi ikke har mulighet til å overvåke tråden din og vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Du kan lese mer om hvorfor vi har denne regelen her. Tråden er også ryddet for innlegg som bryter med regelen om å ikke utgi seg for å være helsepersonell. Jeg oppfordrer deg å konsultere fastlegen din videre. Håper du finner ut av det! Lykke til videre, Kosemose, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg