Gå til innhold

Gutter i joggebukse og ereksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elsker det!

Jeg kjøpte en joggebukselignende pysjbukse-sak til eksen min bare pga av dette.

Fikk litt samme reaksjon på den buksa + bar overkopp som noen menn får av stay ups og sexy undertøy, klarer ikke holde fingrene av fatet. Eller av bulen, rettere sagt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bul i joggebukse liker vi. :wow: Så sant det er min kjære, og vi er hjemme. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Er du en mor som gjør slik med gutten din før du har sex med mannen din? Hvor gammel er sønnen din og synes han dette er greit? Deltar mannen din også på dette forspillet :sjokkert::hakeslepp:

Anonymous poster hash: 8416f...37a

Dette var bare sykt. Akkurat slik som at man sier "mannen min" kan man også si "gutten min". TS er åpenbart ung og derfor kan det være normalt for henne å omtale kjæresten hennes som en gutt. Det er du som gjør det spesielt.

Anonymous poster hash: d2b36...4d9

Skrevet

Avslørende joggebukser, ikke feil det :lur:

Avslørende frisørdamer, ikke feil det heller :fnise:

Skrevet

Avslørende frisørdamer, ikke feil det heller :fnise:

:nigo:

Skrevet

Ja det er sexy og absolutt ikke feil. Skal innrømme at jeg av og til teaser litt på treningsstudioet for å se om det kommer noen reaksjoner fra menn rundt meg.

Skrevet

Ja det er sexy og absolutt ikke feil. Skal innrømme at jeg av og til teaser litt på treningsstudioet for å se om det kommer noen reaksjoner fra menn rundt meg.

Hvordan gjør du det da? ;)

Skrevet

Jeg liker det! Men det må være riktige joggebukser, har jeg funnet ut. Kjæresten har noen forferdelige, halvstramme grå som han drar på seg på helg og de er altså så lite tiltrekkende :fnise: selv med bul!

Skrevet

Hvordan gjør du det da? ;)

Går i trange tights og topper som viser litt av brystene mine. Bøyer meg ned, sitter foran i spinning timene... Dere er jo av og til ganske enkel å få oppmerksomhet fra da :fnise:

Skrevet

Går i trange tights og topper som viser litt av brystene mine. Bøyer meg ned, sitter foran i spinning timene... Dere er jo av og til ganske enkel å få oppmerksomhet fra da :fnise:

Ja det skal være helt sikkert at vi er :laugh:

Skrevet

Ja det skal være helt sikkert at vi er :laugh:

Og det liker jeg :laugh:

Skrevet (endret)

Er du en mor som gjør slik med gutten din før du har sex med mannen din? Hvor gammel er sønnen din og synes han dette er greit? Deltar mannen din også på dette forspillet :sjokkert::hakeslepp:

Anonymous poster hash: 8416f...37a

Hva er galt i å kalle kjæresten sin for "gutten min"? Gjør det selv, jeg. Blir jo helt feil å si "mannen min" hvis man ikke er gift.

For å svare på spørsmålet så liker jeg det også. Elsker å tease han når han går i joggebukse, bare for å få fram den deilige bulen i buksa ;)

Endret av Lollipops
  • Liker 1
Skrevet

Hva er galt i å kalle kjæresten sin for "gutten min"? Gjør det selv, jeg. Blir jo helt feil å si "mannen min" hvis man ikke er gift.

For å svare på spørsmålet så liker jeg det også. Elsker å tease han når han går i joggebukse, bare for å få fram den deilige bulen i buksa ;)

Her er det omvendt. Jeg sier mannen min til min samboer, og svigermor sier gutten min til sin mann.

Skrevet

mmmmm..

På lørdager dusjer vi alltid etter ungene har lagt seg. Han først, så jeg. Han sitter i skinnsofaen og venter å meg. Han har på grå joggebukse uten noe under. Han ber meg sette meg mellom beina han. Han ta henda under t-skjorta, jeg har droppa bh-en. Han knær brystene mine, og lemmen reiser seg bak meg. Mm... Guuuuud

Anonymous poster hash: bdee4...c6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...