AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #1 Skrevet 28. november 2014 Jeg simpelthen elsker når gutten min går i joggebukse og får ereksjon! Han går alltid i joggebukse om kveldene, og jeg elsker å tease han til han får stå... Det er så digg å se den gigantiske bulen, og kjenne på den utenfor buksa... Det er faktisk blitt en viktig del av forspillet for meg. Noen andre som synes det er like pirrende? Anonymous poster hash: 0fe92...075 5
Fame Skrevet 28. november 2014 #2 Skrevet 28. november 2014 Nei. Jeg HATER at gutter går i joggebukse. Usj 1
According To Skrevet 28. november 2014 #3 Skrevet 28. november 2014 Haha, jeg liker det, men kun innendørs.
Gjest Lino Skrevet 28. november 2014 #4 Skrevet 28. november 2014 Jeg simpelthen elsker når gutten min går i joggebukse og får ereksjon! Han går alltid i joggebukse om kveldene, og jeg elsker å tease han til han får stå... Det er så digg å se den gigantiske bulen, og kjenne på den utenfor buksa... Det er faktisk blitt en viktig del av forspillet for meg. Noen andre som synes det er like pirrende?Anonymous poster hash: 0fe92...075 Ja ^^ Løse bukser generelt, hvor det ikke er så mye som kan holde "han" på plass. Digg!
Timza Skrevet 28. november 2014 #5 Skrevet 28. november 2014 Nei. Jeg HATER at gutter går i joggebukse. Usj Hva er alternativet hvis man skal slappe av? Pysj?
Fame Skrevet 28. november 2014 #6 Skrevet 28. november 2014 Hva er alternativet hvis man skal slappe av? Pysj? Naken 4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #10 Skrevet 28. november 2014 Jeg simpelthen elsker når gutten min går i joggebukse og får ereksjon! Han går alltid i joggebukse om kveldene, og jeg elsker å tease han til han får stå... Det er så digg å se den gigantiske bulen, og kjenne på den utenfor buksa... Det er faktisk blitt en viktig del av forspillet for meg. Noen andre som synes det er like pirrende? Anonymous poster hash: 0fe92...075 Er du en mor som gjør slik med gutten din før du har sex med mannen din? Hvor gammel er sønnen din og synes han dette er greit? Deltar mannen din også på dette forspillet Anonymous poster hash: 8416f...37a 10
Morpheus Skrevet 29. november 2014 #11 Skrevet 29. november 2014 (endret) Jeg har mer eller mindre gått over til undertøy som får kjønnsorganet til å ligge helt naturlig. Tror ikke jeg kommer til å gå tilbake til undertøy som klistrer jr. og baller inntil roppen igjen. Går jeg med treningsbukse eller andre løse bukser, så stikker han der nede litt mer frem. Det syns fruen er ganske allright, og tar seg gjerne friheten til å få vedkommende til å stikke enda mer frem Her er eksempel på slikt undertøy som lar det der nede få være naturlig: http://www.aliexpress.com/item/New-Men-s-Sexy-Briefs-Bulge-Pouch-Translucent-thin-Underwear-blue-Pants/1920441162.html Jeg jobber mye ute, og går for det meste rundt i stillongsen eller strømpebuksa hjemme i de kalde månedene. Finnes mye fint her også som lar utstyret ligge mer "naturlig". Her får jeg mye gode komplimenter av fruen Her er et eksempel: http://www.ebay.com/itm/Mens-Solid-Color-Underpants-Long-Johns-Pants-Thermal-Low-Rise-Underwear-M-L-XL-/201177168566?pt=US_CSA_MC_Underwear&var=&hash=item2ed717fab6 Så til slutt kommer en gratis kommentar : Slipp Willy fri Endret 29. november 2014 av Alexander
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #12 Skrevet 29. november 2014 Elsker det! Anonymous poster hash: e3afe...f5a
Cleopatra Skrevet 29. november 2014 #13 Skrevet 29. november 2014 Jeg simpelthen elsker når gutten min går i joggebukse og får ereksjon! Han går alltid i joggebukse om kveldene, og jeg elsker å tease han til han får stå... Det er så digg å se den gigantiske bulen, og kjenne på den utenfor buksa... Det er faktisk blitt en viktig del av forspillet for meg. Noen andre som synes det er like pirrende? Anonymous poster hash: 0fe92...075 Oh yeez
Frisørdama Skrevet 29. november 2014 #14 Skrevet 29. november 2014 Avslørende joggebukser, ikke feil det
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #15 Skrevet 29. november 2014 Skulle gjerne hatt en i avslørende joggebukse her nå! Anonymous poster hash: e323e...c5b
Morpheus Skrevet 29. november 2014 #16 Skrevet 29. november 2014 Virker som det er to typer jenter. jeg har bodd med begge. Den ene typen har penisskrekk. Som syns den er ekkel og blir skremt om hun kommer borti den under dyna. Den andre typen er peniselsker. Som blir gledelig overrasket om hun kommer over den under dyna og begynner å klå på den. Jeg bruker alltid treningstights når jeg trener. Hun med penisskrekk ble ukomfortabel når dun fikk se signaturen til utstyret på tightsen. Hun peniselskeren oppfordrer meg til å gå med treningstights. Også dager jeg ikke trener. Hun er ofte bortpå og "tafser". Heldigvis er jeg sammen med en peniselsker nå, og vært det i snart 6år. Tror ikke jeg kommer til å prøve meg på jenter med penisskrekk igjen om dette skulle mot formodning gå skeis. Skal jeg gå inn i meg selv. Så er jeg et vaginamenneske. Kan jeg se en "cameltoe" gjennom en tights. Så vokner hormonene i meg. Her er det ikke noe vaginaskrekk å snakke om. Men jeg prøver å sette meg litt inn i de med penisskrekk. Er de helt hetrofile? Ikke lett å sette ord på driftene mine. Men mye er at forskjellen gjør at jeg tiltrekkes det andre kjønn. 2
LiseTV Skrevet 30. november 2014 #17 Skrevet 30. november 2014 Bruker nesten ikke joggebukse. Men som transe bruker jeg mye kjole og skjørt. Når jeg er hjemme får det bare bli en liten bul.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 #18 Skrevet 30. november 2014 Virker som det er to typer jenter. jeg har bodd med begge. Den ene typen har penisskrekk. Som syns den er ekkel og blir skremt om hun kommer borti den under dyna. Den andre typen er peniselsker. Som blir gledelig overrasket om hun kommer over den under dyna og begynner å klå på den. Jeg bruker alltid treningstights når jeg trener. Hun med penisskrekk ble ukomfortabel når dun fikk se signaturen til utstyret på tightsen. Hun peniselskeren oppfordrer meg til å gå med treningstights. Også dager jeg ikke trener. Hun er ofte bortpå og "tafser". Heldigvis er jeg sammen med en peniselsker nå, og vært det i snart 6år. Tror ikke jeg kommer til å prøve meg på jenter med penisskrekk igjen om dette skulle mot formodning gå skeis. Skal jeg gå inn i meg selv. Så er jeg et vaginamenneske. Kan jeg se en "cameltoe" gjennom en tights. Så vokner hormonene i meg. Her er det ikke noe vaginaskrekk å snakke om. Men jeg prøver å sette meg litt inn i de med penisskrekk. Er de helt hetrofile? Ikke lett å sette ord på driftene mine. Men mye er at forskjellen gjør at jeg tiltrekkes det andre kjønn. Nåja, jeg vet om mange heterofile menn som er meget glad i det kvinnelige kjønnsorgan, som ikke er fan av cameltoe. Jeg er glad i kjærestens penis og elsker å kose med den, det betyr ikke at jeg har behov for å se den igjennom klærne han bruker. Anonymous poster hash: d77fe...38b 2
Em11mily Skrevet 30. november 2014 #19 Skrevet 30. november 2014 ER absolutt ikke feil :-) grrrrrrr.Er så heldig å bo 200 m fra studioet der vi trener,derfor tar vi dusjen hjemme og går i treningstøy til/fra.Er ikke få ganger jeg lurer hånda nedi joggebiksa hans på veien hjem og kniper han litt i rumpeballene.For da våkner "lilleman" og han må gå hjem med diger bul på buksa,hahahahahahaha.Trenger vel ikke si att det blir mer fysisk aktivitet når i kommer hjem,hahahaha
Gjest HeiHade Skrevet 30. november 2014 #20 Skrevet 30. november 2014 Det er noe av det deiligste jeg vet på menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå