WubWub Skrevet 28. november 2014 #1 Del Skrevet 28. november 2014 Kunne gjerne tenkt meg noen chatte venner (ikke flørt) i alder 20-40 (er selv 30) Eller eventuelt om det er noen som holder til i Østfold så hadde det vært kos med kafe treff Så må jeg kanskje legge til først som sist at jeg er jeg en meget spesiell skrue men stort sett alltid blid og hyggelig mot folk privat Liker prate om det meste og er ganske fleksibel sånn sett. Om det frister så bare sleng meg en PM eller en kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klyyyyy Skrevet 28. november 2014 #2 Del Skrevet 28. november 2014 Lengde og dimensjon på denne spesielle skruen ? Er det flathead, stjerne eller torks bits? evt pris ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 29. november 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 29. november 2014 Lengde og dimensjon på denne spesielle skruen ? Er det flathead, stjerne eller torks bits? evt pris ? Lengden og dimensjonen holder jeg for meg selv, beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L4ne Skrevet 29. november 2014 #4 Del Skrevet 29. november 2014 Heei jeg er 20 fra Østfold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå