Gå til innhold

Hva synes der om en finger bak?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Den dagen jeg får en finger i rompa er samme dagen som han får en knytteneve i fjeset. Æsj! Mitt rompehull er ikke noe hotell her driver vi ikke veldedighet nei!!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Stakkars gutta. Det kan ikke være lett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt, det er da bare å si at du ikke liker det og ferdig med det! Hvorpå du kan distrahere ham med noe du faktilsk vil at han skal gjøre med deg... Enkelt og greit! :wink:

Gjest Poirot
Skrevet
Men uansett så mener jeg at det med fingeren opp i rumpa ikke er noe man gjør sånn helt uten videre.  

Hvis man har en ONS så begynner man vel ikke akkurat å fortelle med en gang hva man ikke liker at han gjør.

Enig at jeg ikke hadde forventet dette på en ONS. Men når det da allikevel skjer må man ta ansvar for sin side av saken, ellers kan man ihvertfall ikke kalge om det skjer igjen. Man trenger ikke uttrykke sin misnøye med ord, mye kan gjøresved å endre stilling, gi et lite grynt el.

Skrevet

Dette kommer jo helt an på hvordan resten av samleiet var da. Var det skikkelig grisete og heftig så kanskje det var bare en av mange ting som skjedde. Men var det famlende og søkende så var kanskje en finger der bak litt i overkant. Da spiller det ingen rolle om det er første daten eller etter 12 års ekteskap.

Skrevet

uansett hva man opplever som ok og ikke første sexstunden eller senere, så skal man ALLTID si ifra/vise det om man ikke liker det som foregår!!!

Oppfatter han deg som kjedelig fordi du ikke vil gjøre alt han vil, PÅ FØRSTE GANGEN!!!, så er han rimelig kravstor spør du meg!!

Jeg hadde nok blitt litt sjokkert over en finger i rompa første gang vi hadde sex, dersom ikke hele tenninga var spesiell. Og det selv for meg som liker analsex.

Man er ikke kjedelig selv om man trår litt varsomt og tar litt hensyn til at første gangen kjenner man ikke hverandre og hverandres lyster. man kan like variasjon og forsøke mye selv om ikke alt gjøres på første gangen!!

Å si ifra viser at du faktisk er bevisst hva du vil, og at du ikke er med på ting du ikke liker. Da vet han det til neste gang, at så lenge du ikke sier ifra, så er du med!! Når du lar ham gjøre noe du ikke vil, så aner han jo ikke hva du liker og ikke. :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Han burde ha spurt først, og du burde ha sagt fra.

Gjest Anonymous
Skrevet
Han burde ha spurt først' date= og du burde ha sagt fra.

I min verden (som sikkert er kjedelig, men uansett min) er dette et eksempel på noe jeg definitivt ikke ville gjort første gangen jeg hadde sex med ei jente.

Første gangen man har sex med en ny partner er man på mange måter veldig sårbar, og endel ting som kan være enten vanlige ingredienser eller "krydder" i et mer langvarig seksuelt forhold bør man i hvert fall ikke dure i gang med uten at partneren er med på det.

Ja, han burde definitivt spurt først!

Du burde kanskje sagt fra, ja - men det er selvsagt heller ikke så lett i en situasjon der man ikke har lyst til å være "bitch" i mer enn to betydninger av ordet...

:o

Skrevet
Han burde ha spurt først' date= og du burde ha sagt fra.

Er det ikke litt vanskelig å flette inn sånn i en samtale?Eller kanskje det er bare meg som sliter litt med å snakke om sex. Jeg hadde ihvertfall slitt litt med å spørre om sånn. Bedre med tilgivelse enn tillatelse også.

Gjest Anonymous
Skrevet
Bedre med tilgivelse enn tillatelse også.

...med den logikken er det vel et spørsmål hvor mye comeback det blir hva sex angår...

:ler:

Skrevet

...med den logikken er det vel et spørsmål hvor mye comeback det blir hva sex angår...

Kan du si.....men kommer du over en som liker enn finger der bak så har du skikkelig deilig sex å glede deg til. Man tar en sjans ikke sant.

Skrevet

man tar en sjanse, og man kan ikke spør om lov til alt heller.

Men det er jo kjempeviktig å si ifra når man ikke vil noe!! Sier man ikke ifra så aner jo ikke den andre om partneren faktisk liker det han/hun gjør eller om vedkommende bare "henger med" fordi h*n ikke vil virke prippen eller teit.

Og man trenger jo ikke verken kjøre hele fingern oppi uten forvarsel eller kauke ut og skrike høyt om hvor jævlig det er.

Dersom man tester forsiktig, og den andre "svarer" ved å vri seg lett unna eller flytte fingeren til ett annet sted/vekk, så er jo hele den affæren avverget. Det er ikke alltid man trenger ord for å si hva man liker/ikke liker. :wink:

Gjest Poirot
Skrevet

Med fare for å virke moralistisk:

Har man sex med noen man ikke kjenner så godt, hender det man dumper borti opplevelser man etterpå gjerne ville vært foruten.

Been there, done that.

Skrevet
Med fare for å virke moralistisk:

Har man sex med noen man ikke kjenner så godt, hender det man dumper borti opplevelser man etterpå gjerne ville vært foruten.

Been there, done that.

Enig. Og er man på en ONS så bør man ikke være overrasket. Og bare så det er sagt.....det fins større ting enn en finger man kan få forsøkt puttet inn der bak.

Gjest GreenSky
Skrevet

Men det er nettopp det; En kjenner hverandre ikke ved en ONS, derfor bør en være ekstra forsiktig når det gjelder personlige grenser.

Gjest GreenSky
Skrevet

Men for å svare direkte på spørsmålet; Hvis en fyr, ved et ONS, hadde stappet et finger opp i rompa mi, hadde jeg reagert slik :o , og sannsynligvis spurt hva i huleste han driver med. Så hadde han blitt :-? Og jeg hadde blitt :-x også hadde det ikke blitt noe mer sexing. Tror jeg, har ikke skjedd, så jeg vet ikke.

Skrevet

Men det er jo forskjell på en ons og første gang man har sex med en man ser på som kommende kjæreste!

på ett ons gir man alt rent for den ene seksuelle nytelsen, jeg hadde ikke blitt like sjokkert over å møte en som prøvde seg mot analen der. ons er i mitt hode mye mer egoistisk en første gang med sex med en kjærste/starten av ett forhold.

første gang sex med kjærste/ønsket kjærste derimot bør man trå litt varsommere og tenke litt annerledes. da har man jo forhåpentligvis mange flere sjanser til å utforske etterhvert som man blir bedre kjent og trenger ikke kaste seg ut i alt fra første start. Og man er vel mer interessert i begges nytelse og sjansen til at det fortsetter en god utvikling også med sexen.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg tenker litt anderledes jeg, aline. Ved potensiell kjæreste-sex kan jeg godt prøve nye ting for å se om jeg liker det, hvis det er noe han liker og tenner på. Men uansett; Hvis en er usikker på om det er noe han/hun vil like, så spør en først. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Men det er jo forskjell på en ons og første gang man har sex med en man ser på som kommende kjæreste!  

på ett ons gir man alt rent for den ene seksuelle nytelsen, jeg hadde ikke blitt like sjokkert over å møte en som prøvde seg mot analen der. ons er i mitt hode mye mer egoistisk en første gang med sex med en kjærste/starten av ett forhold.  

første gang sex med kjærste/ønsket kjærste derimot bør man trå litt varsommere og tenke litt annerledes. da har man jo forhåpentligvis mange flere sjanser til å utforske etterhvert som man blir bedre kjent og trenger ikke kaste seg ut i alt fra første start. Og man er vel mer interessert i begges nytelse og sjansen til at det fortsetter en god utvikling også med sexen.

Forstår absolutt poenget ditt, Aline! Kanskje jeg er litt enig, også, men dét ville jeg jo aldri innrømme!

For min del er det så lenge siden siste ONS at jeg snart tror det egentlig er en forkortelse for onsdag...

Skrevet
Jeg tenker litt anderledes jeg' date= aline. Ved potensiell kjæreste-sex kan jeg godt prøve nye ting for å se om jeg liker det, hvis det er noe han liker og tenner på. Men uansett; Hvis en er usikker på om det er noe han/hun vil like, så spør en først. :-)

joda, man kan klart prøve nye ting også med en potensiell/kommende kjæreste, men jeg synes man skal være mer forsiktig, ikke bare ture frem fordi man liker det selv.

liker begge det og har lyst å prøve ut ting allerede fra dag en så er det greit det, men når den ene ikke har lyst (som hovedstrarteren) så trykker man ikke bare fingern inn liksom.... synes jeg da. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...