Gå til innhold

Hva synes der om en finger bak?

Fremhevede innlegg

Gjest Lina On Line
Skrevet

Jeg var ute sammen med en gutt i går, og etterpå hadde vi sex. Mens han var inni meg stakk han en finger opp i rompa mi. Jeg er ikke så veldig erfaren, så jeg spør dere andre jenter: Er dette vanlig? Jeg synes det var litt ekkelt, men sa ikke noe. Burde jeg sagt hold deg unna? Jeg ville ikke skuffe han å være prippen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der krysser han en grense. I mine øyne er sånt noe man snakker om på forhånd.

Oh ja, du burde absolutt ha sagt fra! Hvordan skal han ellers vite om at du synes det var ekkelt?

Hva andre måtte synes og mene om det er noe helt annet, du har din seksualitet, andre har sin.

Du må også huske på at dere har sex like mye for din skyld som for hans, og du kan umulig skuffe han om du ikke vil ha en finger inn bak. Sex er gjensidig, og forstår han ikke det, er han ikke moden.

Husker jeg var sammen med en som i stilling bakfra, plutselig begynte å klaske med på skinkene. Jeg datt bare fremover og holdt på å le meg ihjel og lurte på hva i all verden han drev med? Jo, han hadde leste i et blad eller hørt fra en venninne eller noe sånn, at litt klasking var drømmen... :ler: Ikke for meg. Ikke der og ikke da.

Skrevet

Helt enig, det er å gå litt vel for langt.

Gjest melikeh
Skrevet

Oh ja, du burde absolutt ha sagt fra! Hvordan skal han ellers vite om at du synes det var ekkelt?

Hva andre måtte synes og mene om det er noe helt annet, du har din seksualitet, andre har sin.

Du må også huske på at dere har sex like mye for din skyld som for hans, og du kan umulig skuffe han om du ikke vil ha en finger inn bak. Sex er gjensidig, og forstår han ikke det, er han ikke moden.

Husker jeg var sammen med en som i stilling bakfra, plutselig begynte å klaske med på skinkene. Jeg datt bare fremover og holdt på å le meg ihjel og lurte på hva i all verden han drev med? Jo, han hadde leste i et blad eller hørt fra en venninne eller noe sånn, at litt klasking var drømmen... :ler: Ikke for meg. Ikke der og ikke da.

Hvorfor krysser han en grense hvis han putter en finger bak?

Sånt skjer da ganske ofte og jeg ser absolutt ikke noe galt i det.

Blir litt dumt rett og slett hvis han midt i akten skal spørre om han får lov til det. Er jo bare å si fra hvis man ikke liker det.

Og jeg mener ikke å rakke ned på deg eller noe men jeg syntes du høres litt "kjedelig" ut i senga.

Er det latterlig hvis en mann klasker deg bak?

Dette opplever jeg også ofte og jeg finner det utrolig opphissende.

Må være litt kjedelig for han du hadde sex med når du bryter ut i latter midt i akten.

Personlig syns jeg du krysset en grense der... :-?

Gjest Poirot
Skrevet

Hvis du ikke likte det burde du sagt fra.

Skrevet

Oh ja, du burde absolutt ha sagt fra!

:Nikke:

Skrevet

Du burde sagt fra, ja! Ikke alle liker det samme, og man skal ikke være med på noe som ikke er riktig for en selv. Enig med Tusenfryd! :Nikke:

Gjest agurk
Skrevet

Når man har sex er det jo litt prøve å feile, spesielt første gang man er sammen. Synes ikke han tråkket over noen grense igrunn, men du burde abselutt sagt fra. Dersom han ikke hadd hørt etter hadde han tråkket over en grense, greit nok. Men hvordan skal han vite hva du liker dersom du ikke sier noe?

Gjest Dazed
Skrevet

der går grensa. sånn er ikke aktuelt hos meg, i alle fall :)

Gjest agurk
Skrevet
der går grensa. sånn er ikke aktuelt hos meg' date=' i alle fall :)[/quote']

Så når du skal ha sex for første gang med en person sier du litt diskre mens du tar av deg trusen: ligg unna bakenden min?

Mannen må jo prøve sg fram dersom kvinnen ikke sier noe, på lik linje med at du må prøve deg fram på mannen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes ikke at han krysset noen grense. Men du burde sagt ifra dersom du ikke likte det.

Selv liker jeg det veldig godt. En slags følelse av å bli "tatt" begge steder uten at det gjør vondt(det hadde gjort vondt hvis du virkelig hadde to og fått en penis inn der bak).

Skrevet

I mine øyne er hverken klasking bak eller finger i rompa en førstedategreie. Dette synes jeg hører hjemme i forhold der man kjenner hverandre, hvor man kan utforske sammen og kose seg sammen. Både med fingre her og der og klasking og spanking, bonding og alt annet.

At du, melikeh synes jeg er kjedelig i senga av den grunn, kunne ikke brydd meg mindre. Men vil du siskutere sexlivet mitt, gjør det på pm eller i en annen tråd. Det var ikke det det skulle ahndle om her.

Jeg synes at man aboslutt kan være med på ting som krysser grenser både her og der - men da må det være en forståelse hos begge.

Og det var det ikke her. Og jenta syntes det var ekkelt.

Jeg synes ikke det er prippent å si fra om det. Tvert imot, det er helt feil å ikke si fra om det!

Gjest gjest1
Skrevet

Den dagen jeg får en finger i rompa er samme dagen som han får en knytteneve i fjeset. Æsj! Mitt rompehull er ikke noe hotell her driver vi ikke veldedighet nei!!

Gjest Fighter
Skrevet
Og jeg mener ikke å rakke ned på deg eller noe men jeg syntes du høres litt "kjedelig" ut i senga.

Er imponert over folk som klarer å få til å si to motstidende ting i løpet av en setning. :roll:

Skrevet

Du må jo si ifra! Noen liker det, andre ikke. Kanskje hans forrige syntes at det var helt topp, og ville derfor gi deg samme gleden.

Personlig liker jeg det ikke.. ennå.. Hva jeg liker endrer seg hele tiden..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg må bare si meg enig med Tusenfryd.

Gjest Catwoman
Skrevet

Er enig i at man må prøve seg litt fram for å finne ut hva den andre liker, men å putte fingeren opp i rumpa syns jeg ikke går under de tingene man kan prøve seg fram på. Mange som absolutt ikke liker det, og da hjelper det lite å si det når han allerede sitter med fingeren opp der bak, for da har han allerede gjort det.

Er ganske enig med Tysenfryd.

Gjest Poirot
Skrevet
Er enig i at man må prøve seg litt fram for å finne ut hva den andre liker, men å putte fingeren opp i rumpa syns jeg ikke går under de tingene man kan prøve seg fram på. Mange som absolutt ikke liker det, og da hjelper det lite å si det når han allerede sitter med fingeren opp der bak, for da har han allerede gjort det.

Er ganske enig med Tysenfryd.

Klart det blir bedre å si ifra! Man kan jo ihvertfall unngå at det skjer igjen. Ingen tar skade av og får varig men av å få en finger i rumpa. Man har selv ansvar for å si ifra. Om jeg hater å bli slikket, må jeg kommunisere dette til min partner, ikke klage hver gang det skjer.

Skrevet

Intersant lesning, jenter.

Har nok godt på den fella der selv, ja.

Gjest Catwoman
Skrevet
Klart det blir bedre å si ifra! Man kan jo ihvertfall unngå at det skjer igjen. Ingen tar skade av og får varig men av å få en finger i rumpa. Man har selv ansvar for å si ifra. Om jeg hater å bli slikket, må jeg kommunisere dette til min partner, ikke klage hver gang det skjer.

Joda, det er klart det er bedre å si i fra enn å la det være. Men uansett så mener jeg at det med fingeren opp i rumpa ikke er noe man gjør sånn helt uten videre.

Hvis man har en ONS så begynner man vel ikke akkurat å fortelle med en gang hva man ikke liker at han gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...