Gjest avocadoen Skrevet 28. november 2014 #61 Del Skrevet 28. november 2014 Ja, legevakt. Tror ikke skjeer i tenna er pensum på sykepleierskolen. Anonymous poster hash: e7fd1...ee6 Tror ikke det er pensum i tannlegeutdanningen heller for den saks skyld Hvordan er det i det hele tatt mulig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #62 Del Skrevet 28. november 2014 huff jeg får medfølelse for deg stakkars ser for meg at du vil ha litt frykt for å bruke skje en stund fremover Anonymous poster hash: b286e...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 28. november 2014 #63 Del Skrevet 28. november 2014 Date uten t-skje sittende fast i kjeften: check! Mora til vennen min tvang meg sponstreks til tannlegen, og måtte jo legge ut for meg. Kleint... Men fikk komme rett inn i stolen og tannlegen brukte sånn 10 sekunder på å bare bryte ene jekselen den var kilt fast i litt utover, og så var den løs:P Var nesten ingenting som skulle til. Tenker jeg blir årets snakkis nedpå pauserommet der... Men siden så mange lurer; det var altså skje-bladet som hadde kilt seg fast mellom to jeksler oppe i ganen. Skaftet på skjeen stakk jo ut, men siden halsen på skjeen er bøyd, så stakk jo ikke skaftet ut MELLOM fortennene, det passerte under fortennene om dere skjønner... Mulig jeg har liten munn da, for jeg måtte trekke 2 av små-jekslene da jeg skulle ha regulering, og likevel var det ikke plass til at visdomstennene kunne komme opp. Nå sitter jeg her å ler av alle svarene Daten var vellykket sånn forøvrig Og nei, han fikk ikke vite om teskjeen! Tror ikke det blir yoghurt på ei stund heller gitt... Anonymous poster hash: fe337...564 Hahahaha, du måå si dette til han fyren du dater etterhvert om det skulle bli flere dater mellom dere. Utrolig morsom historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #64 Del Skrevet 28. november 2014 Date uten t-skje sittende fast i kjeften: check! Mora til vennen min tvang meg sponstreks til tannlegen, og måtte jo legge ut for meg. Kleint... Men fikk komme rett inn i stolen og tannlegen brukte sånn 10 sekunder på å bare bryte ene jekselen den var kilt fast i litt utover, og så var den løs:P Var nesten ingenting som skulle til. Tenker jeg blir årets snakkis nedpå pauserommet der... Men siden så mange lurer; det var altså skje-bladet som hadde kilt seg fast mellom to jeksler oppe i ganen. Skaftet på skjeen stakk jo ut, men siden halsen på skjeen er bøyd, så stakk jo ikke skaftet ut MELLOM fortennene, det passerte under fortennene om dere skjønner... Mulig jeg har liten munn da, for jeg måtte trekke 2 av små-jekslene da jeg skulle ha regulering, og likevel var det ikke plass til at visdomstennene kunne komme opp. Nå sitter jeg her å ler av alle svarene Daten var vellykket sånn forøvrig Og nei, han fikk ikke vite om teskjeen! Tror ikke det blir yoghurt på ei stund heller gitt... Anonymous poster hash: fe337...564 Jeg hadde daua av latter hvis daten min hadde fortalt denne historien Verdens beste "forberede seg til date"-historie. Anonymous poster hash: e18a3...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss81 Skrevet 28. november 2014 #65 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg har seriøst aldri ledd så mye av en tråd her på kg, selv om jeg skjønner at det var ett reelt problem for deg. Godt det løste seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 28. november 2014 #66 Del Skrevet 28. november 2014 Skje har jeg ikke klart å sette skikkelig fast der (har dog vært nære på et par ganger), men det skjer stadig vekk med kjærlighet på pinne. Fordelen med det er jo at bare er et spørsmål om tid og spyttproduksjon før den løsner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 28. november 2014 #67 Del Skrevet 28. november 2014 Åh jeg elsker engasjementet til alle i denne tråden :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 28. november 2014 #68 Del Skrevet 28. november 2014 Hahahaha, du måå si dette til han fyren du dater etterhvert om det skulle bli flere dater mellom dere. Utrolig morsom historie. Den er faktisk såpass på kanten at jeg måtte tvinge meg til å ikke rope tull/troll eller lignende i starten. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #69 Del Skrevet 28. november 2014 Fullt mulig dette. Har gjort det selv.Anonymous poster hash: a719e...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 28. november 2014 #70 Del Skrevet 28. november 2014 Den er faktisk såpass på kanten at jeg måtte tvinge meg til å ikke rope tull/troll eller lignende i starten. ^^ Haha ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 28. november 2014 #71 Del Skrevet 28. november 2014 Faen, enda en ting å få angst for... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 28. november 2014 #72 Del Skrevet 28. november 2014 Haha ja Måtte selvsagt sjekke om det var mulig i min kjeft, og det er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lino Skrevet 28. november 2014 #73 Del Skrevet 28. november 2014 Hahahaha, du måå si dette til han fyren du dater etterhvert om det skulle bli flere dater mellom dere. Utrolig morsom historie. Det må du virkelig gjøre altså! ELSKER folk som deg som får til slike ting! Det gjør liksom livet litt mindre seriøst (selv om jeg selvfølgelig forstår at det var dødseriøst for deg når det holdt på!!! *ler*). Kos deg på date, TS :* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 28. november 2014 #74 Del Skrevet 28. november 2014 huff Bra det ordnet seg før daten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 29. november 2014 #75 Del Skrevet 29. november 2014 Måtte selvsagt sjekke om det var mulig i min kjeft, og det er det ikke. Tenkte på det samme jeg og, men tør ikke prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 29. november 2014 #76 Del Skrevet 29. november 2014 Tenkte på det samme jeg og, men tør ikke prøve Sjekket kun for å teste hvor liten munn hun måtte ha bare for at det skulle være mulig. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #77 Del Skrevet 29. november 2014 Det må du virkelig gjøre altså! ELSKER folk som deg som får til slike ting! Det gjør liksom livet litt mindre seriøst (selv om jeg selvfølgelig forstår at det var dødseriøst for deg når det holdt på!!! *ler*). Kos deg på date, TS :* Haha, jo, han blir vel å få høre det etterhvert:P Føler det som om jeg har vært i en eller annen bizarr romatisk komedie der alt går galt rett før daten:P Har forøvrig spist yoghurt i dag, men jeg spiste den med spiseskje Anonymous poster hash: fe337...564 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #78 Del Skrevet 29. november 2014 Altså! Nå MÅTTE jeg prøve. Og... jeg fikk ikke engang tskjeen inn mellom jekslene, så... oi, ny frykt, jeg er altså disponibel til å sette fast en skje der😂 haha... Bra du fikk den ut TS! Hilsen anonym som visstnok også er for trang mellom jekslene (mye rart) 😂😂😂Anonymous poster hash: 51e18...429 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2014 #79 Del Skrevet 15. desember 2014 Hehehehe, kom, over denne, og har ledd meg skakk gjennom hele tråden, og måtte selvfølgelig prøve om det var mulig.. og jupp, det er så absolutt mulig... Satte seg ikke bom fast hos meg da, jeg var veldig forsiktig Anonymous poster hash: 3a392...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 15. desember 2014 #80 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg tør ikke å prøve o_o Har dårlig plass i kjeven fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå