AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #41 Del Skrevet 28. november 2014 Står det at det er teskje? Anonymous poster hash: e7fd1...ee6 Jepp, i første innlegget. Anonymous poster hash: b04a9...55b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciegus Skrevet 28. november 2014 #42 Del Skrevet 28. november 2014 Den sitter fast sånn:tenner.jpg Har ringt moren til bestevennen min, hun er sykepleier og skulle komme innom. Herregud jeg blir så flau over meg selv... Anonymous poster hash: fe337...564 Hvor stor er den teskjeen egentlig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notisblokk Skrevet 28. november 2014 #43 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg har klart det samme! 😂 Du må dytte og lirke skjeen forsiktig innover! Åå jeg ler så jeg griner! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #44 Del Skrevet 28. november 2014 har faktisk prestert å gjøre det samme men den løsna veldig fort når jeg fikk panikk å reiv den løs. å stakkars munnen min men du må dytte den lenger inn så den kommer ut av "sporet" den nå ligger i Anonymous poster hash: b286e...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #45 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg har ikke noe spesielt liten munn i forhold til kroppen/ansiktet, helt normal egentlig, men en teskje er akkurat passe størrelse til å sette seg fast mellom tennene i ganen, så jeg kan se hvordan det er mulig. Det er enten en hysterisk morsom tabbe av ts, eller en ts med veldig god fantasi for trolling morsomt er det uansett! Håper du får ut skjeen ts!Anonymous poster hash: 8b6c2...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #46 Del Skrevet 28. november 2014 Tannlegevakt er kanskje en idé. De inngår kanskje å skade tennene. Men du må ha litt av et mellomrom mellom fortennene Anonymous poster hash: ecd24...439 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #47 Del Skrevet 28. november 2014 Tannlegevakt er kanskje en idé. De inngår kanskje å skade tennene. Men du må ha litt av et mellomrom mellom fortennene Anonymous poster hash: ecd24...439 Skjeen er ikke mellom fortennene. Anonymous poster hash: 570bd...ba6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #48 Del Skrevet 28. november 2014 Hvilke tenner er det skjeen sitter fast mellom? Og hvordan fikk du plass mellom tennene, det forstår jeg ikke! Anonymous poster hash: fc756...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #49 Del Skrevet 28. november 2014 Hvilke tenner er det skjeen sitter fast mellom? Og hvordan fikk du plass mellom tennene, det forstår jeg ikke! Anonymous poster hash: fc756...79d den sitter fast oppi ganen mellom tannradene Anonymous poster hash: b286e...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #50 Del Skrevet 28. november 2014 Herregud, du må enten ha liten munn eller en stro teskje. Anonymous poster hash: f27f4...98d Jeg skal ha tannregulering (voksen), og har blitt fortalt av tannlegen at jeg har en ganske liten munn. Ikke at jeg driver å putter skjeer i munnen, da.. Anonymous poster hash: 54f9b...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #51 Del Skrevet 28. november 2014 den sitter fast oppi ganen mellom tannradene Anonymous poster hash: b286e...642 Åja.. Det må være en stor teskje Anonymous poster hash: fc756...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #52 Del Skrevet 28. november 2014 Åja.. Det må være en stor teskje Anonymous poster hash: fc756...79d ikke nødvendigvis noen er smalere oppi der enn andre, å så er det noen som har sånne fine "hakk" som skjeen rett og slett bare legger seg pent og pyntelig i Anonymous poster hash: b286e...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 28. november 2014 #53 Del Skrevet 28. november 2014 .. men du må dytte den lenger inn så den kommer ut av "sporet" den nå ligger i Anonymous poster hash: b286e...642 Det kan funke ja, men ikke prøv på den om du er alene; du kan risikere å kjøre skjeen ned i halsen din og bli kvalt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #54 Del Skrevet 28. november 2014 Har du tannregulering? Anonymous poster hash: bcf63...ff2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #55 Del Skrevet 28. november 2014 Hahahaha. sorry at jeg ler, men: Takk for dagens latter. Jeg har faktisk greid det samme. Husker ikke hvordan jeg fikk den løs da. Anonymous poster hash: d3807...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flibidy Flæbidy Skrevet 28. november 2014 #56 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg skal ha tannregulering (voksen), og har blitt fortalt av tannlegen at jeg har en ganske liten munn. Ikke at jeg driver å putter skjeer i munnen, da.. Anonymous poster hash: 54f9b...cc5 Jeg trodde det var akkurat der de fleste puttet den, jeg. Hvordan har det gått, ts? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 28. november 2014 #57 Del Skrevet 28. november 2014 Håper sykepleieren kan hjelpe, trikset er vel å skyve skjeen forsiktig bakover mot svelget så den kommer seg løs fra tennene uten å skade dem. Med trykk på FORSIKTIG, så dere ikke kyler den ned i halsen. Enkelte er født med en sølvskje i munnen. Du er visst ikke en av dem. Da gjelder det bare å ta skjeen i en annen hånd, og prøve å ordne opp. Slikt skjer nok ganske skjeldent. Kanskje det rett og slett var skjebnen som prøver å fortelle deg at daten i kveld er med din tvillingskjel? Og at kvelden blir helt skjef? Har han fyren skjegg, kanskje? Eller skjeler litt? Husk skjerf, det er kaldt ute! (og om det går bra og blir noe hanky-panky, så husker du hvor ting skal puttes, sant?) Jeg dauer!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #58 Del Skrevet 28. november 2014 Dere som ler av dette; er dere de samme typene som ser på Kongen av Queens og "dauer av latter"?Anonymous poster hash: b8de3...af3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #59 Del Skrevet 28. november 2014 Date uten t-skje sittende fast i kjeften: check! Mora til vennen min tvang meg sponstreks til tannlegen, og måtte jo legge ut for meg. Kleint... Men fikk komme rett inn i stolen og tannlegen brukte sånn 10 sekunder på å bare bryte ene jekselen den var kilt fast i litt utover, og så var den løs:P Var nesten ingenting som skulle til. Tenker jeg blir årets snakkis nedpå pauserommet der... Men siden så mange lurer; det var altså skje-bladet som hadde kilt seg fast mellom to jeksler oppe i ganen. Skaftet på skjeen stakk jo ut, men siden halsen på skjeen er bøyd, så stakk jo ikke skaftet ut MELLOM fortennene, det passerte under fortennene om dere skjønner... Mulig jeg har liten munn da, for jeg måtte trekke 2 av små-jekslene da jeg skulle ha regulering, og likevel var det ikke plass til at visdomstennene kunne komme opp. Nå sitter jeg her å ler av alle svarene Daten var vellykket sånn forøvrig Og nei, han fikk ikke vite om teskjeen! Tror ikke det blir yoghurt på ei stund heller gitt... Anonymous poster hash: fe337...564 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 28. november 2014 #60 Del Skrevet 28. november 2014 Dere som ler av dette; er dere de samme typene som ser på Kongen av Queens og "dauer av latter"?Anonymous poster hash: b8de3...af3 Er det ikke lov å synes at ting er gøy..? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå