Timiwo Skrevet 28. november 2014 #21 Del Skrevet 28. november 2014 Hva med å prøve å snu skjeen tilbake? Jeg forstår ikke hvordan du har klart dette uten å bruke makt.. Det er nesten så jeg vil prøve selv, men i frykt for at du er seriøs vil jeg ikke ende opp med en teskje i munnen selv Hvis tannlege, lege, is, olje og smør ikke går, vet jeg rett og slett ikke annet råd enn å sitte med den i munnen til du får penger til buss eller får tak i noen som kan kjøre deg.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #22 Del Skrevet 28. november 2014 Tenk å falle for så svak trolling. Enten legger du ut et bilde, TS, eller så er du et troll. Kjenner igjen språkbruken din fra tidligere trolletråder.Anonymous poster hash: de180...26d Troll eller ikke, det bildet jeg fikk i hodet er hysterisk morsomt!Anonymous poster hash: 9fad5...1cb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #23 Del Skrevet 28. november 2014 Det er jo ikke mulig å få et bildebevis av dette - det er jo bare å stikke en skje i kjeften og ta et bilde, det beviser ikke at skjea sitter fast Anonymous poster hash: e7fd1...ee6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #24 Del Skrevet 28. november 2014 Den sitter fast sånn: Har ringt moren til bestevennen min, hun er sykepleier og skulle komme innom. Herregud jeg blir så flau over meg selv... Anonymous poster hash: fe337...564 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #25 Del Skrevet 28. november 2014 Den sitter fast sånn: tenner.jpg Har ringt moren til bestevennen min, hun er sykepleier og skulle komme innom. Herregud jeg blir så flau over meg selv... Anonymous poster hash: fe337...564 Hva skal hun gjøre? Dra ut skjeen? Anonymous poster hash: e7fd1...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 28. november 2014 #26 Del Skrevet 28. november 2014 Fremfor å prøve å dra ut skjeen hvor tennene blir i veien, så dytter du skjeen lengre inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #27 Del Skrevet 28. november 2014 Hva skal hun gjøre? Dra ut skjeen?Anonymous poster hash: e7fd1...ee6 Hvem skal ellers gjøre noe annet? Noen gode ideer på lur? Anonymous poster hash: a1e93...80c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #28 Del Skrevet 28. november 2014 Hvem skal ellers gjøre noe annet? Noen gode ideer på lur? Anonymous poster hash: a1e93...80c Ja, legevakt. Tror ikke skjeer i tenna er pensum på sykepleierskolen. Anonymous poster hash: e7fd1...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 28. november 2014 #29 Del Skrevet 28. november 2014 Har du prøvd å bikke den løs med en kniv? ikke en skarp kniv altså, men vanlig bestikk-kniv, eller noe annet flatt som du kan stikke inn ved håndtaket til skjea, og bikk det opp mot ganen? da kan du få litt luft inn der som gjør at vakumet slipper. Håper du kommer deg løs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #30 Del Skrevet 28. november 2014 Ler fremdeles så jeg griner! (Unnskyld, TS) Har du prøvd å bikke den løs med en kniv? ikke en skarp kniv altså, men vanlig bestikk-kniv, eller noe annet flatt som du kan stikke inn ved håndtaket til skjea, og bikk det opp mot ganen? da kan du få litt luft inn der som gjør at vakumet slipper. Håper du kommer deg løs! Med tanke på andelen "avocadoskader" på legervakter rundt om i landet, var det jo en stjerneide å anbefale knivbruk i munnen. Anonymous poster hash: 54f9b...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #31 Del Skrevet 28. november 2014 Herregud jeg har klart å sette fast en SKJE i kjeften! Er en teskje, jeg snudde den av en eller annen grunn opp ned, og nå har en kilt seg fast oppe mellom tennene! JEG FÅR DEN IKKE LØS!! Hva skal jeg gjøre?! Jeg skal på date klokka 18 jeg kan ikke komme med ei skje stikkende ut av kjeften! HJELP! Anonymous poster hash: 76fad...0ce Vel, det er nok litt upraktisk på en date i offentligheten. Så jeg foreslår at du bare dropper kaffe og prat og ber han hjem til kinky sexleker med skjeer. Anonymous poster hash: 4cf1c...27f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #32 Del Skrevet 28. november 2014 Vel, det er nok litt upraktisk på en date i offentligheten. Så jeg foreslår at du bare dropper kaffe og prat og ber han hjem til kinky sexleker med skjeer. Anonymous poster hash: 4cf1c...27f Du er med på konspirasjonen om å drepe meg ved hjelp av latter, ja? Anonymous poster hash: 54f9b...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 28. november 2014 #33 Del Skrevet 28. november 2014 Matolje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 28. november 2014 #34 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Legg tunga i skjeen og lag sugende bevegelser. Som om du dier. (Rareste setningen jeg har skrevet i hele mitt liv) Edit: Skrivefeil Endret 28. november 2014 av Kaffekrus 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 28. november 2014 #35 Del Skrevet 28. november 2014 Er en hel times gåtur til legevakta(blakk som et uvær) og har ikke akkurat lyst å vise meg noe sted med en skje utav kjeften... Anonymous poster hash: fe337...564 Hvis du venter til det blir mørkt så kanskje du slipper unna med at folk tror det er en kjærlighet på pinne eller en e-cig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 28. november 2014 #36 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Ler fremdeles så jeg griner! (Unnskyld, TS) Med tanke på andelen "avocadoskader" på legervakter rundt om i landet, var det jo en stjerneide å anbefale knivbruk i munnen. Anonymous poster hash: 54f9b...cc5 Ikke skarp kniv så klart! Type smørrkniv eller andre kniver som ikke evner å skade. Eller andre flate ting, som jeg også skriver. Slik at hun får bikket opp skjeen og får inn luft. Endret 28. november 2014 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #37 Del Skrevet 28. november 2014 Herregud, du må enten ha liten munn eller en stro teskje. Anonymous poster hash: f27f4...98d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #38 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg satt fast en plastikkkopp i piercingen en gang. Hadde piercing i leppa som lirket seg fast i kanten på koppen. Hadde byttet til en kortere stang, så den satt bomfast. Pappa måtte klippe den av (koppen) noe som tok flere timer, da det reiv i leppa. Men en skje, det har jeg aldri hørt om kan sette seg fast. Anonymous poster hash: 676c0...c20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #39 Del Skrevet 28. november 2014 Herregud, du må enten ha liten munn eller en stro teskje. Anonymous poster hash: f27f4...98d Står det at det er teskje? Anonymous poster hash: e7fd1...ee6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. november 2014 #40 Del Skrevet 28. november 2014 Enkelte er født med en sølvskje i munnen. Du er visst ikke en av dem. Da gjelder det bare å ta skjeen i en annen hånd, og prøve å ordne opp. Slikt skjer nok ganske skjeldent. Kanskje det rett og slett var skjebnen som prøver å fortelle deg at daten i kveld er med din tvillingskjel? Og at kvelden blir helt skjef? Har han fyren skjegg, kanskje? Eller skjeler litt? Husk skjerf, det er kaldt ute! (og om det går bra og blir noe hanky-panky, så husker du hvor ting skal puttes, sant?) 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå