Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #1 Del Skrevet 24. juli 2004 Har søkt etter en person i skattelistene, men finner vedkommende ikke..Noen som vet hvem man ikke finner i disse listene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #2 Del Skrevet 24. juli 2004 Heldigvis skal det ble slutt på disse listene. andres snoking......uff og grrr- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. juli 2004 #3 Del Skrevet 24. juli 2004 .. er du sikker på at du har skrevet navnet riktig.. og har riktig bosted da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2004 #4 Del Skrevet 25. juli 2004 .. er du sikker på at du har skrevet navnet riktig.. og har riktig bosted da?? Har søkt i hele Norge, og er helt sikker på at navnet er riktig skrevet...Kan være en person som skatter til utlandet, eller er registrert i et annet land..Trodde alle voksne som bodde her i landet(reg. i folkereg) stod i skattelistene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. juli 2004 #5 Del Skrevet 25. juli 2004 Har søkt i hele Norge, og er helt sikker på at navnet er riktig skrevet...Kan være en person som skatter til utlandet, eller er registrert i et annet land..Trodde alle voksne som bodde her i landet(reg. i folkereg) stod i skattelistene? Det trodde jeg også. Jeg har ikke hatt noe problem. Hvilken avis søkte du i? Det finnes flere aviser å søke i. Jeg bruker adresse avisen, da får jeg opp fødselsdagen til folk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #6 Del Skrevet 25. juli 2004 Heldigvis skal det ble slutt på disse listene. andres snoking......uff og grrr- Skal det? Har søkt etter en person i skattelistene, men finner vedkommende ikke..Noen som vet hvem man ikke finner i disse listene? Prøv flere ganger...Jeg fant ikke meg selv før forsøk nr ørten...(Og jeg skrev inn samme søke-informasjon hver gang...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 25. juli 2004 #7 Del Skrevet 25. juli 2004 Kanskje vedkommende har et mellom navn du ikke vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. juli 2004 #8 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg får opp meg selv på første forsøk både i Adresseavisens og i Bergens Tidene sine lister jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå