*Monica* Skrevet 28. juli 2004 #41 Skrevet 28. juli 2004 jeg ble også totalt sjokkert av oppførselen til "gjestene". helt utrolig at de kan oppføre seg sånn. Herlighet, de sitter og snakker om hvor dumme og tåpelige Charla & Co er og hvor mye de baksnakker dem osv, men skjønner de ikke at de baknakker selv? minner meg veldig om barnehagneoppførsel... men veldig spennende å følge med på da!! hehe men jeg synes ærlig talt synd på dave... Det virker som om han har lyst til å være venner med "de slemme", siden han stadig vekk stod ved baren sammen med dem, og når de begynte å kommentere ørene hans ovs stod han bare der og tok imot all dritten... Virker som han bare har lyst til å være en del av gjengen liksom.. Håper han har innsett sannheten nå..
Saga Skrevet 28. juli 2004 #42 Skrevet 28. juli 2004 Ja, vi har forskjellige meninger, og det er slik det skal være.
Gjest TomKrus Skrevet 28. juli 2004 #43 Skrevet 28. juli 2004 men jeg synes ærlig talt synd på dave... Det virker som om han har lyst til å være venner med "de slemme", siden han stadig vekk stod ved baren sammen med dem, og når de begynte å kommentere ørene hans ovs stod han bare der og tok imot all dritten... Virker som han bare har lyst til å være en del av gjengen liksom.. Håper han har innsett sannheten nå.. Eller han har skjønt spillet, og ønsker å være på god fot med alle?
*Monica* Skrevet 28. juli 2004 #44 Skrevet 28. juli 2004 Eller han har skjønt spillet, og ønsker å være på god fot med alle? jamen etter å ha blitt mobbet første gangen burde han ha forstått at de faktisk ikke vil være venner med han.
Gjest TomKrus Skrevet 28. juli 2004 #45 Skrevet 28. juli 2004 jamen etter å ha blitt mobbet første gangen burde han ha forstått at de faktisk ikke vil være venner med han. Men han er ikke fienden deres heller, og vil dermed ikke bli stemt vekk først.
Gjest bare lille meg... Skrevet 30. juli 2004 #46 Skrevet 30. juli 2004 hvem er det som opprinnelig har denne serien? Noen som vet? kunne tenkt meg å vite hvem som vinner....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå