Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Emera
Skrevet

Vel, unga har lært det et sted, da vet du.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dazed
Skrevet

så vet vi jo (i hvert fall jeg :ler: ) hvem som vinner :wink:

Gjest TomKrus
Skrevet
Vel' date=' unga har lært det et sted, da vet du.[/quote']

Slik gruppementalitet er ikke nødvendigvis noe man lærer. Derimot så "læres" man vel opp til å ikke ha selvtillit nok til å kunne stå alene og stå i mot en slik mentalitet.

Skrevet

:sjokk: :o :hår:

Helt utrolig hvordan de oppfører seg! Skremmende!!!!

-Charmina

Gjest Emera
Skrevet

Slik gruppementalitet er ikke nødvendigvis noe man lærer. Derimot så "læres" man vel opp til å ikke ha selvtillit nok til å kunne stå alene og stå i mot en slik mentalitet.

Man lærer vel ikke med hensikt ungene sine opp til å mobbe, vil jeg tro.

Allikevel, holdninger til seg selv og andre, det tar ungene fort med seg fra de voksne.

Men nå skal ikke jeg spore tråden av mer, jeg har ikke sett TV-programmet det er snakk om.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Men det er såpass skremmende at voksne driver på slik at jeg nesten tror det er skuespill.

Har mange ganger lurt på om det er skuespill.. Tror ikke alt er helt spontant i alle fall..

Gjest TomKrus
Skrevet

Har mange ganger lurt på om det er skuespill.. Tror ikke alt er helt spontant i alle fall..

Nei, og bare selve introen får meg til å tenke på en dårlige såpeserie. De er alt for fotogene og glade i kameraet, men igjen så tipper jeg reality i lala-land ikke akkurat er like virkelig som reality her hjemme. Iallfall ikke virkelig for oss.

Skrevet

Men om disse menneskene virkelig er sånn, så lurer jeg på hvorfor de får gå fritt rundt blant andre mennesker.

Jeg fikk sett reprisen i går kveld, men gikk glipp av begynnelsen, og dermed hva som ble sagt til Charla. Men det etterpå var jo like imponerende. Jeg ville ikke likt å møte f.eks. Toni ute på byen...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Og det merket man godt på Amy nå. For hun har gått litt stille i dørene etter "alle" vennene hennes forsvant. Men nå var hun tilbake.

Hadde min kjære oppførst seg sånn mot noen, som Zack gjorde hadde jeg bedt han selv klabbe igjen. For makan til drittunge skal en lete lenge etter. Samme med Alex om ørene til David. :evil:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg fikk sett reprisen i går kveld, men gikk glipp av begynnelsen, og dermed hva som ble sagt til Charla. Men det etterpå var jo like imponerende. Jeg ville ikke likt å møte f.eks. Toni ute på byen...

Jeg fikk bare med meg første delen. For en oppførsel!!

Toni er skummel.... :o

Skrevet

Jeg ble helt sjokkert over oppførselen til "gjestene" jeg.

Hadde jeg oppført meg sånn på tv (eller ellers) så hadde min kjære mor gitt meg regelrett juling jeg :wink: Noe noen av deltagerne også burde fått.. :o

Skrevet

Zack klarte fint å drite seg ut der, ja. :hoho:

Makan til usaklig gutteræv skal man lete lenge etter.

Skrevet

"I have lawyer in me! I'm a lawyer"

Jeg vet ikke helt, jeg... :roll:

Skrevet

I'm a countryboy, I have lawyer in me. F**. Nobody tells me what to do.. :ler:

Men helt ærlig talt. Tror han har hatt en skikkelig probmefylt liv. Synes egentlig litt synd på ham.

Skrevet

Jeg fikk bare med meg første delen. For en oppførsel!!

Toni er skummel.... :o

Toni er faktisk den eneste jeg har noe til overs for i serien. Jeg har kun sett siste halvdel av programmet og det er fint at det er noen med bein i nesa der. Alle går rundt og baksnakker hverandre og jeg tviler ikke ett sekund på at noe er skuespill. Vi hadde jo et eksempel fra første runde med Big Brother i Norge hvor det ble avslørt av deltagerne at kameramennene hadde maset om at de skulle avsløre noe eller virke mer irritert enn de var, alt for god underholdning.

Amy var utrolig rar, men jeg tror nok at hun er slik i virkeligheten også og hun fikk en ordentlig dose selvtillit i finalen når Toni % co. var tilbake. Mens de andre bare sprang rundt og allierte seg med alle virket det på meg som om Toni ikke aksepterte at folk ikke kunne si ting til henne face2face. Hun baksnakket også muligens, men hun hadde ikke noe problem med å si det til personen hun baksnakket. Folk som snakker rett fra levra har min respekt.

Gjest TomKrus
Skrevet
Hun baksnakket også muligens' date=' men hun hadde ikke noe problem med å si det til personen hun baksnakket. Folk som snakker rett fra levra har min respekt.[/quote']

Jaja, man kan snakke fra levra og man kan snakke fra levra. Det finnes baksnakking og det finnes mobbing. Å si i fra til den du baksnakker kan fort bli det sistnevnte. Du får ikke noe respekt fra meg for det.

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg trives rett og slett ikke med folk som må være ærlige til enhver tid og si høyt hva de tenker negativt om meg og evt andre face to face. Liten respekt for slik oppførsel her i gården. En balanse mellom ærlighet og høflighet er det jeg liker best.

Skrevet

Å stå og skrike tett oppi ansiktet til folk, for så å nekte å høre på de andre, det blir litt mer enn jeg takler. For noen er det visst greit å skrike om hvor elendige alle andre er, mens de selv er best, og skal følgelig ikke bli snakket til av noen andre i det hele tatt.

"Why do you think you're better than us?"

"Because I am."

Det der er en holdning jeg kan styre min begeistring for.

Gjest Anonymous
Skrevet

I midlertidig mangel på kabel-tv og bare tre kanaler til rådighet fikk jeg med meg en episode til av dette mølet (har sett én tidligere). Dette er virkelig et forsøk på å presse siste dråpen ut av reality-konseptet, Bigbrother blir jo morsomt i forhold til dette her..!

Iallefall, jeg har som sagt bare sett dette to ganger, men utifra det jeg så likte jeg Toni best. Kristin og Keith virket stokk dumme, Zack enda dummere, og Charla og Tara som lumske små hekser av den typen som styrte alle intrigene på High school..Dave tror jeg er en skikkelig slem type i forkledning-han virker kanskje som en stakkarslig, stygg nerd, men jeg tror han er en slange utkledd som en kattepus..

Jeg slo til slutt av hele greia et kvarter før slutt, vettskremt over at jeg allerede hadde engasjert meg i greia. At jeg i det hele tatt skriver dette innlegget viser at jeg fortsatt er engasjert nok til å bry meg. HJELP! :o

Skrevet

Jeg må si at Toni er vel den største bitcha der. Fy Faen for et heslig kvinnfolk!! Ikke god, ikke god..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...