Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg må si at makan til drittungeoppførsel har ejg ikke sett maken til. Minner om Fluenes Herre. Hvordan kan voksne mennesker være så motbydelige i sin oppførsel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Sitter og ser på det jeg oxo, og skulle akkurat til å starte en tråd. Jeg er helt satt ut jeg, det her tar jo helt av :o enkelte av de folka der er til å spy av!!!

Gjest Ethereal
Skrevet

Mobbing er middelet de tyr til fordi de mangler ord å sette på inntrykkene sine....

Skrevet

Er helt forbannet enig med dere. Er rett og slett sjokka!

:o

(men må se litt mer på det også...)

Å sitte å se på menneskers oppførsel, vel det er rett og slett lammende fascinerende!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Sinnsyk tålmodighet på enkelte der.. Hadde eksplodert jeg... I hvert fall ikke giddi å tatt i mot så mye dritt!

Gjest TomKrus
Skrevet

Men det er vel det som er drittsekk-tv, og gjør det populært. Hva hadde big brother vært uten Rodney?

Men det er såpass skremmende at voksne driver på slik at jeg nesten tror det er skuespill.

Skrevet
Er helt forbannet enig med dere. Er rett og slett sjokka!

:o

(men må se litt mer på det også...)

Å sitte å se på menneskers oppførsel, vel det er rett og slett lammende fascinerende!

Lammende fascinerende.. er akkurat rette uttrykket ... :Nikke:

Skrevet

Enig med dere! Helt utrolig at voksne mennesker kan oppføre seg sånn :o . Synes det var bra at Zack ble utestengt. Fortjent :klappe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig enig, visse der inne er helt forferdelig

mot andre! Blir målløs jeg! Blir vel ikke ferre

intriger tenker jeg, iallfall ikke så lenge de

andre deltagerne skal være der inne.

De snille går ut, sier dem... Er liksom ikke helt enig

i det jeg da, de som driver og skaper bare drit og bruker masse barnslige mobbete ord, irritere meg grønn. Dessuten, det lille jeg har sett av drittsekk-tv

har faktisk bevist at de som er seg selv, naturlig og ålright mot andre, vinner....

Jovisst er det mye action med de som driver bråk,

men likevel da! *argh*

Burde bare slått av, og driti og å se på,

men "må" liksom *ler*

Gjest TomKrus
Skrevet

Jovisst er det mye action med de som driver bråk,

men likevel da! *argh*

Burde bare slått av, og driti og å se på,

men "må" liksom *ler*

Poenget med de slemme er jo at du vil de snille skal vinne. Uten Goliat ville det ikke vært noen David.

Skrevet

Er helt enig :o Er det verste jeg har sett på lenge... Veldig bra at Zach ble utestengt. Jeg har ment at Charla ikke har oppført seg særlig bra til nå, men det er ingenting i forhold til det hun får tilbake. Alle der inne har slengt like mye dritt om alle, så jeg forstår ikke hvorfor akkurat noen få blir angrepet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Poenget med de slemme er jo at du vil de snille skal vinne. Uten Goliat ville det ikke vært noen David.

:enig_animasjon:

Joda, og man ser jo... De verste er jo allerede

ute, bare de ikke kommer inn igjen *ler*

Men tillater meg og irritere meg over dem lel jeg :evil:

Gjest Coolaid
Skrevet

Veldig skummelt, skremmende hvilke syke tedenser som kan forekomme av mennesker i en stor gruppe..... Minner styggt om massesugesjon....... Fikk rett og slett vondt inni meg av å se på det, har man blitt mobbet før så kjenner man det veldig igjen......

Bare synd at Zack ikke ble kasta ut umiddelbart etter at han truet. Gleder meg til de menneskene kan se seg selv på tv................

Skrevet

Jeg bare fatter ikke at de ikke selv forstår hvordan de fremstilles.. - og at alle de værste utbruddene kommer på TV.

Ingen forventer jo at TV-selskapet bare sender de "snille" klippene .. - og at de da ikke tenker på dette og har en smule selvkritikk..

Skulle også gjerne vært flue på veggen når noen av dem så seg selv..

Skrevet

Regner med at de har ett psykriatisk kriseteam som kan sveipe over dem før de går tilbake til hverdagen?

Skrevet

Jeg synes det var fantastisk spekulativt av produsentene å sende inn igjen disse folka, som enten spiller roller, eller har intelligens på lavmål.

De er jo bare dårlige tapere.

Må ha vært grusomt psykisk for de som har spilt spillet og klart å komme seg så langt som de har, og så får de all den dritten fra de som ikke klarte å lage gode nok allianser selv.

Velger å håpe at det er skuespill. Hvis ikke burde jo disse folka vært beskyttet mot seg selv.

Og selvfølgelig burde vi ikke se på denne søpla.... :klaske:

Fru Nitha

Gjest Poirot
Skrevet

Drittsekk-tv man bør se eller ei;

Utrolig å se en mobb i angrep på dette viset. For det forekommer jo at folk er slik irl også.

Hva slags voksne mennesker er det som åpenlyst og høylyt erter noen for størrelsen på ørene? Og samler seg rundt en person og skriker?

Veldig skremmende at man kan bli slik.

Gjest sinnataggen
Skrevet

... og annonsørene og sponsorene gnir seg i hendene. Det blir penger av slikt. :wink:

Gjest Poirot
Skrevet
... og annonsørene og sponsorene gnir seg i hendene. Det blir penger av slikt. :wink:

Selvfølgelig.

Jeg er imidlertid ikke så naiv at jeg ikke tror at mennesker kan oppføre seg slik når man ikke er med på reality også. I og med at jeg sjelden havner i bråk og ikke er med i en mobbegjeng har ejg derfor ikke sett dette fenomenet på nært hold før.

Skrevet

Jeg har sett mobbing på nært hold, men det var barn. Utrolig skremmende og ekkelt å se hvordan en gruppe voksne mennesker kan oppføre seg.. Jeg ble sjokkert rett og slett ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...