AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #21 Skrevet 28. november 2014 TS her: Takk for svar alle sammen. Sluttet heldigvis å blø i urinen i gårkveld, og ikke sett noe til det idag Så regner med det går bra Er ikke så tissetrengt heller, fortsatt litt mer enn vanlig, men ikke hver time som tidligere Har ringt lege, men trenger jeg dra nå da hvis jeg ikke har blod i urinen lengre? Anonymous poster hash: 1139b...ecd JA! Kom deg til legen. Du har ikke bare hatt litt blod i urinen, men mye. Husj deg avgårde til legen nå. Anonymous poster hash: ed77a...72c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #22 Skrevet 28. november 2014 TS her: Fikk legetime 11,15, så da får vi bare vente å se. Takk for svar alle sammen Anonymous poster hash: 1139b...ecd
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #24 Skrevet 28. november 2014 Hvordan går det med deg? Takk som spør det går bra, hu trodde det var uvi, så fikk trimetoprim som jeg skal ta i 3 dager. Er det ikke bedre til mandag, så måtte jeg ta kontakt igjen. Så da gjenstår det å se Anonymous poster hash: 1139b...ecd
annev Skrevet 28. november 2014 #25 Skrevet 28. november 2014 Takk som spør det går bra, hu trodde det var uvi, så fikk trimetoprim som jeg skal ta i 3 dager. Er det ikke bedre til mandag, så måtte jeg ta kontakt igjen. Så da gjenstår det å se Anonymous poster hash: 1139b...ecd Slo det ut på urinveisinfeksjon test?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå