Gå til innhold

urinveisinfeksjon eller klamydia?


Fremhevede innlegg

Skrevet

TS her:

Takk for svar alle sammen. Sluttet heldigvis å blø i urinen i gårkveld, og ikke sett noe til det idag :) Så regner med det går bra :) Er ikke så tissetrengt heller, fortsatt litt mer enn vanlig, men ikke hver time som tidligere :) Har ringt lege, men trenger jeg dra nå da hvis jeg ikke har blod i urinen lengre?

Anonymous poster hash: 1139b...ecd

JA! Kom deg til legen. Du har ikke bare hatt litt blod i urinen, men mye. Husj deg avgårde til legen nå.

Anonymous poster hash: ed77a...72c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her:

Fikk legetime 11,15, så da får vi bare vente å se.

Takk for svar alle sammen :)



Anonymous poster hash: 1139b...ecd
Skrevet

Hvordan går det med deg?

Takk som spør :) det går bra, hu trodde det var uvi, så fikk trimetoprim som jeg skal ta i 3 dager. Er det ikke bedre til mandag, så måtte jeg ta kontakt igjen.

Så da gjenstår det å se :)

Anonymous poster hash: 1139b...ecd

Skrevet

Takk som spør :) det går bra, hu trodde det var uvi, så fikk trimetoprim som jeg skal ta i 3 dager. Er det ikke bedre til mandag, så måtte jeg ta kontakt igjen.

Så da gjenstår det å se :)

Anonymous poster hash: 1139b...ecd

Slo det ut på urinveisinfeksjon test?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...