Gå til innhold

Hjernedød mann!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde aldri i min villeste fantasi, trodd at dette var noe han kom til å gjøre... Nå har sinnet roa seg litt. (helt til regningen kommer)

Toalettet vårt gikk tett. Det fosset utover badet. Rørlegger ble tilkalt. Gjett hva problemet var?? BLEIE I DO!!!!!!!!!!!!! Er det mulig???? Hvordan i alle dager klarte han å skylle den (litt) ned i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 84a18...a9b
  • Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha fy faen jeg hadde klikka. Den regningen skulle han få ha tatt selv.

Anonymous poster hash: 4b4da...17b
  • Liker 11
Skrevet

Kan det forresten ha vært barnet selv som har trykt den i do? Leste en gang her på forumet om noen barn som hadde trykt doen full av bind eller bleier (husker ikke hva det var).

• Liker 2
Skrevet

Menn, de klarer de underligste ting ;)

Skrevet

Kan det forresten ha vært barnet selv som har trykt den i do? Leste en gang her på forumet om noen barn som hadde trykt doen full av bind eller bleier (husker ikke hva det var).

Han har allerede tilstått. Blir ingen julegave på han i år!!

Anonymous poster hash: c815e...891

• Liker 6
Gjest Strandet
Skrevet

Har selv klart å tømme vaskevann sammen med stor vaskefille ut av ei bøtte og ned i dass et par ganger, men dette med bleie ned i dass virker drøyt.

Skrevet

Han har allerede tilstått. Blir ingen julegave på han i år!!

:skratte: Tipper du kommer til å få en ekstra fin julegave i år!

Anonymous poster hash: 748c2...618

• Liker 1
Skrevet

ammetåka?

Anonymous poster hash: d441f...f3e
Skrevet

ammetåka?

Anonymous poster hash: d441f...f3e

Han er veldig distré. Men det får da være måte på...

Satser på det blir diamanter i år ;) Men det spørs om han har råd, siden han må betale regningen for rørleggeren.

• Liker 5
Skrevet

Hahahaha :D Skal man le eller gråte?

Skrevet

Hehehe. Det er jo veldig rart at han tenkte det ville gå bra, men det finnes mange kvinner som gjør det samme uten å ofre det en tanke. Ikke med barnas bleier, men med sine egne "bleier".

Husker en tråd her inne om kvinner som kaster bind, truseinnlegg og tamponger i toalettet og de fleste i tråden svarte at de alltid gjør det og at de ikke skjønte hva som var galt med det.

• Liker 1
Skrevet

Hehehe. Det er jo veldig rart at han tenkte det ville gå bra, men det finnes mange kvinner som gjør det samme uten å ofre det en tanke. Ikke med barnas bleier, men med sine egne "bleier".

Husker en tråd her inne om kvinner som kaster bind, truseinnlegg og tamponger i toalettet og de fleste i tråden svarte at de alltid gjør det og at de ikke skjønte hva som var galt med det.

Håper "bleiene" kommer og biter de i ræva en dag ;)

Hadde det i det minste vært ei stor bleie. Da hadde han sikkert tenkt litt mer. Men de minste babybleiene kan jo bli ganske små, når de pakkes godt sammen :( Pokker altså!!!

Og forresten så har jeg både grått og ledd. Vet dere om dette går på forsikring? Men tviler på det...

TS

Skrevet

Dette var dagens historie for meg :laugh: Mannfolk kan finne på mye rart :ler:

• Liker 1
Skrevet

Trist tråd... Hvorfor bruker du "hjernedød" om en mann som tydeligvis ikke er det? Det kan være støtende for de som gjennomgår at mannen er hjernedød

Anonymous poster hash: 4c058...33f

• Liker 3
Skrevet

Trist tråd... Hvorfor bruker du "hjernedød" om en mann som tydeligvis ikke er det? Det kan være støtende for de som gjennomgår at mannen er hjernedød

Anonymous poster hash: 4c058...33f

Jeg beklager om noen føler seg støtt. Men man kan ikke alltid ta hensyn til alle. Det er alltid noen som blir støtt, uansett hva det gjelder.

• Liker 5
Skrevet

Lurer veldig på hva som fikk han til å gjennomføre det, ler høyt :gape:

Skrevet

:fnise: Stakkars, han føler seg sikkert glup nå i ettertid:P Jeg velger å tro at når folk gjør slikt så blir de midlertidig besatt av en prankster poltergeist :fnise:

Anonymous poster hash: e4f65...64a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...