AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #21 Skrevet 27. november 2014 Du får si som sant er "Jeg er ikke så begeistret for musa di, så kan du være så snill å barbere den helt så jeg kan få knullet den uten at den er belemret med hår" Anonymous poster hash: 43efd...e00 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #22 Skrevet 27. november 2014 Det er jo bare å spørre, blir dere ikke enige finner du deg en ny. Anonymous poster hash: b4afc...e5b 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #23 Skrevet 27. november 2014 Og hvorfor skulle det være et problem at du fant deg en annen? Hadde jeg hatt en ff som ga faen i å stelle seg selv - til planlagt sex - hadde jeg selvsagt droppa henne. Å ikke være nybarbert samme dag, som jeg mistenker er det TS mener, er ikke å "ikke stelle seg". Anonymous poster hash: d8892...4fc
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #24 Skrevet 27. november 2014 TS her. Jeg vurderer å bare si det som det er; "Det ville være meget gledelig, dersom du kunne gått inn for å barbere deg ytterligere, slik at intet hår blir å verken se eller kjenne, idet vi begynner aktivitene." Anonymous poster hash: 54374...607 HAHAHAHHAH Anonymous poster hash: a79ae...e57 2
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 27. november 2014 #25 Skrevet 27. november 2014 Å ikke være nybarbert samme dag, som jeg mistenker er det TS mener, er ikke å "ikke stelle seg".Anonymous poster hash: d8892...4fc Og TS har ikke bedt noen om å være nybarbert "til enhver tid". Men når sexen er planlagt, hun har tid til forberedelse, og det er den eneste grunnen til at de treffes? Hell yeah, fram med høvel, din sluske.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #26 Skrevet 27. november 2014 Og hvorfor skulle det være et problem at du fant deg en annen? Hadde jeg hatt en ff som ga faen i å stelle seg selv - til planlagt sex - hadde jeg selvsagt droppa henne. Fordi i motsetning til hva menn tror - at kvinner får veeldig lite hår,som lukter roser, så vokser håret utrolig fort og kan komme etter en dag. Å shave hver dag gir nupper og rød hud, og som regel kutter man seg. Hvis en FF så på meg som en pule dokke, hadde jeg dumpa han, til og med fra FF fortjener man såpass mye respekt at han ser på deg som eh..et menneske. Men anbefaler deg å bestille en plastisk kjæreste på nett. Anonymous poster hash: a79ae...e57 9
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 27. november 2014 #27 Skrevet 27. november 2014 (endret) Fordi i motsetning til hva menn tror - at kvinner får veeldig lite hår,som lukter roser, så vokser håret utrolig fort og kan komme etter en dag. Å shave hver dag gir nupper og rød hud, og som regel kutter man seg. Hvis en FF så på meg som en pule dokke, hadde jeg dumpa han, til og med fra FF fortjener man såpass mye respekt at han ser på deg som eh..et menneske. Men anbefaler deg å bestille en plastisk kjæreste på nett.Anonymous poster hash: a79ae...e57 Hehe, hva om han ser henne som et menneske, bare helst et nybarbert ett? Btw, jeg har kjæreste, og jeg har en million andre grunner enn sex til å være sammen med henne, så der blir det en ganske annen sak. Endret 27. november 2014 av Eric of Hlathir
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #28 Skrevet 27. november 2014 Hehe, hva om han ser henne som et menneske, bare helst et nybarbert ett? Da har han for høye krav. Anonymous poster hash: a79ae...e57
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #29 Skrevet 27. november 2014 Hår på vaginaen, faktisk. Imponerende at du kan se det, med tanke på at vaginaen er på innsiden av kvinnen. Men jeg kan skjønne at hår på venusberget kan være irriterende. Anonymous poster hash: 87676...171
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #30 Skrevet 27. november 2014 Og TS har ikke bedt noen om å være nybarbert "til enhver tid". Men når sexen er planlagt, hun har tid til forberedelse, og det er den eneste grunnen til at de treffes? Hell yeah, fram med høvel, din sluske. Tipper TS merket noen små stubber og at den stakkars dama barberte seg om morgenen eller noe slikt. Anonymous poster hash: d8892...4fc 2
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 27. november 2014 #31 Skrevet 27. november 2014 Da har han for høye krav.Anonymous poster hash: a79ae...e57 Og man har ikke for høye krav om man forventer at en ff skal stille opp uansett? Som sagt, hans eneste motiv er sex. Det eneste hun har som han er interessert i, er et kvinnekjønn. (Unnskyld, hun er et menneske med et kvinnekjønn.) Hvorfor i all verden skal det være likegyldig for ham hvordan hun steller hobbyen hans?
Gjest Ludodama Skrevet 27. november 2014 #32 Skrevet 27. november 2014 Og TS har ikke bedt noen om å være nybarbert "til enhver tid". Men når sexen er planlagt, hun har tid til forberedelse, og det er den eneste grunnen til at de treffes? Hell yeah, fram med høvel, din sluske. Hæ-rre-gud...... Hun er ikke hobbyen hans forøvrig. Sexrelasjon er ikke samsvarende med totalt manglende respekt, fuckfriend betyr bare at man har uforpliktende sex, ikke "du er den oppblåsbare dukken jeg ikke orker bruke en hundrings på, ergo deg". Men joda - selvsagt kan han komme med alle ønsker han vil, han kan dog ikke forvente at hun skal ha samme syn på saken. Sluske 4
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 27. november 2014 #33 Skrevet 27. november 2014 (endret) Hæ-rre-gud...... Hun er ikke hobbyen hans forøvrig. Sexrelasjon er ikke samsvarende med totalt manglende respekt, fuckfriend betyr bare at man har uforpliktende sex, ikke "du er den oppblåsbare dukken jeg ikke orker bruke en hundrings på, ergo deg". Men joda - selvsagt kan han komme med alle ønsker han vil, han kan dog ikke forvente at hun skal ha samme syn på saken. Sluske Hehe, hvor ser du mangel på respekt? Man kan fint respektere noen man har et forretningsmessig forhold til? Endret 27. november 2014 av Eric of Hlathir
Frisørdama Skrevet 27. november 2014 #34 Skrevet 27. november 2014 "Det ville være meget gledelig, dersom du kunne gått inn for å barbere deg ytterligere, slik at intet hår blir å verken se eller kjenne, idet vi begynner aktivitene."Anonymous poster hash: 54374...607 Jeg hadde daua av latter om du hadde sagt noe sånt til meg Bare spør; jeg liker deg best helt glatt, gidder du?
Gjest Ludodama Skrevet 27. november 2014 #35 Skrevet 27. november 2014 Hehe, hvor ser du mangel på respekt?Man kan fint respektere noen man har et forretningsmessig forhold til? Forretninger? Hun var da vel en fuckFRIEND(altså en vennskapelig relasjon man også har sex med over en viss periode) og ikke en prostituert? Den manglende respekten ligger i at du i et annet innlegg kaller det for "hobby" - og selv om jeg gjerne kaller sex for en hobby og kanskje kan si noe sånt som at en konkret mann og diverse handlinger med han er min yndlingshobby så ligger det jo ikke implisitt i det at han har å te seg etter mine krav. Selv om han så skulle være en solid sluske Jeg foreslår han kjøper gavekort på spa, inkludert voksing. Tar hun ikke det hintet så får han vel finne seg ei annen som kommer med glattbarberingsgaranti Jeg hadde personlig lagt egga mine i den kurven for "trygler om å bli tatt på skitne vis" - men om glattbarberte underliv er det eneste som får fyren til å komme hardt så be my guest.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 27. november 2014 #36 Skrevet 27. november 2014 TS her. Jeg vurderer å bare si det som det er; "Det ville være meget gledelig, dersom du kunne gått inn for å barbere deg ytterligere, slik at intet hår blir å verken se eller kjenne, idet vi begynner aktivitene." Anonymous poster hash: 54374...607 I det du hadde sagt det ordet til meg i forbinding med sex hadde eg snudd på hælen.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #37 Skrevet 27. november 2014 TS her. Jeg vurderer å bare si det som det er; "Det ville være meget gledelig, dersom du kunne gått inn for å barbere deg ytterligere, slik at intet hår blir å verken se eller kjenne, idet vi begynner aktivitene." Anonymous poster hash: 54374...607 Hvis du vil få henne til å gapskratte.... si akkurat det Anonymous poster hash: b3b51...738 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #38 Skrevet 27. november 2014 Hvis du vil få henne til å gapskratte.... si akkurat det Anonymous poster hash: b3b51...738 Det er i all beskjedenhet trådstarteren som nå tar ordet. Først og fremst må jeg si det er hyggelig å se at så mange setter pris på mine vittigheter. Det er for mye seriøsitet her på Kvinneguiden. Det prøver jeg til dels å gjøre noe med. Når det er sagt, er essensen i denne tråden av en mer seriøs grad, selv om jeg ser enkelte tror det kun er tull. Da kan jeg bekrefte at dem tar feil - jeg står overfor en viktig utfordring, så la oss være løsningsorienterte og holde det på et profesjonelt nivå i den grad det er nødvendig for å nå målet om en konklusjon som er tilstrekkelig nok, for å få henne til å gladelig fjerne resterende kjønnshår. Som vi alle vet nærmer julen seg med stormskritt. I den forbindelse øyner jeg muligheten for å indirekte gi henne signaler om å fjerne kjønnshår. Jeg tenker litt på å kjøpe vedkommende en julegave, som innebærer alt det som trengs, når dere kvinner glattbarberer dere. Hva med et sett bestående av høvel, krem og andre nødvendige redskaper? Anonymous poster hash: 54374...607 1
eksentrisk Skrevet 28. november 2014 #39 Skrevet 28. november 2014 I det du hadde sagt det ordet til meg i forbinding med sex hadde eg snudd på hælen. Hadde det vært bedre hvis han sa han skulle knulle deg hjernedød? Jeg synes aktivitetene var et konservativt ord. At du klarer å få noe sånt til å høres krenkende ut er latterlig 1
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 28. november 2014 #40 Skrevet 28. november 2014 Hadde det vært bedre hvis han sa han skulle knulle deg hjernedød? Jeg synes aktivitetene var et konservativt ord. At du klarer å få noe sånt til å høres krenkende ut er latterlig Kanskje hun ikke synes det er krenkende, men kjedelig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå