AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #1 Skrevet 27. november 2014 Hei, alle sammen! Jeg har en såkalt pulevenn og vi har for øvrig holdt på et par ganger i måneden det siste året. Det er hyggelig nok i seg selv, men nå har en stor, viktig og helt essensiell utfordring oppstått og den er knyttet til dette vennskapet. Jeg håper dere her på Kvinneguiden kan rådføre meg hva gjelder denne til dels problematiske situasjonen jeg nå står overfor. Jeg er ikke spesielt glad i hår på jentenes vagina, og vil helst ha det glattbarbert. Helt i starten var hun veldig flink til akkurat det, men etter hvert har det dabbet av. Det er riktig nok relativt lite hår det er snakk om og hun er stort sett svært velstelt, men det er liksom ikke 100 % shavet. Hvordan be henne på en pen måte om å fjerne alt av hår der nede? Tusen takk for hjelpen! Det vil jeg sette stor pris på. Mvh, Mann (22 år) Anonymous poster hash: 54374...607
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #2 Skrevet 27. november 2014 TS her. Jeg vurderer å bare si det som det er; "Det ville være meget gledelig, dersom du kunne gått inn for å barbere deg ytterligere, slik at intet hår blir å verken se eller kjenne, idet vi begynner aktivitene." Anonymous poster hash: 54374...607 2
Flekk Skrevet 27. november 2014 #3 Skrevet 27. november 2014 tror du vi på kg kan damehvisking. Si det selv. Eller gå med stubber der nede selv? 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #4 Skrevet 27. november 2014 Ikke si det til henne, kan bli ganske kleint og kanskje ekkelt for henne. Man er kanskje ikke alltid 100% forberedt før det blir noe. Hvorfor ikke bare la det gå om deg bare er noen små stubber det er snakk om? Tviler på at du alltid er 100% glattbarbert selvAnonymous poster hash: ca4f9...0a8 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #5 Skrevet 27. november 2014 Dette må da være en tulletråd. Anonymous poster hash: 26ae9...f14 19
Gjest Gurgemeie Skrevet 27. november 2014 #6 Skrevet 27. november 2014 Kjære vene... håper dama lar det gro skog der nede. 14
Flekk Skrevet 27. november 2014 #7 Skrevet 27. november 2014 Ikke bli provosert da, dere ødelegger Når skal folk lære at menn opretter kun slike tråder for å provosere og få kvinnlig oppmerksomhet. Er så mange slike tråder hver dag og alltid klarer noen å bli provosert. De trådene funker hver gang. 2
MarianneE Skrevet 27. november 2014 #10 Skrevet 27. november 2014 Og hvordan tar du vare på deg selv "der nede" da? 1
Flibidy Flæbidy Skrevet 27. november 2014 #11 Skrevet 27. november 2014 TS her. Jeg vurderer å bare si det som det er; "Det ville være meget gledelig, dersom du kunne gått inn for å barbere deg ytterligere, slik at intet hår blir å verken se eller kjenne, idet vi begynner aktivitene." Anonymous poster hash: 54374...607 Eller så kan du bare si at du liker glattbarbert bedre. Fine ord kommer nok ikke til å gjøre store forskjellen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #12 Skrevet 27. november 2014 Jeg er ikke spesielt glad i hår på jentenes vagina, og vil helst ha det glattbarbert. Helt i starten var hun veldig flink til akkurat det, men etter hvert har det dabbet av. Anonymous poster hash: 54374...607 Det er jo bra for deg, for en jentes vagina har ikke hår overhodet. Vulva, derimot.. Anonymous poster hash: 0b4a5...d2e 16
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2014 #13 Skrevet 27. november 2014 Hei, alle sammen! Jeg har en såkalt pulevenn og vi har for øvrig holdt på et par ganger i måneden det siste året. Det er hyggelig nok i seg selv, men nå har en stor, viktig og helt essensiell utfordring oppstått og den er knyttet til dette vennskapet. Jeg håper dere her på Kvinneguiden kan rådføre meg hva gjelder denne til dels problematiske situasjonen jeg nå står overfor. Jeg er ikke spesielt glad i hår på jentenes vagina, og vil helst ha det glattbarbert. Helt i starten var hun veldig flink til akkurat det, men etter hvert har det dabbet av. Det er riktig nok relativt lite hår det er snakk om og hun er stort sett svært velstelt, men det er liksom ikke 100 % shavet. Hvordan be henne på en pen måte om å fjerne alt av hår der nede? Tusen takk for hjelpen! Det vil jeg sette stor pris på. Mvh, Mann (22 år) Anonymous poster hash: 54374...607 Hva den her knallkameraten din gjør med sitt kjønnshår skal du drite i. 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #14 Skrevet 27. november 2014 Du hadde mistet meg som ff iallfall. Anonymous poster hash: 00869...781 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #15 Skrevet 27. november 2014 hår på VAGINA??? ekkelt... hår på venusberg og vulva derimot, vanlig! Be a man! Anonymous poster hash: d8d0d...462 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. november 2014 #16 Skrevet 27. november 2014 Spør henne om hun kan barbere seg helt, men spør før dere møtes.
Gjest Lillia Skrevet 27. november 2014 #17 Skrevet 27. november 2014 TS her. Jeg vurderer å bare si det som det er; "Det ville være meget gledelig, dersom du kunne gått inn for å barbere deg ytterligere, slik at intet hår blir å verken se eller kjenne, idet vi begynner aktivitene." Anonymous poster hash: 54374...607 WHAT?! 3
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 27. november 2014 #18 Skrevet 27. november 2014 (endret) Altså, hvis dere møtes kun for sex, og du ellers ikke er noen relasjon dere mellom, er det helt legitimt å ta opp barbering med henne. Om hun hadde vært hårete/ubarbert hele veien, hadde det vært noe annet. Da hadde du visst hva du kunne forvente. Å slurve med vedlikeholdet av det eneste du faktisk er ute etter? Sløvt. Det er ingen liste med tungtveiende grunner til å la være å ta det opp. Hvis noen inviterer meg på en aktivitet, forventer jeg at de ikke stiller med utstyr som forringer opplevelsen for meg, det være seg bøyde golfkøller, dårlig snelle på fiskestanga eller hårete kjønn. Endret 27. november 2014 av Eric of Hlathir
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #19 Skrevet 27. november 2014 Altså, hvis dere møtes kun for sex, og du ellers ikke er noen relasjon dere mellom, er det helt legitimt å ta opp barbering med henne. Om hun hadde vært hårete/ubarbert hele veien, hadde det vært noe annet. Da hadde du visst hva du kunne forvente. Å slurve med vedlikeholdet av det eneste du faktisk er ute etter? Sløvt. Det er ingen liste med tungtveiende grunner til å la være å ta det opp. Hvis noen planlegger en aktivitet med meg, forventer jeg at de ikke stiller med utstyr som forringer opplevelsen for meg, det være seg bøyde golfkøller, dårlig snelle på fiskestanga eller hårete kjønn. Hadde min knallkompis krevd helt nybarbert fitte til enhver tid hadde jeg funnet meg en annen. Latterlig. Anonymous poster hash: d8892...4fc 8
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 27. november 2014 #20 Skrevet 27. november 2014 Hadde min knallkompis krevd helt nybarbert fitte til enhver tid hadde jeg funnet meg en annen. Latterlig.Anonymous poster hash: d8892...4fc Og hvorfor skulle det være et problem at du fant deg en annen? Hadde jeg hatt en ff som ga faen i å stelle seg selv - til planlagt sex - hadde jeg selvsagt droppa henne. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå