Flekk Skrevet 27. november 2014 #21 Skrevet 27. november 2014 Kan aldri i verden innbille meg at hun har en E CUP! jo, eller ikke jo at du kan innbille deg det, men en 65e er da like stor pupp som en 70d og 75c og 80b. Kan ikke bare si at hun har e-cup, for en 65e og en 80e er ulike selve cupstørrelser selvom samme har likt bokstav. Hun er tynn og vil tippe 65-70 rundt under puppen. Bruker selv 65c og er ikke i nærheten til den bryststørrelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #22 Skrevet 28. november 2014 På dette bildet syntes jeg nesten det blir litt mye.. Vel, det passer til kroppen hennes, men man ser at hun ikke har BH engang, og jeg synes ikke det ser naturlig ut. For store og for runde, liksom :/ - ts Anonymous poster hash: 357c3...0e6 Enig. De sitter altfor høyt også.Anonymous poster hash: 8c10d...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #23 Skrevet 29. november 2014 Jeg har hatt i 6 år. Men mitt utgangspunkt var tomme pupper etter svangerskap. Og jeg ligger i øvre sikte av normalvektig, så jeg har litt fett på kroppen og. Har de over muskel, og fikk et naturlig veldig flott resultat veldig raskt. I dag så kan man hverken se eller kjenne at det er silikon. De har startet å synke nedover. Foreløpig ikke hengepupper. Men tipper at jeg har det om ca 5 år eller litt mer. Er utrolig fornøyd, da de ser så naturlige ut. Nå er jeg 36 år og, så store pupper som står ut, ville jo ikke sett naturlig ut. Anonymous poster hash: 922a9...563
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #24 Skrevet 29. november 2014 Over 20 år, og to par. Skiftet etter å ha fått barn. Ingen problemer av noe slag. Anonymous poster hash: dee34...091
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #25 Skrevet 29. november 2014 Jeg har hatt i to år. Ganske fornøyd, men noen ganger tenker jeg at jeg har litt lyst å ta de ut (men jeg har selvfølgelig glemt hvor j***** det var for meg før jeg tok silikon, så da kommer jeg på andre tanker igjen). Jeg var ganske flat, og syntes ikke jeg så bra ut med klær på pga de små puppene. Jeg hadde/har også de samme holdningene/verdiene som deg TS, men jeg valgte å gjøre det for det om. Jeg synes egentlig det er helt horribelt at jeg har falt for utseendetpresset/operasjonspresset, men jeg angrer ikke. Det er imidlertid så rart å tenke på at når jeg var 16-19 år så plaget puppene mine ikke meg i det hele tatt, det var mange rundt meg som hadde små pupper og jeg syntes ikke jeg så unormal ut. SÅ kom instagram osv osv osv, og plutselig syntes jeg ikke jeg var fin nok lengre. Du spør om komplikasjoner etc. Jeg har over muskel, og jeg har helt fra 2 mnd etter operasjonen kjent innleggene, og spesielt foran er de litt "klumpete". Dette er også noe som kan vises (men ikke så lenge jeg har BH på meg). Jeg vet ikke om det kalles kapsel eller rippling. Jeg kjenner iallefall en del "klumper" spesielt på fremsiden, så hvordan jeg skal undersøke meg for brystkreft i løpet av årene, det vet jeg ikke Anonymous poster hash: b080b...0d2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #26 Skrevet 29. november 2014 Hatt mine i 13 år nå. De er like fine. Ingen komplikasjoner. Jeg har 225 under muskel. 70a var for stort før, nå har jeg 70C/75B. Angrer ikke. Jeg har fått en bitteliten heng, sånn at de faller naturlig og ikke står rett ut. Anonymous poster hash: 62623...e66
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #27 Skrevet 29. november 2014 Noen som har hatt silikon lenge her? Jeg har tenkt i mange år på hvordan det ville være å ha silikon. Jeg hater det der "presset" fra media om at man skal se sånn og sånn ut, og vil helst ikke være en del av det selv. Men så er man flat som en pannekake (nesten), og det var det med selvtilliten, da... Jeg vil bare veldig gjerne høre erfaringer fra noen som har hatt silikon lenge (gjerne mer enn 5 år). Har dere hatt noen komplikasjoner, og hvilke, eller alvorligere ting? Har puppene blitt mer "hengete" av det? Jeg liker egentlig best det som er mest mulig naturlig, og er tilhenger av å holde seg unna snus, røyk, cola og annet som ikke er anbefalt inntatt. Å putte et såpass stort fremmedlegeme inn i kroppen er i prinsippet langt unna noe jeg står for som menneske, men likevel frister det, jeg ønsker å føle meg som en kvinne, og det hadde vært flott med selvtilliten som følger med det. MEN, jeg ønsker ikke å ødelegge kroppen min eller være potensielt "styggere" (f.eks mer hengete pupper enn jeg ville fått uten silikon, arr, evt potensiale for kreft etc.) når jeg blir eldre fordi jeg tok silikon da jeg var ung. Er 23 år nå, har ingen barn. Anonymous poster hash: 357c3...0e6 Hatt silikon i snart 5 år. Beste jeg har gjort. Jeg har fått endelig fått en god selvfølelse. Mine har ikke blitt hengende, har lik form som etter opr enda. Blir bare mer hengte om du ikke bruker støtte bh like lenge som du skal eller om du går drastisk opp i vekt, men da blir jo vanlige pupper hengete Anbefaler på det sterkeste hvis du føler det vil hjelpe deg,- hjalp meg Anonymous poster hash: cd64b...289
AnonymBruker Skrevet 29. november 2014 #28 Skrevet 29. november 2014 Hadde i 12 år. De fikk grad 2 kapsling, kunne kjenne utenpå dynen at de var falske. Det var ømt å få en bjørneklem eller ligge på magen. Når jeg klemte noen var jeg redd for å bli avslørt. Jeg avviste noen menn for å ikke bli avslørt i sengen. Fikk noen kommentarer fra partnere også. De så naturlige ut i mange år, jeg hadde kun 150 ml (petit figur). Litt mer tydelig på slutten, men var aldri redd for å vise i garderober og slikt. Tok dem ut etter 12 år, ville ikke mer, og var for gammel til å ha komplekser lenger. Implantatene hadde presset på eget vev så det var tynt og flatt. Huden lå inntil brystkassen som veggtapet under tapen etter operasjonen. Etter noen uker og måneder fluer det litt, og jeg bruker 65 b nå. Lite, men har et mye bedre sexliv fordi de er bedre for både ham og meg. Anbefaler å la det være, for alle som har litt bryster i det hele tatt. Anonymous poster hash: 52ce4...061 1
Gjest Catrin Skrevet 25. mars 2015 #29 Skrevet 25. mars 2015 Hatt mine i 13 år nå. De er like fine. Ingen komplikasjoner. Jeg har 225 under muskel. 70a var for stort før, nå har jeg 70C/75B. Angrer ikke. Jeg har fått en bitteliten heng, sånn at de faller naturlig og ikke står rett ut.Anonymous poster hash: 62623...e66 tok du før du fikk barn eller etter?
Gjest Silje1 Skrevet 26. mars 2015 #30 Skrevet 26. mars 2015 Ingen barn , ingen komplikasjoner med silikonen Hatt i 5 år, de har fikk et mer naturlig heng etter det 1. året. Husk at du kan velge form og størrelse på de. Så ikke velg str. GG og runde
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #31 Skrevet 26. mars 2015 Jeg har hatt i 6 år snart. Tok først 350 cc over muskel, men fikk mye problemer med dem da huden mellom puppene løsnet og gav meg monopupp. Så fikk jeg gratis ny operasjon året etter og tok 400 cc under muskel. Har en del rippling mellom og under puppene, smerter mellom og gjør litt vondt å gå med bh. Men som regel går det helt fint. Jeg sluttet å puste på oppvåkningen, og var død en liten periode. Så rimelig ekkelt. Jeg veide alt for lite til å opereres tydeligvis. Jeg er egentlig veldig fornøyd. Synes klær sitter bedre og føler meg veldig vel med kroppen. Jeg ser veldig realistisk på dem og forventet aldri et perfekt resultat. Utseendemessig er de perfekte, myke, runde og lite synlige arr da det ligger rundt areola, men det har vært mye smerter med på veien. Anonymous poster hash: e5c01...bc0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #32 Skrevet 29. mars 2015 Jeg har hatt i 6 år snart. Tok først 350 cc over muskel, men fikk mye problemer med dem da huden mellom puppene løsnet og gav meg monopupp. Så fikk jeg gratis ny operasjon året etter og tok 400 cc under muskel. Har en del rippling mellom og under puppene, smerter mellom og gjør litt vondt å gå med bh. Men som regel går det helt fint. Jeg sluttet å puste på oppvåkningen, og var død en liten periode. Så rimelig ekkelt. Jeg veide alt for lite til å opereres tydeligvis. Jeg er egentlig veldig fornøyd. Synes klær sitter bedre og føler meg veldig vel med kroppen. Jeg ser veldig realistisk på dem og forventet aldri et perfekt resultat. Utseendemessig er de perfekte, myke, runde og lite synlige arr da det ligger rundt areola, men det har vært mye smerter med på veien.Anonymous poster hash: e5c01...bc0 Angrer du litt på prosessen eller har du noengang angret på noe av det? Fikk du varige mén etter at du var død en liten stund? Anonymous poster hash: 357c3...0e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå