Gå til innhold

Noen som har hatt silikon lenge her?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har hatt silikon lenge her?

Jeg har tenkt i mange år på hvordan det ville være å ha silikon. Jeg hater det der "presset" fra media om at man skal se sånn og sånn ut, og vil helst ikke være en del av det selv. Men så er man flat som en pannekake (nesten), og det var det med selvtilliten, da...

Jeg vil bare veldig gjerne høre erfaringer fra noen som har hatt silikon lenge (gjerne mer enn 5 år). Har dere hatt noen komplikasjoner, og hvilke, eller alvorligere ting? Har puppene blitt mer "hengete" av det?

Jeg liker egentlig best det som er mest mulig naturlig, og er tilhenger av å holde seg unna snus, røyk, cola og annet som ikke er anbefalt inntatt. Å putte et såpass stort fremmedlegeme inn i kroppen er i prinsippet langt unna noe jeg står for som menneske, men likevel frister det, jeg ønsker å føle meg som en kvinne, og det hadde vært flott med selvtilliten som følger med det.

MEN, jeg ønsker ikke å ødelegge kroppen min eller være potensielt "styggere" (f.eks mer hengete pupper enn jeg ville fått uten silikon, arr, evt potensiale for kreft etc.) når jeg blir eldre fordi jeg tok silikon da jeg var ung. Er 23 år nå, har ingen barn.



Anonymous poster hash: 357c3...0e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har hatt silikon i snart 10 år. De var veldig fine de første 5-6 årene men i det siste har puppene mine begynt å sige, mens silikonen sitter der den alltid har sittet. Så har endt opp med litt lange pupper. Ser rart ut spesielt fra siden. Har under muskel, vet ikke hvordan det er med de som opererer over muskel, om silikonen da følger med din egen pupp og siger sammen med dem. Skal reoprere om ikke så lenge. Har også gått ned en halv cupsize. Før brukte jeg C, nå kan jeg ofte bruke B.



Anonymous poster hash: be824...741
Skrevet

Ja har hatt silikon i snart 10 år. De var veldig fine de første 5-6 årene men i det siste har puppene mine begynt å sige, mens silikonen sitter der den alltid har sittet. Så har endt opp med litt lange pupper. Ser rart ut spesielt fra siden. Har under muskel, vet ikke hvordan det er med de som opererer over muskel, om silikonen da følger med din egen pupp og siger sammen med dem. Skal reoprere om ikke så lenge. Har også gått ned en halv cupsize. Før brukte jeg C, nå kan jeg ofte bruke B.

Anonymous poster hash: be824...741

Men da hadde du vel litt pupper fra før av? Siden du skriver at puppene dine har begynt å sige, mens silikonen ligger der den skal være.

Anonymous poster hash: e0fdf...d97

Skrevet

Ja har hatt silikon i snart 10 år. De var veldig fine de første 5-6 årene men i det siste har puppene mine begynt å sige, mens silikonen sitter der den alltid har sittet. Så har endt opp med litt lange pupper. Ser rart ut spesielt fra siden. Har under muskel, vet ikke hvordan det er med de som opererer over muskel, om silikonen da følger med din egen pupp og siger sammen med dem. Skal reoprere om ikke så lenge. Har også gått ned en halv cupsize. Før brukte jeg C, nå kan jeg ofte bruke B.

Takk for svar :) Angrer du noengang på at du opererte? Tror du at de er flinkere i dag enn for 10 år siden, eller kanskje denne "sigingen" ville skjedd uansett? Har du mye arr? - ts

Anonymous poster hash: 357c3...0e6

Skrevet

Hei :) Jeg er 27 år gammel, har ikke barn, vil heller ikke ha barn og har hatt silikon i 7 år. Silikon er som "vanlige" pupper når det kommer til at tyngdekraften etterhvert trår litt til og puppene henger litt mer enn da jeg var 20, men det er naturens gang og gjør meg ingenting. I likhet med deg var jeg nesten flat så jeg angrer ikke på at jeg opererte. Føler meg mye mer kvinnelige og puppene passer kroppen min. Dessverre kan man fort bli litt blind på seg selv når man har silikon og angre for at man ikke opererte inn mer, jeg hadde det slik i noen år og hadde avtalt ny operasjon ifjor, men kjæresten min klarte å snakke det fra meg. Jeg er glad han gjorde det for større pupper hadde fort sett dumt ut på meg og unaturlig, bra hadde det heller ikke vært for ryggen.

Lykke til uansett hva du velger! Du er sikkert fin som du er, men jeg skjønner jo at dette er noe du vil gjøre noe med hvis det er noe du virkelig har komplekser for.

:blomst:

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Er også 23 år og har tenkt litt på dette.

Og det er ikke bare kroppslige grunner til at jeg vil dette, men det er SÅ vanskelig å finne topper som sitter bra (de fleste toppene er visst laget for noen som er større enn en 65A). Og for ikke å snakke om hvor vanskelig det er å finne små BH'er. Det frister lite å gå med Snoopy-undertøy. Lite sexy. :glare:

Pupper som Selena Gomez sine er perfect size :rodmer:

Selena-Gomez-In-Dolce-Gabbana-Spring-Bre

  • Liker 1
Skrevet

Hei :) Jeg er 27 år gammel, har ikke barn, vil heller ikke ha barn og har hatt silikon i 7 år. Silikon er som "vanlige" pupper når det kommer til at tyngdekraften etterhvert trår litt til og puppene henger litt mer enn da jeg var 20, men det er naturens gang og gjør meg ingenting. I likhet med deg var jeg nesten flat så jeg angrer ikke på at jeg opererte. Føler meg mye mer kvinnelige og puppene passer kroppen min. Dessverre kan man fort bli litt blind på seg selv når man har silikon og angre for at man ikke opererte inn mer, jeg hadde det slik i noen år og hadde avtalt ny operasjon ifjor, men kjæresten min klarte å snakke det fra meg. Jeg er glad han gjorde det for større pupper hadde fort sett dumt ut på meg og unaturlig, bra hadde det heller ikke vært for ryggen.

Lykke til uansett hva du velger! Du er sikkert fin som du er, men jeg skjønner jo at dette er noe du vil gjøre noe med hvis det er noe du virkelig har komplekser for.

:blomst:

Tusen takk for svar, det var greit å tenke over det med tyngdekraften, den ville vel uansett intruffet hvis jeg hadde vært naturlig utstyrt med større pupper. :)

Hvor mye har du operert inn, og har du problemer med ryggen? Tenker du at du må operere på nytt snart, eller tror du de vil holde seg fine lenge? Har du stygge arr? Har puppeoperasjonen noen gang ført til at du har tenkt på å endre noe mer ved deg selv? - ts

Anonymous poster hash: 357c3...0e6

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Er også 23 år og har tenkt litt på dette.

Og det er ikke bare kroppslige grunner til at jeg vil dette, men det er SÅ vanskelig å finne topper som sitter bra (de fleste toppene er visst laget for noen som er større enn en 65A). Og for ikke å snakke om hvor vanskelig det er å finne små BH'er. Det frister lite å gå med Snoopy-undertøy. Lite sexy. :glare:

Pupper som Selena Gomez sine er perfect size :rodmer:

Hehe, snoopy-undertøy :) Helt enig, hun har perfekt størrelse synes jeg. Og Miranda Kerr. Det må se naturlig ut :)

Jeg tror Miranda Kerr har silikon, og jeg ser ca akkurat ut sånn som henne på bildet til venstre her. - ts

mirandakerrplasticsurgery.jpg

Anonymous poster hash: 357c3...0e6

Skrevet

Hehe, snoopy-undertøy :) Helt enig, hun har perfekt størrelse synes jeg. Og Miranda Kerr. Det må se naturlig ut :)

Jeg tror Miranda Kerr har silikon, og jeg ser ca akkurat ut sånn som henne på bildet til venstre her. - ts

Anonymous poster hash: 357c3...0e6

Selena Gomez har også tatt silikon. Vet ikke om det første bildet jeg sendte deg er før eller etter. Da er det done right, tenker jeg. For da ser det naturlig ut :)

Her er hun i hvert fall etter:

AG038570_04selena-gomez-nipples-boobs-cl

  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar, det var greit å tenke over det med tyngdekraften, den ville vel uansett intruffet hvis jeg hadde vært naturlig utstyrt med større pupper. :)Hvor mye har du operert inn, og har du problemer med ryggen? Tenker du at du må operere på nytt snart, eller tror du de vil holde seg fine lenge? Har du stygge arr? Har puppeoperasjonen noen gang ført til at du har tenkt på å endre noe mer ved deg selv? - ts Anonymous poster hash: 357c3...0e6

Jeg håper dem vil holde seg fine lenge. Ifølge legen kan man gå med dem livet ut hvis man ikke får noen komplikasjoner. Arrene mine er veldig fine, lyse og syntes nesten ikke. Jeg har 375 gram over muskel.

Hvis jeg skulle ha fikset på noe annet så er det magen min, om jeg noengang gjør det får jeg se på. Men er ellers fornøyd med kroppen :)

Skrevet

Men da hadde du vel litt pupper fra før av? Siden du skriver at puppene dine har begynt å sige, mens silikonen ligger der den skal være.

Anonymous poster hash: e0fdf...d97

Jeg hadde bar en flat a-cup fra før. Tyngdekraften jobber med små pupper også.

Anonymous poster hash: be824...741

Skrevet

Jeg har hatt mine i 15 år og de er like fine :) Mine er små og over muskelen.

Anonymous poster hash: 8c10d...6c2

Skrevet

Takk for svar :) Angrer du noengang på at du opererte? Tror du at de er flinkere i dag enn for 10 år siden, eller kanskje denne "sigingen" ville skjedd uansett? Har du mye arr? - ts

Anonymous poster hash: 357c3...0e6

Nei, angrer ikke. Fordi jeg hadde nesten ikke pupper fra før. Fikk litt problemer med klær i og med at jeg i tillegg er litt bred over ryggen (85 i bh) Så jeg sliter noen ganger med å lukke jakker og kåper, og jeg kan ikke bruke alle typer bluser lengre. Puppene er høyere enn klærne vanligvis er sydd for.

Anonymous poster hash: be824...741

Skrevet

Selena Gomez har også tatt silikon. Vet ikke om det første bildet jeg sendte deg er før eller etter. Da er det done right, tenker jeg. For da ser det naturlig ut :)

Her er hun i hvert fall etter:

AG038570_04selena-gomez-nipples-boobs-cl

På dette bildet syntes jeg nesten det blir litt mye.. Vel, det passer til kroppen hennes, men man ser at hun ikke har BH engang, og jeg synes ikke det ser naturlig ut. For store og for runde, liksom :/ - ts

Anonymous poster hash: 357c3...0e6

  • Liker 1
Skrevet

På dette bildet syntes jeg nesten det blir litt mye.. Vel, det passer til kroppen hennes, men man ser at hun ikke har BH engang, og jeg synes ikke det ser naturlig ut. For store og for runde, liksom :/ - ts

Anonymous poster hash: 357c3...0e6

Det er slik de ofte ser ut rett etter operasjon. Silikonpupper er runde på toppen, det er derfor det sjelden ser naturlig ut. Jeg kan spotte silikon på stranda på 300 m avstand. Jeg fatter og begriper ikke de som velger høy profil, da lyyyyser det silikon lang vei. Hvis jeg skal reoperere skal jeg ha dråpeformede eller anatomisk profil. Mye penere.

Anonymous poster hash: be824...741

  • Liker 2
Skrevet

På dette bildet syntes jeg nesten det blir litt mye.. Vel, det passer til kroppen hennes, men man ser at hun ikke har BH engang, og jeg synes ikke det ser naturlig ut. For store og for runde, liksom :/ - ts

Anonymous poster hash: 357c3...0e6

Her er hun visst ganske nyoperert, så de er litt hardere (etter det jeg har lest som magasiners kommentarer på dette bildet). Jeg så bilder av henne fra AMAs som var her om dagen, og det ser veldig bra ut :)

selena-gomez-2-zoom-ama-2014-billboard-6

lorde-taylor-swift-selena-gomez-ama-2014

Eller hva tror du, TS? :)

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Er også 23 år og har tenkt litt på dette.

Og det er ikke bare kroppslige grunner til at jeg vil dette, men det er SÅ vanskelig å finne topper som sitter bra (de fleste toppene er visst laget for noen som er større enn en 65A). Og for ikke å snakke om hvor vanskelig det er å finne små BH'er. Det frister lite å gå med Snoopy-undertøy. Lite sexy. :glare:

Pupper som Selena Gomez sine er perfect size :rodmer:

Selena-Gomez-In-Dolce-Gabbana-Spring-Bre

der har hun silikon :)

Skrevet

der har hun silikon :)

Ok, men det ser jo dritbra ut, da :)

Hvilken BH-størrelse tror du det der er?

Skrevet

Ok, men det ser jo dritbra ut, da :)

Hvilken BH-størrelse tror du det der er?

65e/70d kanskje. Tror hun var 70b før

Skrevet

65e/70d kanskje. Tror hun var 70b før

Kan aldri i verden innbille meg at hun har en E CUP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...