Gå til innhold

Daten min har masse store knuter på beina...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg måtte prøve å surfe og se litt på nettet hva det kunne være for noe. Daten min har slike bein: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/sykkel/Slik-ser-han-ut-etter-femten-ar-med-Tour-de-France-5013612.html

Dette er store knuter, og jeg begynte en stund å tenke: hjelp tenk om han har kreft, osv. Jeg tør ikke å nevne det til han for jeg er redd for at han har komplekser for beina. Jeg synes ikke at han er fæl selv om han har slike bein, men jeg lurer på hvorfor.

Jeg reagerer også på en ting. Han er nyreoperert, og han bruker ikke prevensjon, og spør ikke meg om det heller. Jeg tar jo sjansen for jeg liker fyren ganske godt. Gal som jeg er.... Og så leser jeg at disse beina kan være åreknuter og at det kan føre til at han ikke kan få barn. Jeg ville aldri ha forlatt han for det. Men jeg føler at det kan virke som at når jeg prater om barna mine som jeg gjør automatisk uten å tenke av og til, så virker han litt sår ut... Og når jeg kom inn på temaet om han ønsket barn så sa han: må du ha barn?

Noen som vet litt om slike knuter osv? Er de smertefulle osv? huff.... stakkars...

Anonymous poster hash: a87c6...24b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du ligger med han uten prevansjon når du vet han ikke vil ha barn?? Gjennomtenkt. Åreknuter har INGENTING med reprodusjon å gjøre. åreknuter kommer av dårlige veneklaffer som gjør at blodet ikke sirkulerer slik det skal. Åreknuter er vanlig og det rammes både kvinner og menn, og ja de kan være smertefulle men er lette å operere birt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...