AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Del Skrevet 26. november 2014 Hei, Jeg har en kronisk tilstand i kroppen, noe jeg takler svært dårlig. Det vil si, konsekvensene av den betyr at jeg må gå på en svært streng diett. Noe jeg har store problemer med da jeg fra da jeg var yngre hadde spiseforstyrrelser, noe jeg kanskje fortsatt har bare at det utarter seg på en litt annen måte enn tidligere. Jeg får ikke hjelp i helsevesenet med diett og merker jeg sliter skikkelig med hvor jeg skal få hjelp fra. Har tenkt litt på Volvat da de har ernæringsfysiolog og psykolog som har kompetanse på spiseforstyrrelser og kanskje kunne hjulpet meg med maten, men det er fryktelig dyrt og dessuten noen timer unna hvor jeg bor. Noen som har erfaring med behandling fra Volvat eller hos andre med liknende ekspertise på Østlandet? Er ikke så lysten på å spesifisere hva jeg har, men som dere sikkert skjønner er det ikke noe livstruende. Jeg har snakket med fastlegen, men ingen hjelp å få der. Anonymous poster hash: 9ade9...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #2 Del Skrevet 27. november 2014 Finnes det ikke et senter på Ullevål som holder på med overvekt og spiseforstyrrelser av forskjellige årsaker som fastlgen din kan henvise deg til?Anonymous poster hash: 1c9bc...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå