Gå til innhold

Reseptfrie medisiner mot betennelse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg har fått betennelse i noen muskler og sener. Har ikke tid å dra til legen med det første, finnes det noe reseptfrie medisiner jeg kan bruke?

Anonymous poster hash: 00f09...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De medisinene som er reseptfrie lindrer for en stund men kurer ikke på samme måte som en tablett med reseptbelagt styrke. Og nei, det gir ikke samme effekt å ta flere resptfrie tabletter om gangen som å ta en reseptbelagt pille.

Så kom deg til lege, når du får tid og før dette går feile veien.

Anonymous poster hash: 03da1...209

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel noe som ligner på voltaren, og heter noe av det samme (eller om det er det, det heter) som skal hjelpe mot ledd og muskelplager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voltaren, kan kjøpes resepfritt. Også varme omslag og varme bad

Anonymous poster hash: 36735...2fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg har fått betennelse i noen muskler og sener. Har ikke tid å dra til legen med det første, finnes det noe reseptfrie medisiner jeg kan bruke?

Takk for tips. Skal komme meg til legen, men trenger noe som hjelper i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voltarol, Naproxen og Ibux er de mest vanlige midlene med betennelsesdempende virkning som du får reseptfritt på apoteket.

En av disse i kombinasjon med en eller annen gel (ibux gel, zon, whatever) vil kanskje hjelpe, men det beste er å dra til legen for å bekrefte eller avkrefte betennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...