AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #1 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg tror jeg har fått betennelse i noen muskler og sener. Har ikke tid å dra til legen med det første, finnes det noe reseptfrie medisiner jeg kan bruke? Anonymous poster hash: 00f09...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 26. november 2014 #2 Del Skrevet 26. november 2014 Har fått beskjed om å prøve Ibux gel når senebetennelsen setter igang. Kan det hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #3 Del Skrevet 26. november 2014 De medisinene som er reseptfrie lindrer for en stund men kurer ikke på samme måte som en tablett med reseptbelagt styrke. Og nei, det gir ikke samme effekt å ta flere resptfrie tabletter om gangen som å ta en reseptbelagt pille. Så kom deg til lege, når du får tid og før dette går feile veien.Anonymous poster hash: 03da1...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 26. november 2014 #4 Del Skrevet 26. november 2014 Det er vel noe som ligner på voltaren, og heter noe av det samme (eller om det er det, det heter) som skal hjelpe mot ledd og muskelplager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #5 Del Skrevet 26. november 2014 Voltaren, kan kjøpes resepfritt. Også varme omslag og varme bad Anonymous poster hash: 36735...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 26. november 2014 #6 Del Skrevet 26. november 2014 Naproxen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2014 #7 Del Skrevet 26. november 2014 Jeg tror jeg har fått betennelse i noen muskler og sener. Har ikke tid å dra til legen med det første, finnes det noe reseptfrie medisiner jeg kan bruke? Anonymous poster hash: 00f09...f13 Takk for tips. Skal komme meg til legen, men trenger noe som hjelper i mellomtiden. Anonymous poster hash: 00f09...f13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 26. november 2014 #8 Del Skrevet 26. november 2014 Voltarol, Naproxen og Ibux er de mest vanlige midlene med betennelsesdempende virkning som du får reseptfritt på apoteket. En av disse i kombinasjon med en eller annen gel (ibux gel, zon, whatever) vil kanskje hjelpe, men det beste er å dra til legen for å bekrefte eller avkrefte betennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå