Gå til innhold

Huseier har slanger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så nå skal du drive med personangrep og hetsing som AB? KG i et nøtteskall. Dette gidder jeg ikke.

Hvor er personangrepet i det innlegget? Og hvorfor svarer du heller ikke på de ganske så saklige argumentene denne ABen kom med?

Anonymous poster hash: bdbc3...f48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har dem sikkert for å ha noe å true til seg husleia med om du ikke betaler i tide.

Hehe. Morsom du :-)

Anonymous poster hash: 9f96d...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å ha slanger i Norge? Jeg skvatt noe sinnsykt da jeg skulle vaske klær på vaskerommet, der lå det en diger pytonslange (viste det seg å være) rett bak vaskemaskinen. Så den da jeg skulle slå på vannet.. Sa ifra til huseier og det viste seg at det er hans, som har kommet seg løs!! Er det lov? Visste ikke at han hadde slanger, samboeren min er livredd slanger og jeg har ikke sagt noe om det.. Tror det er best jeg ikke sier noe. Men har vi noen rettigheter??

Anonymous poster hash: 236ad...5ba

Reptilhold er ikke lovlig i Norge, med noen få unntak ift allergi. Ingen slanger er på unntakslista til Mattilsynet. Du kontakter Mattilsynet og varsler, dersom du vil bli kvitt reptilene. Selv er jeg fascinert av reptiler, så jeg ville tatt en prat med utleier først, og gitt beskjed om at han må sikre reptilene bedre fra rømning, "for det er jo kjipt dersom dyreholdet blir anmeldt av noen som blir skremte av frittgående slanger".

Anonymous poster hash: 7f078...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sprer her er anti-vitenskapelig vrøvl og idioti. En slange ville blitt kraftig skadet og i verste fall blitt drept av et slikt måltid. Dette er basert på urbane myter hvor drittsekker som misshandler katter og naboer som er lei av at kattene i nabolaget pisser i hagen deres, har drept dem og kvittet seg med dem. Da har slike historier gjerne dukket opp i nabolaget. Så slipper folk å forholde seg til at det finnes dyremisshandlere blant deres nærmeste.

Slanger fores med frossne musunger og rotteunger først og fremst. Kanskje et egg i ny og ne.

Ta deg en tur i reptilparken neste gang du er i Oslo og få litt voksenopplæring. Det ser ut til at du trenger det. Jeg ville også blitt litt mer kildekritisk om jeg var deg.

Det er kjent i reptilmiljøet at enkelte slangeeiere skaffer seg gratis kattunger og mus og rotter på Finn.no for å mate slangene sine med. Slik at de får en mer realistisk matingssituasjon.

Anonymous poster hash: 7f078...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...