AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #81 Skrevet 27. november 2014 Dette er en TYPISK uttalse fra en som ikke har så suksess hos damene. Nei, du er ikke automatisk snill, selv om du ikke er damenes første valg. Muligens så lukter de at du er bitter, og at du skjuler den litt kjipe personligheten din bak "snillhet". Anonymous poster hash: 67d76...5f5 Jeg har ingen problemer med å oppføre meg som en drittsekk jeg, slapp helt av. Da kommer damene løpende. Anonymous poster hash: b99be...cbd
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #82 Skrevet 27. november 2014 En ting er at han er et mannssjåvinistisk svin, men jeg håper at folk skriver under for å vise at vi er faktisk mer intelligente dyr enn som så! Både kvinner og menn. Sånn PUA greier fungerer kanskje i statene, men her i Norge er vi faktisk så avanserte mennesker at vi forstår at sjekking, kjærlighet og samliv baserer seg på kjemi, respekt og generell høflighet. Vi må vise at menn ikke er så dumme at de faktisk tror at PUA er en smart måte å finne sin make på, og vi må vise at kvinner faktisk ikke er så dumme at vi lar oss forføre av sånn tullskap. Anonymous poster hash: 7896e...1c8 4
AmandaVI Skrevet 27. november 2014 #83 Skrevet 27. november 2014 Jeg skrev under på kampanjen. Ikke noen stor overraskelse, kanskje, men jeg tviler på at alle de over 4400 andre som har skrevet under før meg er "onde feminister". Markedsføringen må være omtrent det eneste ved JB som selger. Hverken jeg eller noen kvinner jeg kjenner ville så mye som tatt i det krypet... 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #84 Skrevet 27. november 2014 Vi må vise at menn ikke er så dumme at de faktisk tror at PUA er en smart måte å finne sin make på, og vi må vise at kvinner faktisk ikke er så dumme at vi lar oss forføre av sånn tullskap. Anonymous poster hash: 7896e...1c8 Ja, det er faktisk ikke verre enn at kvinner slutter å spre beina for alle bad-boys og drittsekker dere kommer over. Men klarer dere det? Neppe. Anonymous poster hash: b99be...cbd
Gjest Evans Skrevet 27. november 2014 #85 Skrevet 27. november 2014 Det er nesten så jeg kan høre Fredrik Skavlan sitte og gni seg i hendene og knotte ned spørsmål på Mac'en sin... Jeg hadde også Skavland i tankene da jeg skrev innlegget
Cuntzilla Skrevet 27. november 2014 #86 Skrevet 27. november 2014 (endret) Hvis kvinner ikke biter på det, hva er da problemet med at han lærer det bort? Da burde det jo bli enklere å skille bra mannfolk fra dårlige, ikke sant? Eller er problemet at dere innerst inne vet at dere ikke har kontroll på vaginaen deres rundt drittsekker og douchbags? Anonymous poster hash: b99be...cbd Det var jo akkurat det jeg skrev, det er ikke noe problem at han lærer det bort, for vi vil også lære om det når det blir medierabalder og gjennomskue det. Jeg tar den siste setningen din som et forsøk på å vits. Du hadde provosert meg mer om bare den første hadde stått, for er det en ting som irriterer meg, så er det folk som diskuterer ut fra sine egne fordommer om hva andre mener, i stedet for å lese hva jeg faktisk skriver. Men du er tilgitt siden jeg fikk meg en god latter på slutten der. Endret 27. november 2014 av Cuntzilla 3
mijaa Skrevet 27. november 2014 #87 Skrevet 27. november 2014 Ja, det er faktisk ikke verre enn at kvinner slutter å spre beina for alle bad-boys og drittsekker dere kommer over. Men klarer dere det? Neppe. Anonymous poster hash: b99be...cbd I alle dager da! Slutt med den forferdelige generaliseringa! Og den evinnelige "jenter vil ikke ha meg fordi jeg er for snill". At man i det hele tatt kan ha den holdningen tyder jo på at man ikke er veldig snill! 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #88 Skrevet 27. november 2014 Jaha. Og du er imponert? Mye er nyttig. Sjekk ut blueprint, det er basen av alt. https://www.youtube.com/watch?v=08WJ22LKE9I Jeg er ikke spesielt imponert av personlighetene i rsd gruppen. Flere fremstår som veldig selvsentrerte og veldig inner-directed. Uansett, det er ganske idiotisk å basere en utestengelse av en fyr på at han lærer vekk sjekkemetoder som er kvinnefiendtlige når han ikke gjør det. Fyren selv fremstår som en tulling, men selskapet han representerer og som bestemmer hva som blir lært vekk lærer ikke vekk det som blir påstått i sosiale medier. Utesteng han heller for kvinnefiendtlige holdninger og spredning av det. Ikke ta et bilde hvor han gjør noe, si at det er dette er det han lærer vekk, når det faktisk ikke stemmer. Anonymous poster hash: 3e670...971 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #89 Skrevet 27. november 2014 Har han brutt noen lov som gjør at han ikke bør få innreise? Bare fordi folk flest synes han er en sjåvinistisk drittsekk bør ikke være nok til å hindre folk i å benytte sin frihet til å reise dit de vil. Anonymous poster hash: 13552...6cf 2
Tøytigern Skrevet 27. november 2014 #90 Skrevet 27. november 2014 Når var sist gang noen ble nektet adgang til Norge på grunn av meninger og synspunkt? Anonymous poster hash: b99be...cbd Eh, nei, hvis du hadde giddet å lese det jeg faktisk tastet inn på tastaturet mitt før jeg trykte "Post" før i tråden, så hadde du fått med deg at det faktisk var poenget...
Tøytigern Skrevet 27. november 2014 #91 Skrevet 27. november 2014 Mye er nyttig. Sjekk ut blueprint, det er basen av alt. Jeg er ikke spesielt imponert av personlighetene i rsd gruppen. Flere fremstår som veldig selvsentrerte og veldig inner-directed. Uansett, det er ganske idiotisk å basere en utestengelse av en fyr på at han lærer vekk sjekkemetoder som er kvinnefiendtlige når han ikke gjør det. Fyren selv fremstår som en tulling, men selskapet han representerer og som bestemmer hva som blir lært vekk lærer ikke vekk det som blir påstått i sosiale medier. Utesteng han heller for kvinnefiendtlige holdninger og spredning av det. Ikke ta et bilde hvor han gjør noe, si at det er dette er det han lærer vekk, når det faktisk ikke stemmer. Anonymous poster hash: 3e670...971 Vi kan ikke stenge ute folk for kvinnefiendtlige holdninger... Enhver har rett til å ha sin oppfatning.
Tøytigern Skrevet 27. november 2014 #92 Skrevet 27. november 2014 (endret) Jeg har ingen problemer med å oppføre meg som en drittsekk jeg, slapp helt av. Da kommer damene løpende. Anonymous poster hash: b99be...cbd Me and you both. Og jeg trenger ikke engang kurs. Moah ha ha! Endret 27. november 2014 av Tøytigern
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #93 Skrevet 27. november 2014 Jeg syns de skulle slutte å kalle seg "PUA's" og bare kalle seg for Blanc-disipler. Det er det de er og de behøver ikke noen annen "tittel" enn det. Kvinne29 Anonymous poster hash: eda8a...737 2
AnonymBruker Skrevet 27. november 2014 #94 Skrevet 27. november 2014 Åh, mitt nye skjellsord: "Blanc-disippel." Anonymous poster hash: eda8a...737 2
Example Skrevet 28. november 2014 #95 Skrevet 28. november 2014 Victim blaming. Og så? Er snakk om å ta ansvar for egne handlinger, og kanskje se se litt på realitetene rundt seg. Isolert sett er man et offer, men om man blir offer gang på gang uten å lære av sine feil, får man kanskje finne seg noe annet, om det er det en faktisk ønsker. Istedet for å klage på alle andre andre. "Victim blaming", haha..
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #96 Skrevet 28. november 2014 Jeg tror kanskje noen misforstår hva som er grunnen til at Blanc nektes innreise og opphold. Han kan ikke nektes et turistvisum på grunn av holdningene sine. Derimot kan man fint nekte ham å drive næringsvirksomhet, da han ikke har noen arbeidstillatelse i disse landene. Jeg tror neppe han nektes innreise til Australia om han kun skal være turist, men han må nok forplikte seg til å ikke holde noen foredrag. Det er ingen som har rett til å tjene penger i land de ikke har borgerrettigheter i. Man trenger ikke en gang begrunne et slikt avslag.Anonymous poster hash: 815ea...f9c 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #97 Skrevet 28. november 2014 Og så? Er snakk om å ta ansvar for egne handlinger, og kanskje se se litt på realitetene rundt seg. Isolert sett er man et offer, men om man blir offer gang på gang uten å lære av sine feil, får man kanskje finne seg noe annet, om det er det en faktisk ønsker. Istedet for å klage på alle andre andre. "Victim blaming", haha.. Haha, dere er klar over at en del av dere faktisk bruker diagrammet til Julien nå? Deny, blame and minimize; -Shift the responsibility -Say she caused itAnonymous poster hash: 022e2...255 4
Example Skrevet 28. november 2014 #98 Skrevet 28. november 2014 Haha, dere er klar over at en del av dere faktisk bruker diagrammet til Julien nå? Deny, blame and minimize; -Shift the responsibility -Say she caused it Det er jo ikke snakk dette diagrammet, men hvordan enkelte damer gang på gang faller for drittsekker. Hvis man gang på gang havner i bilukker og kjører ut, så er det kanskje på tide å se på sin egen kjøring og tre litt mer varsomt. Det til tross for at veien man kjører ut på var dårlig.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2014 #99 Skrevet 28. november 2014 Og kvinner responderer dessverre på drittsekk-oppførsel. Anonymous poster hash: b99be...cbd Gjør vi? Jeg kan love deg at jeg ikke responderer positivt på slikt. Jeg behandler andre bra, og forventer den samme respekten tilbake. Får jeg ikke det, er det bare å si hadet. Heller alene enn å bli behandlet som dritt. Anonymous poster hash: c1f81...3b0 1
Frk.K Skrevet 28. november 2014 #100 Skrevet 28. november 2014 Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger og svar til dette. Frk.K, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå