Gå til innhold

Nekt Julien Blanc innreise til Norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så, dere som hisser dere litt opp over denne underskriftslisten, er dere redd for at sjansen til å få et ligg nå ser ut til å glippe for godt, når ikke Julien Blanc kommer allikevel?

Hva med å forsøke å snakke til damer som om de var mennesker, i stedet for å forsøke å "knekke koden", finne det svake punktet, eller lære dere å manipulere dem?

Et ligg kan hvem som helst få når som helst, det er bare å ringe en eskorte det.

Personlig så reagerer jeg på dette desperate behovet feminister har for å kontrollere menn.

Anonymous poster hash: b99be...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man tar i bruk slike taktikker så har man allerede tapt. Man synker ekstremt lavt, jeg kan ikke skjønne at disse mennene har noe respekt for seg selv. Det er egentlig synd på dem, de trenger en realitetsorientering. For all del, gjør det gjerne til et mål i livet å ligge med flest mulig kvinner. Men du kan drite i å aktivt senke respekten for oss, trakassere oss, plage oss, nege oss (seriøst?) og innbille deg at vi er verdt mindre enn deg, for det helt latterlig hvor ironisk akkurat den biten er.

Ytringsfrihet er ingen rett å flagge her, da det Julien sprer er en hatsk holdning mot en spesifikk gruppe mennesker, altså er det diskrimerende. I tillegg til fordummende, respektløst, oppfordrende til psykisk og fysisk vold, og egentlig ganske teit. Skriver under med glede.

Anonymous poster hash: 1b38b...5b5
  • Liker 16
Skrevet

Et ligg kan hvem som helst få når som helst, det er bare å ringe en eskorte det.

Personlig så reagerer jeg på dette desperate behovet feminister har for å kontrollere menn.

Hahaha, kødder du? Disse "triksene" er jo konstruert nettopp for å kunne kontrollere kvinner!! Det er slik psykopater holder på å for å få jerngrep rundt partnerne sine. Bryte dem ned psykisk for å gjøre dem avhengig av seg, tilbøyelige, og for å kontrollere dem.

• Liker 6
Skrevet

Hahaha, kødder du? Disse "triksene" er jo konstruert nettopp for å kunne kontrollere kvinner!! Det er slik psykopater holder på å for å få jerngrep rundt partnerne sine. Bryte dem ned psykisk for å gjøre dem avhengig av seg, tilbøyelige, og for å kontrollere dem.

Selv om du i og for seg har rett, så er det liten forskjell mellom kvinners og menns manipulasjon i sjekkesituasjon, og det er egentlig ikke noen feil for menn å lære seg hvordan man gjør det effektivt.

Skrevet

Selv om du i og for seg har rett, så er det liten forskjell mellom kvinners og menns manipulasjon i sjekkesituasjon, og det er egentlig ikke noen feil for menn å lære seg hvordan man gjør det effektivt.

Jeg synes kvinner som oppfører seg likedan er drittsekker de og. Føler man seg ikke fæl av å stå og si stygge ting til andre mennesker for å gjøre dem sårbar? Er det verdt det, sånn i det lange løp, å bli sett på som en drittsekk? Er det ikke bedre å få oppmerksomhet pga. en spennende sveis, dress eller dans istedet for å måtte tullekvele kvinner for å gjøre deg "interessant"? Det er nedverdigende å få høre at kvinner blir redusert til et uintelligent, selvdestruktivt objekt. For det er jo det slike pickup-artister hevder vi er. Akkurat som menn blir gjort til idioter når man skal tilegne dem så mange primitive egenskaper hele tiden.

• Liker 10
Skrevet

Haha, for en douche.

Første jeg tenkte er at han kan da ikke ha publikum her i Norge, men når jeg tenker meg om en gang til så er det et par her inne som jeg vet lett hadde punget ut og slukt de der greiene rått.

Jeg synes jo noe av det han kommer med tipper litt over til farlige og hatefulle ytringer, men likevel.. skal man nekte han innreise, så burde man nektet sjarlataner som Lisa Williams o.l. det også, det pisset hun driver med er like provoserende. Men vi har jo ytringsfrihet, jeg mener det er litt drøyt å skulle nekte noen innreise pga at de er rasshøl.

Jeg tror også Norge tåler han, som sagt vil jo noen bite på, men de har det jo i seg fra før og boltrer seg i nok drit via nettet fra før. Kommer han her til lands, så blir det iallefall en stor, åpen debatt rundt det. Kvinnehatet vil avdekkes, filosofien vil bli avkledd og alle "triksene" avsløres.

Så lykke til til de stakkarne som da har brukt x antall dollars på å lære noen triks som har vært slått opp på førstesiden i VG, som alle norske kvinner kjenner til, kan gjennomskue og forbinder med misogynistiske drittsekker.

• Liker 11
Skrevet

Hehe, nei da finnes det ekstremt få normale kvinner der ute.

Da er de vel per definisjon unntaket, og derfor ikke normale.

Anonymous poster hash: 022e2...255

Skrevet

Haha, for en douche.

Første jeg tenkte er at han kan da ikke ha publikum her i Norge, men når jeg tenker meg om en gang til så er det et par her inne som jeg vet lett hadde punget ut og slukt de der greiene rått.

Jeg synes jo noe av det han kommer med tipper litt over til farlige og hatefulle ytringer, men likevel.. skal man nekte han innreise, så burde man nektet sjarlataner som Lisa Williams o.l. det også, det pisset hun driver med er like provoserende. Men vi har jo ytringsfrihet, jeg mener det er litt drøyt å skulle nekte noen innreise pga at de er rasshøl.

Jeg tror også Norge tåler han, som sagt vil jo noen bite på, men de har det jo i seg fra før og boltrer seg i nok drit via nettet fra før. Kommer han her til lands, så blir det iallefall en stor, åpen debatt rundt det. Kvinnehatet vil avdekkes, filosofien vil bli avkledd og alle "triksene" avsløres.

Så lykke til til de stakkarne som da har brukt x antall dollars på å lære noen triks som har vært slått opp på førstesiden i VG, som alle norske kvinner kjenner til, kan gjennomskue og forbinder med misogynistiske drittsekker.

Jeg kjenner flere menn som er minst like douche som ham. Og vet du hva? De svømmer i damer. Fine damer. Damer med høy utdannelse og bra jobb. Damer som garantert ville erklært at de aaaaaldri ville falt for en slik man dersom du hadde spurt dem om det.

Skrevet (endret)

.

Endret av Snow89
  • Liker 23
Skrevet

Han insinuerer jo at dere;

1) Er en slave for deres biologi

2) Ikke har mer å tilby enn sex

3) At dere ikke er interessante eller fine nok til at noen damer vil falle for dere som dere er

4) Antar at dere er såpass desperate og sex-sultne at dere vil ty til manipulasjon

5) At dere ikke er kapable til å være i, og holde på, et forhold

6) At dere er kjipe mennesker som ikke eier et etisk kompass

MENN burde vært fornærmet her!!

1. Selvfølgelig. Det er dere også.

2. Selvfølgelig. Det har egentlig ikke dere heller.

4. Vi blir manipulert. Vi fortjener å kunne svare

Resten er like vilkår.

Skrevet

Jeg kjenner flere menn som er minst like douche som ham. Og vet du hva? De svømmer i damer. Fine damer. Damer med høy utdannelse og bra jobb. Damer som garantert ville erklært at de aaaaaldri ville falt for en slik man dersom du hadde spurt dem om det.

Wow, jeg kjenner ingen.

Må være heldig jeg da.

I den douchy gjengen din hvor opptil flere er like douche som verdens mest hatede fyr for øyeblikket, så er det vel en del rare eksemplarer av kvinnekjønnet også kan jeg tenke meg.

Underskriftskampanjene og forbudet mot å reise inn i land bør vel si deg at det finnes en håndfull kvinner som ikke synes det er attraktivt. Og nei, det er ikke bare noe de signerer på, og så smelter de helt når han tar tak i hodet deres på åpen gate og trykker det ned i skrittet sitt.

• Liker 5
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hadde nå enda meningen med foredraget vært å finne seg en kjæreste, hjelpe sjenerte gutter med å få kontakt med jenter, eller få det til å vare med sin kjære, hadde det kanskje stått litt respekt av det.

Meningen her er at damer er hull, og det er viktig å stappe guttetissen sin inn i så mange jentetisser som mulig, uansett hvilke midler som brukes.

Greia er at du ikke trenger noen som helst evne til å rote rundt i hodet på folk og manipulere andre; det er fullstendig talentløst. Det som er vanskelig er å behandle mennesker med respekt.

Det er en fornærmelse mot damer ja, men også mot menn!

Han insinuerer jo at dere;

1) Er en slave for deres biologi

2) Ikke har mer å tilby enn sex

3) At dere ikke er interessante eller fine nok til at noen damer vil falle for dere som dere er

4) Antar at dere er såpass desperate og sex-sultne at dere vil ty til manipulasjon

5) At dere ikke er kapable til å være i, og holde på, et forhold

6) At dere er kjipe mennesker som ikke eier et etisk kompass

MENN burde vært fornærmet her!!

Dette er jo sant da...

Skrevet

At mange damer faller for sånt, er det ingen tvil om. De største rasshøla jeg kjenner selv har som regel veldig bra draget på damer, damer som man egentlig tenker at ikke vil falle for noe sånt.

Å nekte han innreise blir litt drøyt synes jeg, og tipper dette er en sak som er blåst noe ut av proposjoner. Googla karen og så noen filmsnutter fra disse foredragene. Virker som det er minst like mye selvtillitsoppbygging hos gutta, og lære dem at alt ikke er så høytidlig og at det er helt greit å prate med damer. Han nevner vel også en gang der at alt han legger ut på twitter osv. er spøker og rettet mot damer, om dette ble filmet før eller etter alt dette blåste opp.

I prinsippet synes jeg ikke det er så vanvittig å ha seminarer for å hjelpe menn som sliter med det motsatte kjønn litt i gang. Jeg tipper de fleste av disse også helst ønsker å få seg en kjæreste. For å si det på en annen måte, hvordan man får en good guy til å trigge noe damer. Akkurat dette drar jo også damene som sier de søker en snill og rolig fyr nytte av.

Men så går det en grense, og selve PUA-shitet har jeg lite til overs for. Det har satt sitt fotfeste, og jeg som mann ser jo også dette lett når jeg ute på byn der man ser mye av disse teknikkene prøves og brukes i tide og utide på damene, med svært varrierende hell. De som lykkes er vel de som ikke spiller i en rolle, men som faktisk er en førsteklasses drittsekk likevel.

Kan dog ikke si jeg har så veldig mye sympati for damer som faller for sånt. De burde vite hva de får når de ser på hvilke kvaliteter som får dem til å miste buksa. Damer som faller for drittsekker gang på gang, og gjerne bygger seg at alle menn er manipulernede, utro tullinger, fordi de gang på gang velger feil menn.

Kvelegreiene osv. er bare forkastelig, og jeg håper ikke han lærer menn å holde på sånn. Idiotisk.

• Liker 1
Skrevet

Han postet det; han hevder han prøvde å ironisere over det (det er hentet fra forskning om mishandling av kvinner), og fordi han har den han er, ble det fremstilt som om han mente det alvorlig.

Gitt at det er vanskelig å se noen direkte kobling mellom foredragene hans , som er rimelig standard pickup-artist stuff og plansjen han delte, er hans versjon mere troverdig enn kritikerenes. Det samme gjelder kritikken av han, som korrekt nok lå som sitat og ikke som link.

Mange kvinner reagerer negativt på konseptet rundt pickup artist; og selv om man kan forstå at man misliker å bli utsatt for manipulasjon, synes jeg man går alt for langt når man forsøker seg med å sensurere.

Har også lest om han, og det er ikke slik at han går rundt og lærer dette vekk til andre menn slik disse folkene på sosiale medier påstår. De har ikke satt seg godt nok inn i saken og hva han og Rsd faktisk lærer vekk. Det er helt utrolig hvor lett det er å få folk til å tro et eller annet med å vise dem et par ting på sosiale medier. Folk bitter selvfølgelig også på det da evnen til kritisk tenking ikke virker å være tilstede.

Fyren er uansett noe ekstrem og jeg liker han egentlig ikke. Flere av mennene i rsd er ikke helt normale og jeg vet at Tyler har Add og jeg tipper at enkelte av dem har adhd. For Julian handlet nok dette mer om å tøye grenser enn å lære menn å sjekke damer med å kvele dem. Så er det da veldig enkelt å poste et bilde av han og si at dette er det han lærer vekk.. Han har postet ganske mye drit så han er ikke akkurat vanskelig å "skyte" ned. Jeg synes egentlig det er bra at han blir tatt for det, for det er ikke greit å sende slike budskap ut. Dog, det burde vært presisert at dette ikke er noe han lærer vekk. Nå handler bare alt om å ta han by any means necesary.

Anonymous poster hash: 3e670...971

Skrevet

Merkelig at folk forventer at publikum skal lære seg å skille mellom hva Julien sier offisielt på Twitter og det han lærer videre i foredragene sine. Har man tatt 2 studiepoeng i markedsføring, vet man godt at man ikke burde 'brande' merket og varen sin med slik personlig (og dårlig) humor.

Ikke skyld på publikum og media; han har selv postet oppfordring til vold og manipulasjon. Samtidig er han foredragsholderen! Ikke prøv å innbill oss at dette er to separate institusjoner.

Han selger seg selv og sine foredrag som en helhet, og det han generelt selger, er kvinnefientlig, manipulerende og negativt.

Ofte har han sagt at det han poster er humoristisk, men han poster ingen annen form for humor, og når du sier noe 1000 ganger, så begynner folk å lure; hva mener du egentlig med dette her? Etter 1000 ganger; er dette egentlig morsomt lenger?

• Liker 7
Skrevet

Kan dog ikke si jeg har så veldig mye sympati for damer som faller for sånt. De burde vite hva de får når de ser på hvilke kvaliteter som får dem til å miste buksa. Damer som faller for drittsekker gang på gang, og gjerne bygger seg at alle menn er manipulernede, utro tullinger, fordi de gang på gang velger feil menn.

Victim blaming.

• Liker 8
Skrevet

Har også lest om han, og det er ikke slik at han går rundt og lærer dette vekk til andre menn slik disse folkene på sosiale medier påstår. De har ikke satt seg godt nok inn i saken og hva han og Rsd faktisk lærer vekk. Det er helt utrolig hvor lett det er å få folk til å tro et eller annet med å vise dem et par ting på sosiale medier. Folk bitter selvfølgelig også på det da evnen til kritisk tenking ikke virker å være tilstede. Fyren er uansett noe ekstrem og jeg liker han egentlig ikke. Flere av mennene i rsd er ikke helt normale og jeg vet at Tyler har Add og jeg tipper at enkelte av dem har adhd. For Julian handlet nok dette mer om å tøye grenser enn å lære menn å sjekke damer med å kvele dem. Så er det da veldig enkelt å poste et bilde av han og si at dette er det han lærer vekk.. Han har postet ganske mye drit så han er ikke akkurat vanskelig å "skyte" ned. Jeg synes egentlig det er bra at han blir tatt for det, for det er ikke greit å sende slike budskap ut. Dog, det burde vært presisert at dette ikke er noe han lærer vekk. Nå handler bare alt om å ta han by any means necesary. Anonymous poster hash: 3e670...971

Du er vel klar over at det skal veldig mye til at noen kastes ut av, eller nektes innreise til et land? Tror du myndighetene i de landene heller ikke har satt seg godt nok inn i dette?

Hvorfor forsvarer du en fyr med et menneskesyn som undergraver hele samfunnet? Det han poster er ikke morsomt, og jeg tror heller ikke noe på at det er ment som humor. Om han faktisk snakker om noe annet i kursene sine, så er det ikke det folk oppsøker ham for. De søker det han markedsfører. Og det han markedsfører er både kvinne- og menneskefiendtlig, og kan bryte ned alt vi har bygget opp de siste hundre årene.

For kg-mafiaens skyld: Jeg er mann, stemmer ikke sv eller noe annet venstreorientert, og regner meg absolutt ikke som feminist.

Anonymous poster hash: 815ea...f9c

• Liker 6
Skrevet

Ettersom kvinner tiltrekkes av drittsekker og drittsekk-oppførsel, så må vanlige, snille fyrer læres opp til å bli drittsekker.

Synd at kvinner ikke responderer på vanlige, snille fyrer i stedet.

Det er det dummeste jeg har lest idag! Har du kilder til disse idiotiske påstandene?

• Liker 1
Skrevet

Victim blaming.

Tro det eller ei, også kvinner er ansvarlig for egne valg.

Skrevet

Det er det dummeste jeg har lest idag! Har du kilder til disse idiotiske påstandene?

Se på samlivsforumet f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...