kornelia84 Skrevet 24. juli 2004 #1 Del Skrevet 24. juli 2004 Heisann! Er det noen her som har tatt førskolelærerutdanning? Jeg trenger positive og negative erfaringer fra dere! klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 24. juli 2004 #2 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg starter utdannelsen i august! Jeg tror utdannelsen gir meg sjansen til å leke meg gjennom arbeidslivet Er kreativ og har et godt lag med unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #3 Del Skrevet 24. juli 2004 Hvor da? Jeg starter også (sannsynligvis) i august Har ikke svart enda... Men det ser ut til at det er det jeg heller mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 24. juli 2004 #4 Del Skrevet 24. juli 2004 Skal gå ved Lærerhøgskolen i Bergen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 25. juli 2004 #5 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg er ferdig utdannet nå i vår! Kjempe morsom utdannelse..selv om jeg ikke er sikker på om jeg vil jobbe som førskolelærer så lenge. Men skolen er veldig interessant og jeg føler at jeg har blitt utviklet veldig. Men skummelt å begynne å jobbe om en uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. juli 2004 #6 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg avsluttet utdanningen nå i vår, og jeg må bare si at det var en kjempespennende utdanning. Ganske "slitsom", men absolutt verdt det! Selvutviklende! Men om førskolelærerutdanningen gjør meg i stand til å leke meg gjennom arbeidslivet er jeg usikker på... Jo, det er jo en god del lek i barnehagen, men det er også utrolig mye ansvar som en førskolelærer har. Mye ansvar, og mye planlegging. Men det er jo også veldig spennende da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 25. juli 2004 #7 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg fant, jeg fant :-) 9 gode grunner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. juli 2004 #8 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg har vært førskolelærer i ti år. Du får: 1. ikke en lik arbeidsdag 2. kvinnedominerte arb.plasser og negative og positive sider ved det 3. masse kjærlighet fra barna 4. jobbe strukturert og planmessig 5. være med å bestemme arbeidets innhold 6. kortere arbeidsdager i bhg. 7. være til hjelp for andre familier 8. masse humor og glede blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 27. juli 2004 #9 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg begynner på 2 året nå i august, stor trives med utdanningen selvom skolen klarer å rote mye. Hvor begynner du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kornelia84 Skrevet 27. juli 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 27. juli 2004 Bergen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 28. juli 2004 #11 Del Skrevet 28. juli 2004 Ok, jeg går i Oslo og her har de et helt annen undervisningsopplegg enn noen andre høyskoler. Bare rot, men det er nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley =) Skrevet 25. august 2004 #12 Del Skrevet 25. august 2004 Så var vi i gang! Hvordan går det, Cornelia? Foreløpig er alt bare fryd her. Jeg gleder meg til praksis i september :-) Skal du i praksis snart? Evt. hvor (sende pm!) ? Klemmer, Smiley =) Tidl. ¤Chanela¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 25. august 2004 #13 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg er ferdig med to år på førskolelærer utdanningen. Jeg går deltid, så jeg har to år igjen. Jeg går på DMMH i Trondheim. Gleder meg til å være ferdig, å komme inn i arbeidslivet! Varierte dager, masse gode unger (det er både og selvsagt)... Jeg jobber litt i bhg ved siden av nå, og jeg tror det vil lønne seg med litt praksis bak seg når jeg skal begynne å søke jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smiley =) Skrevet 27. august 2004 #14 Del Skrevet 27. august 2004 Praksis er bra For meg som aldri noensinne har vært i barnehage blir det nok utrolig lærerikt! Har også en del i klassen som har arbeidet i årevis i barnehage. De får et litt annet syn på det. For dem er det visstnok mer interessant med undervisningen på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå