Gå til innhold

Dere med sommerjobb

liv

Anbefalte innlegg

Dere som har sommerjobb, har dere noe fri i det hele tatt i sommer?

Jeg er ferdig med fulltidsjobbbinga fredag den 6.august og skolen begynner onsdag den 11. Hadde håpet på fri hele første uka i august men det gikk ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chica

Når jeg studerte jobbet jeg hele sommeren minus de to siste ukene, da dro jeg på ferie.

Vet det er vanskeligere å få til dette etter kvalitetsreformen når skolestart er så tidlig... Kjenner derfor mange som må jobbe hele sommeren for å få jobb. Vanskelig å få sommerjobb om man ikke vil jobbe lenger enn til midten/slutten av juli.

Har du ikke muligheten til å ta ei uke eller to fri fra skolen da? Jeg hadde ikke obligatorisk oppmøte på høgskolen, og dro derfor på ferie i semesteret, var mye billigere å reise og da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har siste arbeidsdag 8.august, har oppmøte på skolen 12, men undervisningen begynner ikke før 16. Mellom 12 og 16 er det derimot arrangement på skolen, som jeg ikke vil gå glipp av, så ferie det blir nok ikke...

Ellers har hatt 1-2 dager fri i hver uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg jobbet fram til forrige fredag (16. juli) og skal nå ha fire ukers ferie fram til studiene begynnet 16. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har sommerjobb' date=' har dere noe fri i det hele tatt i sommer?[/quote']

Ja. Fikk desverre kun to uker med jobbing i sommer. Men til gjengjeld elsker jeg jobben og det er 100% relevant for utdannelsen jeg tar - jeg jobbet nemlig på bibliotek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fullt i sommer og har bare hatt seks dager fri sammenhengende, ellers blir det bare en dag da og nå.. Er ikke ferdig med jobbinga før etter skolen har begynt, så det blir ikke noe skikkelig sommerferie på meg i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber fullt fram til 13. august. Har ikke hatt så mye som en time fri siden 14. juni...

Men så blir det en liten ferie på meg i semesteret heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 uker fri, jobber nå i 4 uker, men skal ha fri en uke før skolen begynner igjen.. Var ikke problem å få en jobb der jeg jobbet 4 uker i strekk, og fikk da 4 uker med ferie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...