Gå til innhold

sorte prikker (hudormer) i fjeset!hjelp!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest knerten

jeg har begynt å få flere og flere sorte prikker i fjeset, de fleste på nesen og noen i pannen...veldig irriterende!

har prøvd sånne "renseplaster",men de er helt ubrukelige! huden min er imidlertid ikke noe fet eller glinsende, men kan også få en del kviseutbrudd.

trenger noen råd og tips om produkter o.l., helst ikke så alt for dyre. er det noe på apoteket som kan hjelpe?

:-?

håper på svar!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse plastrene fungerer perfekt på min nese... er du sikker på at du har brukt dem riktig?

Ellers anbefales rens moregn og kveld, gjerne en dyp-rens maske i ny og ne. Drikk vann og spis sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve Silicol Skin. Det har de hvertfall i helsekostbutikker og koster ca 100 kr. Effektivt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hadde samme problem, men etter tips her inne kjøpte jeg Md-formulations produktene. Lotionen der er spesielt mot sorte prikker. Decleors exfoliante purifante hjelper. Nå har jeg ingen flere sorte prikker. Men du får et utbrudd når du starter på produktene, men hold ut huden blir perfekt etter en stund. Litt dyre produkter, men de er kjeeeempedrøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unn deg en time hos en hudpleier, og så renset opp skikkelig en gang innimellom!!!! Det er det betse du kan gjøre, i tilegg til å få produkter for DIN hudtype!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Decleors produkter er bra! En dyprens i ny og ne er jo også bra, men det koster jo masse og skal helst gjøres hver 5.uke..det blir jo fort noen hundrelapper.

Har du hørt om Volare? Produkter med Aloe Vera og Dødehavsmineraler. Veldig bra produkter!!

Se på www.volare.se

Disse produktene selges ikke i butikken. Hvis du er interessert i mer informasjon om dette, send meg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Etter et tips fra www.lissies.no har jeg i dag prøvd dette:

1 ts bakepulver blandes med 1 ts vann, masseres på området i 2-3 minutter, ikke hardt. Vask av med passe varmt vann, avslutt med kaldt vann(ikke iskaldt). Har bare prøvd dette en gang,i dag, men synes allerede jeg ser forskjell :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Tusen takk for alle svar :D

har kjøpt silicol skin, men hittil har ikke det funket så bra :roll: , så jeg har bestemt meg for å gå til hudpleier...

tror det er det beste, de får jo alt ut med en gang...

virket også interresant med den oppskriften.

igjen tusen takk :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...