Gå til innhold

Tullete kvinnfolk og cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvsagt kan en bli tilfredsstilt av 13-14 cm, men for en del av oss som elsker følelsen av å bli helt fyllt opp så foretrekker vi litt mer ;)

Hadde aldri vært dealbreaker med mindre enn 18cm, men hadde jeg fått bestemme vet jeg jo selv hva jeg hadde valgt ;)

Jo, men for mange er det en "dealbreaker", og et er det som er så synd. SOm en tråd som ble opprettet nylig om en som ville forlate fyren pga for liten tiss. Da tenker jeg mitt om vedkommende.

Jeg husker en tråd for en god stund siden, før jeg ble medlem. Var en som ville gjøre det samme, men så var han han visstnok så utrolig snill og god osv. Og det er akkurat det jeg mener, da finner man en løsning. For å si det slik , jeg ville gjort hva som helst for å holde på en jente, hvis det var noe som hun ikke var fornøyd med.

Nå har jeg vært veldig heldig hittil, og en jeg snakker med for tiden, gir blaffen i cm hun og, er mer interessert i det andre "hodet" for å si det sånn . Det samme tenker jeg om hun som nylig opprettet tråd her, for er denne fyren herlig og god, og alt alt annet klaffer, så må det gå an å finne noe løsning på det.

Hvis jeg ble sammen med en jente, og hun ikke visste om størrelsen min, men ble skuffet etter at vi hadde blitt sammen og jeg ville faktisk spurt henne rett ut, fordi jeg vet at den ikke er gigantisk, men god nok til å tilfredsstille, men det er som du sier, enkelte liker å bli fylt opp, og mange er bare sizequeens.

Hadde hun sagt: Jeg vet ikke hvordan jeg skal si det, men jeg kunne tenke meg en som var større. Problemet er jo det at da er man i et forhold, men jeg ville sagt at det er flere muligheter, hvis ikke det å bruke dildo osv er nok. Da ville jeg faktisk i verste fall latt henne ha en elsker på si, rett og slett kun for å holde på forholdet, så lenge jeg hadde fått lov til å ha sex med henne også :P

Anonymous poster hash: 64652...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt kan en bli tilfredsstilt av 13-14 cm, men for en del av oss som elsker følelsen av å bli helt fyllt opp så foretrekker vi litt mer ;)

Hadde aldri vært dealbreaker med mindre enn 18cm, men hadde jeg fått bestemme vet jeg jo selv hva jeg hadde valgt ;)

Men så er jo du rimelig ung også da. Er en god del eldre enn deg, og størrelsen min har skapt mere ulemper enn fordeler for å si det sånn. Er faktigst ganske kjipt å ikke kunne bruke hele stasen..

Anonymous poster hash: 78b6a...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan en bli tilfredsstilt av 13-14 cm, men for en del av oss som elsker følelsen av å bli helt fyllt opp så foretrekker vi litt mer ;)

Hadde aldri vært dealbreaker med mindre enn 18cm, men hadde jeg fått bestemme vet jeg jo selv hva jeg hadde valgt ;)

Men så er jo du rimelig ung også da. Er en god del eldre enn deg, og størrelsen min har skapt mere ulemper enn fordeler for å si det sånn. Er faktigst ganske kjipt å ikke kunne bruke hele stasen..

Anonymous poster hash: 78b6a...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en yndlingsdildo. Jeg målte den av ren nysgjerrighet (etter å ha hengt litt for mye på kg). Den er knappe 13 cm. Helt perfekt for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le av alle tråder på forumer rundt omkring "Må ha så og så mange cm" for å bli tilfredstilt , hehe :D "Er han ikke over 18+ så føler jeg ikke noe". Seriøst damer/jenter. Jeg klarer fint å tilfredstille kvinner , selv med min på ca 13-14 cm lengde :P At dem faker? Nei, tviler på at dem hadde giddet å møte meg såppas mange ganger hvis dem faket det, da hadde jeg ikke hørt fra dem igjen. Tror også noen ganger at jenter overvurderer hvor stor kølla til den dem driver med er, veldig ofte så gjør dem det :P Så til alle dere gutter som tror dere trenger 18+ for å få det til å gå for en jente, slapp av. Ikke hørt på de tullete kvinnfolkene som sier at man må ha over 18 (for eks) for å tilfredstille dem :PAnonymous poster hash: 64652...43f

Jeg faka i to år... Så jo,,er nok noen som ville møtt deg igjen og igjen selvom de faker.

Er bare guttunger som ikke merker om dama faker eller ei

Anonymous poster hash: 7f8fa...2d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faka i to år... Så jo,,er nok noen som ville møtt deg igjen og igjen selvom de faker.

Er bare guttunger som ikke merker om dama faker eller ei

Anonymous poster hash: 7f8fa...2d5

Hm.

Hva er egentlig poenget med denne fakingen? Enten kommer du eller så gjør du det ikke.

I min tidlige debut- alder var jeg sammen med en jente i halvannet år, hun kom ikke til å begynne med pga min mangel på kunnskap, men var aldri noe poeng å late som. Tror jeg hadde gått glipp av mye moro som opplevelsen av da hun faktisk gjorde det for første gang dersom hun hadde hatt for vane å fake, da var det også utenfor all tvil om at hun kom!

Rart at du har holdt partneren din for narr i 2 år, da kan det vel neppe være noe spesielt viktig for deg å få orgasme i det hele tatt?

Måtte i motsatt tilfelle vært bedre å kommunisere for å få det til på ordentlig?

Blir som å skryte av mannen og rose ham opp i skyene fordi han klarte å vaske hendene etter å ha vært på do....

Bare guttunger som ikke merker at du faker sier du? Vet ikke om jeg tør spørre hvilken alder det var på han du faket for i to år da.....

Joda, når en har opplevd ordentlige orgasmer skal det nok mye til for å bli lurt, men det er ikke dermed sagt at en som aldri har fått det til med jenta ikke faller for det latterlige og unødvendige spillet.

Hjelp han heller til å få deg til å komme, så kanskje begge får litt mere glede ved en eventuell da capo!

Anonymous poster hash: a26dd...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg faka i to år... Så jo,,er nok noen som ville møtt deg igjen og igjen selvom de faker.

Er bare guttunger som ikke merker om dama faker eller ei

Anonymous poster hash: 7f8fa...2d5

Nå er ikke jeg gutteunge. Og nei, de faket ikke. Det ene er kjæresten min, så den er grei, men de andre kunne gitt seg når de følte for det.

Jeg gjentar. Jeg har dårlig råd, ikke noe modellutseende. Slike ting får ofte jenter til å komme igjen, særlig det første, nemlig penger.

For å si det sånn, at du faket var vel fordi du var i et forhold med fyren eller noe, ellers tviler jeg på at du hadde giddet å gjøre det i 2 år for bare en pulevenn.

Og bare sånn at du er klar over det så har faktisk EN av dem klaget, eller, sagt noe til meg. Ikke at det IKKE går for dem, men at det går noen ganger ALTFOR fort for meg, noe jeg ikke kan noe for. Bortsett fra det så har den ene ikke noe annet å klage på. Dette er en jente som jeg var litt nervøs for å ha et seksuelt forhold, fordi hun er ærlig, og sier ting rett ut, det visste jeg før jeg traff henne. Hun sugarcoater ikke noe, og sa det rett ut at hun syntes jeg var litt kjapp på avtrekkeren noen ganger, men man hørte det på at hun ikke faket.

At du har faket i 2 år, vet ikke helt jeg, men han skal være veldig dum eller veldig ung for å ikke skjønne at du faker.

Og den forrige kjæresten min, og forsåvidt den første jeg hadde sex med ble for det første overrasket at jeg var jomfru i min alder, og skjønte det når hun hadde sex med meg første gang, men ble enda mer overrasket over at jeg etter knapt et par ganger hadde blitt utrolig flink i senga, hun fleipet med om at jeg hadde hatt noen annen på si de gangene vi ikke traff hverandre. Kanskje jeg bare er et naturtalent? :P Haha

Point is, som en annen jente skrev over her og , hennes dildo var 13 cm, og gir henne nytelse. Ble ikke du tilfredsstilt, så er det en av to muligheter.

EKSTREMT liten penis (tviler)

Dårlig teknikk og lite fantasi (mulig).

Det å bare ligge å jukke frem og tilbake er det mange ser på som sex, men det er overhodet ikke spennende i det hele tatt, ikke for jentene i hvert fall. Hvis det du sier stemmer så syntes jeg synd på typen din, som er utsatt for en som faker, syntes egentlig ikke noe om det i det hele tatt, men igjen så vil jeg ikke akkurat si det at å få høre "Du er elendig" er noe bedre :P

Stakkars fyr.

Anonymous poster hash: 64652...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør gjerne hvor stor penis vedkommende har etter et par måneder med sex. Jeg synes det er interessant. Og jeg pleier å gjette i nærheten av hva de har. Selvsagt hvis man spør førsta natta, kan det hende de legger på et par cm. Men jeg har uansett ikke sex med menn med små peniser.



Anonymous poster hash: 5633d...f7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg ikke har så mye erfaring med hverken veldig store eller veldig små, men kan i alle fall stemme i at gjennomsnittelig er helt supert. Det er jo det de fleste har. ;)



Anonymous poster hash: d565a...028
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør gjerne hvor stor penis vedkommende har etter et par måneder med sex. Jeg synes det er interessant. Og jeg pleier å gjette i nærheten av hva de har. Selvsagt hvis man spør førsta natta, kan det hende de legger på et par cm. Men jeg har uansett ikke sex med menn med små peniser.

Anonymous poster hash: 5633d...f7e

Hehe tror nok ikke de savner store glufser heller:P

Anonymous poster hash: 78b6a...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...