Gå til innhold

Tullete kvinnfolk og cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis det er tykkelsen det kommer ann på, ja da er man vid.. Er det lengden det kommer ann på ja da er man for dyp.. Er det begge deler, ja da er det dårlig stilt kan man trygt si. :P

Anonymous poster hash: 78b6a...2cd

Så du har altså ikke fantasi til å tenke deg at noen ønsker en tynnere penis? Jfr hele trang vaginatråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 17 cm og både damer og menn er fornøyd. Har ikke hørt så mange klage på størrelse på kuk jeg. Kun på kg.

17 er jo perfekt : )Kjempebra kølle det : )

Anonymous poster hash: 8b352...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har altså ikke fantasi til å tenke deg at noen ønsker en tynnere penis? Jfr hele trang vaginatråden.

Nyter lett en lang og tynn penis...er trang selv..så syns lange og tynne peniser også er deilig : )

Jeg er ganske dyp-tar lett 18+ cm og sikkert lengre også.Men liker lange køller enten de er tynne eller tykke.

Spiller liten rolle-pikk er deilig uansett : )

Anonymous poster hash: 8b352...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke påstått at det er for lite :vetikke: Jeg påstår at noen kvinner kanskje synes det er mer maskulint og tenner på større enn 12 cm. Altså det sitter i kvinnens hode, og det er jo ikke noe galt i det for så vidt, psykisk tenning er jo helt grunnleggende for at sex skal fungere.

Hvis en mann bare tenner på kvinner med blondt hår, betyr jo ikke det at det er noe galt med en kvinne som har brunt hår, objektivt sett. Det betyr bare at sex med akkurat denne mannen ikke kommer til å fungere like godt.

Haha, er vel ingen menn (eller kvinner) som ikke kan ha sex med ei/en fordi h*n har "feil" hårfarge. Selv om man evt oftest faller for brunetter/blondiner er det vel ikke slik at de absolutt ikke tenner på en med en annen hårfarge. Altså, det er en HÅRFARGE?! :fnise:

Anonymous poster hash: dcd37...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er vel ingen menn (eller kvinner) som ikke kan ha sex med ei/en fordi h*n har "feil" hårfarge. Selv om man evt oftest faller for brunetter/blondiner er det vel ikke slik at de absolutt ikke tenner på en med en annen hårfarge. Altså, det er en HÅRFARGE?! :fnise:

Anonymous poster hash: dcd37...f72

Sikkert noen, men sikkert ikke særlig mange. Men det er jo ikke det som er poenget.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt når jeg leser denne tråden........Kunne aldri forestilt meg att det finnes så mange "sexologer"i Norges land :-) Alle kan jo og vet jo alt...............

Har selv erfaring med alt fra 12-26 cm.(26 cm`rn er jeg sammen med pr i dag)str. er underordnet,det er personen den sitter på som betyr noe,eieren må kunne bruke den :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Må le av alle tråder på forumer rundt omkring "Må ha så og så mange cm" for å bli tilfredstilt , hehe :D

"Er han ikke over 18+ så føler jeg ikke noe". Seriøst damer/jenter. Jeg klarer fint å tilfredstille kvinner , selv med min på ca 13-14 cm lengde :P

At dem faker? Nei, tviler på at dem hadde giddet å møte meg såppas mange ganger hvis dem faket det, da hadde jeg ikke hørt fra dem igjen.

Tror også noen ganger at jenter overvurderer hvor stor kølla til den dem driver med er, veldig ofte så gjør dem det :P

Så til alle dere gutter som tror dere trenger 18+ for å få det til å gå for en jente, slapp av. Ikke hørt på de tullete kvinnfolkene som sier at man må ha over 18 (for eks) for å tilfredstille dem :P

Anonymous poster hash: 64652...43f

Jeg tviler på at de som sier de ønsker å ha en penis på 18 cm eller mer har så veldig mye seksuell erfaring. Eventuelt er har de en vagina som går opp til ribbeina. Det tviler jeg dog på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt når jeg leser denne tråden........Kunne aldri forestilt meg att det finnes så mange "sexologer"i Norges land :-) Alle kan jo og vet jo alt...............

Har selv erfaring med alt fra 12-26 cm.(26 cm`rn er jeg sammen med pr i dag)str. er underordnet,det er personen den sitter på som betyr noe,eieren må kunne bruke den :-)

:overrasket: Er det noe han sier selv? :ler:

Anonymous poster hash: 14a66...fed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Er det noe han sier selv? :ler:

Anonymous poster hash: 14a66...fed

om det er lengda du mener så har jeg etter å ha vært sammen med han i 1 år og 3 mnd. målt den SELV :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det er lengda du mener så har jeg etter å ha vært sammen med han i 1 år og 3 mnd. målt den SELV :-)

Får du brukt hele stasen da? Er jo direkte bortkastet for min del, og jeg har 19,5 cm. Har aldri klart å kjøre min helt inn. Kommer smertehyl før jeg kommer så langt inn. Så for min del er det litt kjipt at ingen av de jeg har vært med, har klart å ta hele pikken inni seg.:(

Anonymous poster hash: 78b6a...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klisjé. Er det så mange måter å bruke det på, da? :P

Selvfølgelig. Om du f.eks puler henne mens du f.eks stimulerer klitoris og klemmer og dasker litt på kroppen blir jo alt mye bedre! 'Utstyret" trenger ikke bare være pikken vet du, vi har faktisk andre ting også 😂 men om du bare ligger å jukker blir det jo jævlig kjedelig i lengden. En god fantasi pluss at du kjenner til partneren din sine knapper kommer du langt med!:)

Anonymous poster hash: 00ffa...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at de som sier de ønsker å ha en penis på 18 cm eller mer har så veldig mye seksuell erfaring. Eventuelt er har de en vagina som går opp til ribbeina. Det tviler jeg dog på.

Jeg ligger på 22cm i lengden og jeg kan føre den helt inn uten og bånne henne. Men nå peker jo min oppover så tror det ligger litt i det også. Hun har aldri klaget. Men det er jo forståelig ettersom det er visst den perfekte fasongen for å treffe riktig har jeg blitt fortalt hvertfall:P

Anonymous poster hash: 00ffa...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet det er omkretsen, ikke lengden, det kommer an på. :nigo:

Hvorfor er det så mye fokus på penisen sin størrelse, i stedet for kjeden til kvinnen?

#DoubleStandards

Anonymous poster hash: a0cd6...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Jeg ligger på 22cm i lengden og jeg kan føre den helt inn uten og bånne henne. Men nå peker jo min oppover så tror det ligger litt i det også. Hun har aldri klaget. Men det er jo forståelig ettersom det er visst den perfekte fasongen for å treffe riktig har jeg blitt fortalt hvertfall:P

Anonymous poster hash: 00ffa...08b

Vil tro hun evt da har en unormalt lang vagina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mye fokus på penisen sin størrelse, i stedet for kjeden til kvinnen?

#DoubleStandards

Anonymous poster hash: a0cd6...26d

Fordi dette er en penistråd. I vaginatrådene finner du fokus på Skjeden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mye fokus på penisen sin størrelse, i stedet for kjeden til kvinnen?

#DoubleStandards

Anonymous poster hash: a0cd6...26d

Du får spørre mennene som starter disse penistrådene.

Anonymous poster hash: 14a66...fed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får du brukt hele stasen da? Er jo direkte bortkastet for min del, og jeg har 19,5 cm. Har aldri klart å kjøre min helt inn. Kommer smertehyl før jeg kommer så langt inn. Så for min del er det litt kjipt at ingen av de jeg har vært med, har klart å ta hele pikken inni seg. :(

Anonymous poster hash: 78b6a...2cd

Nei er du gal :) får ikke hele inni fitta :-) Men i rumpa har han klart å få inn hele :-) PS. 19.5 er jo en respektabel lengde da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på 22cm i lengden og jeg kan føre den helt inn uten og bånne henne. Men nå peker jo min oppover så tror det ligger litt i det også. Hun har aldri klaget. Men det er jo forståelig ettersom det er visst den perfekte fasongen for å treffe riktig har jeg blitt fortalt hvertfall:P

Anonymous poster hash: 00ffa...08b

Så koselig da :-) En sånn "G-PUNKT PIKK" du har da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Om du f.eks puler henne mens du f.eks stimulerer klitoris og klemmer og dasker litt på kroppen blir jo alt mye bedre! 'Utstyret" trenger ikke bare være pikken vet du, vi har faktisk andre ting også men om du bare ligger å jukker blir det jo jævlig kjedelig i lengden. En god fantasi pluss at du kjenner til partneren din sine knapper kommer du langt med! :)

Anonymous poster hash: 00ffa...08b

Nemlig. Jeg har en Mistress, og jeg får det til å gå for henne, ofte også uten å bruke utstyret mitt engang: Er derfor jeg blir så provosert over kvinner om forlater menn pga liten penis. Man trenger faktisk ikke en stor penis for å tilfredsstille en kvinne, man trenger teknisk sett ikke en penis engang.

Isåfall er det synd på lesbiske :P Merkelig nok klarer de seg fint uten. Merkelig det der :P

Anonymous poster hash: 64652...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan en bli tilfredsstilt av 13-14 cm, men for en del av oss som elsker følelsen av å bli helt fyllt opp så foretrekker vi litt mer ;)

Hadde aldri vært dealbreaker med mindre enn 18cm, men hadde jeg fått bestemme vet jeg jo selv hva jeg hadde valgt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...